De wereld veranderen, een heel programma. Door JM Jancovici

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 13/04/12, 16:04

opwarming van de aarde kan niemand iets schelen ... zolang er goedkope olie is, zullen we het verspillen

dus de prijs zal stijgen, en het brandstofsyntheseproces zal winstgevend worden... maar niet om te consumeren zoals vandaag: het zal duurder worden en je zult minder moeten rijden... bedrijf om onnodig transport te voorkomen

het huidige snelle transport maakt me aan het lachen in een land waar de weinigen die nog werken altijd haast hebben, en waar we officieel 3 miljoen mensen werkloos laten (en zelfs meer als we beter hadden geteld)
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 13/04/12, 16:11

De opkomst van de zeeën, het kan ons niet lang meer schelen, Venetië al!!!

http://www.notre-planete.info/actualite ... _Terre.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 13/04/12, 16:50

natuurlijk kan het de slachtoffers niets schelen, maar ze kunnen er niets aan doen

en degenen die er niets om geven, lezen ons niet ... en we kunnen er niet veel aan doen

het is alleen de prijsstijging die tot besparingen zal leiden
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 13/04/12, 19:56

dedeleco schreef:
De abiotische petroleumtheorie wordt door de meeste (99,9%) geologen als ongeldig beschouwd


Il ya meer dan 60 jaar zeiden de meeste geologen hetzelfde, ongeldig voor continentale drift, ondanks het bijna voor de hand liggende onbetwistbare bewijs, met Wegener!!
Jongen, ik herinner me nog dat ik aan het einde van het cursushoofdstuk een paar regels over Wegener had gelezen en erg gefrustreerd was over de onmogelijkheid om meer te weten te komen over deze essentiële en vergeten feiten in de aardrijkskundeles!!

De mode van een moment is geen bewijs, alleen de feiten zijn bewijs.


Dus daar is het erg sterk!
Je bent de eerste om anderen als negationisten te behandelen over onderwerpen als AIDS (ten opzichte van alternatieve theorieën), aan de andere kant, over het onderwerp abiotische olie, breng je een stelling naar voren die niet wetenschappelijk gevalideerd is en dit doet merkwaardig genoeg geen moeite jij veel!

Moment-mode is geen bewijs, alleen feiten zijn bewijs.


En de feiten zijn dat de grote oliereserves zijn ontdekt en op weg zijn naar buiten.
Zelfs als ze abiotisch zijn (wat niet het geval is), verandert dat niets aan het begrip piekolie, want alle dingen zijn beperkt.

En het is een absurditeit om te beweren dat deze poth niet ondergronds bestaat en omhoog gaat naar de oppervlakte, CH4 en olie door natuurlijke katalyse onder zeer hoge druk, bij hoge temperatuur met minerale katalysatoren, ondergronds, van alle soorten!!!


Leg me dan eens uit waarom er geen uitbarsting van abiotische olie op aarde is?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 308-gasten