Advertentiecampagne voor het Kyot'Home-programma

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/11/05, 19:40

Dag
antwoord op econologie
het is relatief (niet duur) het is 0,06 $ per kw en minder als je het programma Bi energy gebruikt, betekent dit dat je, als je -10 overschrijdt, een ander middel hebt om je te verwarmen (het is daar dat ziet een licht van 100w onder de toonbank om hem te laten geloven dat het niet -10 is)
Er zijn altijd lelijke boefjes.
Nee schat, dat betekent niet dat ...
Als elke Franse burger 200-ampères invoert, zult u ernstige distributieproblemen hebben met een laagspanningsnetwerk in de steden die veel transformatoren en zware bedrading nodig hebben ...
Om een ​​klein huis te verwarmen is een input van 200-ampères nodig onder 220volts enkele fase en wanneer het erg koud is, trekt iedereen aan de draden, het ijs heeft geen tijd om de draden aan te nemen, het probleem is de piekverbruik. Sommige staalfabrieken of aluminiumsmelters moeten hun verbruik tijdens piekuren beperken, het verbruikt meer megawatt dan een stad. (Ze hebben dat we meer consumeren in de zomer, in plaats van te stoppen met het vertragen van hun activiteiten,)
Andre
0 x
ForumEcolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 15/12/05, 14:20
Plaats: North East




par ForumEcolo » 16/12/05, 22:49

Bonjour à tous,
Econology schreef:Als u sites kent die mogelijk geïnteresseerd zijn in het verspreiden van nieuws over het Kyothome-programma, laat het ons dan hier weten.
Ik stel voor dat je de informatie op mijn doorgeeft Forum Ecocitizens die nog jong is (2 maand 1 / 2) maar die al een behoorlijk aantal leden heeft die zich bewust zijn van het milieu en ik nog nooit van dit programma heb gehoord, dus misschien ook de leden van mijn site ...
Het enige probleem is dat ik er tijdens de kerstvakantie niet voor kan zorgen, dus als iemand geïnteresseerd is om ervoor te zorgen ... : Wink:

Tot zover mijn bijdrage ... :P

@ weldra : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 17/12/05, 05:55

Naar econology,

"Met de stijging van de prijs van stookolie zijn veel mensen overgestapt op elektriciteit en hydroquebec (EDF voor u)"

1) Ah goed? Heeft u ook zeer goedkope elektriciteit?
In Frankrijk met kernenergie kunnen we het 'begrijpen' maar bij jou wist ik het niet ... Zo'n conversie is een ketterij maar goed ...

Wees gerust, Quebec produceert elektriciteit dankzij dammen
die ze bijna overal hebben geïnstalleerd, soms zelfs echt
technologisch meesterwerk. Het is daarom hernieuwbare en relatief ecologische energie en niet vergelijkbaar
naar Frankrijk.
Momenteel is hun grootste probleem op dit niveau dat dit niet het geval is
geen massa's regenen (de fout met klimaatverandering?) en
dat de niveaus gedurende een paar jaar het laagst zijn.
Merk op dat met de sneeuw die ze nu hebben, het zou moeten werken
ze zijn momenteel op 42 cm in Montreal.

Moet Andre vragen om te bevestigen wat ik schrijf.
vertrouwt op het luisteren naar nieuws op www.Rockdetente.com (Outaouais) en Radio Canada (radio / tv).

: Wink:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/12/05, 06:59

Hallo,
Dat klopt, het viel gewoon 41cm waar ik me in 12hours bevind, maar het is niet af, het is niets anders dan het begin van de winter, normaal ontvangen we een 2-meters verspreid over de winter, het eindigde door samen te kruipen,
en van tijd tot tijd een klein laagje witte verf, op de oude sneeuw is het molliger.
Maar voor water, zoals ik al eerder zei, is het omdat de ijslaag verdampingsverliezen voorkomt die onze reservoirs opbouwen, met de opwarming van de planeet, ik weet niet zeker of de hoeveelheid water dammen zullen er zijn.
Als de niveaus het laagst zijn, is dat omdat ze in de zomer contracten hebben met de VS en ze te veel hebben verkocht, het is een hele handel
de elektriciteit.
De straten worden gereinigd met machineklassers die in de zomer worden gebruikt voor het grondwerken van de weg.
Morgenochtend scheppen, als ik de deur wil openen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 26/12/05, 01:30

Andre schreef:Dat klopt, het viel gewoon 41cm waar ik ben in 12hours, maar het is nog niet af, het is niets anders dan het begin van de winter. Morgenochtend scheppen, als ik de deur wil openen.

Wanneer de Scoumoune er is ...
Alsof dat niet genoeg was!
André's oliebrander is kapot!
Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten