Suggesties voor verbeteringen aan Kyot'Home

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Suggesties voor verbeteringen aan Kyot'Home




par Christophe » 07/05/07, 12:37

Ik heb geen onderwerp gevonden dat praat over suggesties voor verbetering voor KH, dus ik ben een nieuw onderwerp aan het maken.

Dit is dan ook een onderwerp voor de Kyot'Home Masters om suggesties te geven om KH te verbeteren.

Hier is de mijne: pkoi om geen financieel concept in het programma te implementeren?

Ik weet zeker dat het meer mensen zou interesseren dan om te zien hoeveel hun verwarming werkelijk kost (met een detail hieronder ..) en om te zien wat het wat kost en dus op welk punt de leden zouden kunnen ingrijpen om de econologie van hun huis ....

Het zou niet zo moeilijk zijn om op te zetten denk ik ... een vierkante tafel voor prijzen en wat vermenigvuldiging om te doen.

Wat denk jij?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 07/05/07, 14:06

Je hebt gelijk !!!

Door nadelen weet ik niet of het zo eenvoudig is om de prijs te berekenen, maar we kunnen misschien een ruwe schatting maken. Het is zeker dat er veel meer mensen geïnteresseerd zouden zijn in econologie.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 07/05/07, 14:09

:)

Ik ben blij dat je het leuk vindt!

Nee, ik denk dat het aan het lid is om terug te keren de prijzen die hij betaalde.

Als het bijna klaar is voor "gereguleerd" voor stookolie, voor hout is het nog lang niet zo ... aangezien het afhankelijk is van de lokale producent.

Dan zouden we een kolom moeten maken: prijs per kg CO2 afhankelijk van de bron ...:D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten