Opmerkelijke vergroening van de planeet

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: opmerkelijke vergroening van de planeet




par ABC2019 » 11/04/21, 20:53

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:We hebben niet dezelfde opvatting over intellectuele eerlijkheid.

Inderdaad, gezien het aantal leugens en je neiging om alles en iedereen te manipuleren, hebben we helemaal niet hetzelfde idee van intellectuele eerlijkheid.

aan welke "leugen" denk je? ontkennen dat HCQ super effectief is in het voorkomen van sterfgevallen door Covid? dat vaccins genocide zullen veroorzaken? dat je een arm terug kunt laten groeien door spinaziesap te drinken en tot onze Heer Jezus Christus te bidden? dat het produceren van energie uit grafeen bij een bepaalde temperatuur het tweede principe niet tenietdoet? dat we daadwerkelijk elektriciteit kunnen produceren uit grafeen? dat we een industriële samenleving kunnen voortzetten met niets anders dan generatie IV kerncentrales en waterstof? dat dubbelblinde tests nutteloos zijn om de effectiviteit van medicijnen te bewijzen? dat de RCA zeker het uitsterven van de menselijke soort zal veroorzaken? of misschien heb ik het mis over de definitie van dodelijkheid of weet ik niet hoe ik een percentage moet berekenen?

Of dacht je aan andere dingen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: opmerkelijke vergroening van de planeet




par GuyGadeboisTheBack » 11/04/21, 20:59

Ga en rust, ga, neem de plaats van je arme moeder in...
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 184-gasten