Kopenhagen: Nicolas Hulot heeft me nodig? Ah ja?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/12/09, 08:05

Hé, ze dringen er verder op aan:

CHRISTOPHER,

Net als wij allemaal bij de Nicolas Hulot Foundation weet ik dat jij dat ook bent
wees je bewust van de ernst van de situatie voor de toekomst van de planeet en van al degenen die haar bewonen. U moet gevoelig zijn geweest voor de laatste e-mail van Nicolas Hulot van een paar dagen geleden.

Maar ik heb ook de zekerheid dat jij, net als wij, weet dat wij nog steeds in actie kunnen komen. En het zal worden gespeeld in Kopenhagen, waar Nicolas Hulot, vergezeld door experts van de Foundation, aanwezig zal zijn om je stem te laten horen. Het is nog niet te laat. Het is de mobilisatie van burgers, jouw mobilisatie die het verschil zal maken.

Wacht niet nog een dag om meer gewicht te geven aan onze aanwezigheid in Kopenhagen door u aan te sluiten bij de 8575 EcoActors die de Foundation al steunen. Elke donatie, elke steun is essentieel voor ons om onze acties uit te kunnen voeren. Voor, tijdens en na Kopenhagen.

CHRISTOPHE, ik reken erop dat je deze kans maakt
geschiedenis een sleutelmoment voor toekomstige generaties!

Alvast bedankt voor uw steun!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 08/12/09, 10:35

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Zodra een goede kerel zijn kont breekt om dingen te laten gebeuren... moeten mensen suiker op zijn rug breken

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 08/12/09, 11:01

Ik heb mijn betoog hierboven duidelijk uiteengezet.

Het is geen puur en hard suikerbreken: Hulot hoeft GEEN trackingmarketing in zijn e-mails te gebruiken om zijn actie uit te voeren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 08/12/09, 11:11

Deze man is net zo'n badass als de anderen... Die probeert een grote deken in euro's met gouddraad op zijn schouders te laten naaien door zich overhaast in de ecomarketing te storten... Een kind van telegamouille...
Een sarkollabo vanaf het eerste uur...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 08/12/09, 11:14

Nou, zo ver zou ik niet gaan...

Heb je je jasje daar omgedraaid of was het 1e bericht grotendeels ironisch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 08/12/09, 13:33

Ik was volkomen ironisch...

Ik heb de voorwaarden teruggenomen die ik op een dag had gekregen tijdens een ander gesprek over hem...

Ik ben een eikel, ik zal niet van gedachten veranderen...
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten