Ik heb een ASBL gemaakt !!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
Natuur Miss
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/04/07, 14:37
Plaats: Nivelles (België)

Ik heb een ASBL gemaakt !!




par Natuur Miss » 05/05/07, 06:37

Hallo iedereen,
Ik wilde alle Belgen die hierover reizen vertellen forum dat ik net een VZW heb aangemaakt in mijn stad (Nijvel). 70% van haar werk bestaat uit het vergroten van het bewustzijn van de problemen van de opwarming van de aarde en het milieu, de resterende 30% van haar veldwerk en vrijwilligerswerk.
Ik merkte dat velen van jullie ideeën hadden over genieën, uitstekende informatie en een formidabele intelligentie ...
Dus als je me advies, info, ideeën wilt geven, opmerkingen wilt maken of gewoon wilt kennismaken, aarzel dan niet en neem contact met me op.
Hier zijn mijn contactgegevens:
Milieu Green Club (EGC) VZW
59/22 Centennial Avenue
1400 Nijvel
EGC.Club@yahoo.fr
En als u een DONATIE wilt maken, geef dit dan op in uw e-mail, dan stuur ik u het rekeningnummer ...


Iedereen hartelijk bedankt en tot snel ...
0 x
Mijn twee favoriete woorden als het gaat om de opwarming van de aarde zijn: ACTIE & REACTIE! Ga verder!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 05/05/07, 10:48

Cuicui, ASBL is een vereniging uit 1901 ... eindelijk het Belgische equivalent van enkele kant-en-klare details.

Miss Nature, gefeliciteerd met de stap die u (u?) Heeft gezet, als u een site heeft, kunt u deze hier en in presenteren de omgevingsdirectory, zo niet, dan kan ik je een handje helpen om het te maken als je dat wilt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/05/07, 16:51

miss nature zei:

Ik ontdekte dat velen van jullie geniale ideeën, uitstekende informatie en een formidabele intelligentie hadden


en kenner mee :D

Ik heb u een bericht gestuurd in MP
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 328-gasten