Gek idee tegen CO2?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 28/02/07, 13:45

lees hier http://www.metacafe.com/watch/420324/el ... you_judge/

liever dan
http://images.metacafe.com/thumb/420324/2963127/4/catalog_item5/0/electricity_from_candles_real_or_fake_you_judge.jpg



Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 28/02/07, 15:58

Niet genoeg snelheid ... 512K .... het is erg schokkerig!

Kun je zijn ervaring samenvatten? ..Dankjewel
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
diefstal
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 24/02/07, 13:32
Plaats: Auvergne




par diefstal » 03/03/07, 03:26

Bedankt Konijn voor de correctie!
Ik ontdekte, jean63, dat wanneer een achtergrondtaak wordt uitgevoerd; bijvoorbeeld muziekdownloads, video's worden schokkerig...
Dus de video die volgt op de video waarin ik het verprutste, is het maken van een batterij van 3 volt uit een klein blikje, een theelepel fijn zout, 10 cl heet water, sap van twee citroenen, een eetlepel azijn. De geleiders: een koperdraad en een staaldraad mogen elkaar niet raken en worden op hun plaats gehouden door een plastic folie aan de bovenzijde van de doos (rubber om het plastic folie vast te houden).
De film is een reeks die is opgenomen met een voltmeter die 3 volt en stof weergeeft.
De tweede video is meer bizar: een koperdraad wordt gemagnetiseerd (?) met een magnetische kern die ongeveer 20 cm langs deze draad gaat.
Vervolgens wordt dit draad om een ​​grote stengel van een kamerplant gewikkeld. En dat maakt het mogelijk om een ​​grote gloeilamp te laten branden.
Als we wat meer uitleg proberen te krijgen, worden we ertoe gebracht te verdwalen in Google...

Wat de gebogen schoorsteen betreft, nodig ik de leden van de forum om hun eigen ervaring op te doen, als ze dat willen natuurlijk.
Als we de kachel, alle kachels in de wereld, met veel brandstof vullen natuurlijk, verminderen we de productie van CO2 niet.
Aan de andere kant, wetende dat we de hitte kunnen omleiden, is het moeilijk om de vlammen naar de grond te assimileren: daarin ligt de hele moeilijkheid!
Hallo en goedenavond.
0 x
Bagnoles branden in de buitenwijken, het is immers alleen van zelfvernietiging:
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 03/03/07, 08:28

Wat de gebogen schoorsteen betreft, nodig ik de leden van de forum om hun eigen ervaring op te doen, als ze dat willen natuurlijk.
Als we de kachel, alle kachels in de wereld, met veel brandstof vullen natuurlijk, verminderen we de productie van CO2 niet.
Aan de andere kant, wetende dat we de hitte kunnen omleiden, is het moeilijk om de vlammen naar de grond te assimileren: daarin ligt de hele moeilijkheid!


Ik heb de indruk dat het een beetje lijkt op deze Elzasser kachel die al 2000 jaar bestaat?? =>

http://www.kachelofe.com/principe/principe.htm
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
diefstal
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 24/02/07, 13:32
Plaats: Auvergne




par diefstal » 10/03/07, 03:24

Rook kan zonder problemen chicanes volgen, en dat al heel lang; Ik vermoedde een beetje!
Ik had de gelegenheid om een ​​soort radiator te zien die waarschijnlijk volgens dit principe werkte.
In feite waren het er twee. Volgens de gebruiker zou je er meer achter elkaar op het rookkanaal kunnen zetten. Als ik het me goed herinner moeten ze 30x30x60 cm zijn geweest. Ze kwamen uit België
Volgens haar had hij het nog nooit zo warm gehad in de verwarmde kamer.

Ik heb geprobeerd dit materiaal op Google te vinden, woorden lijken onvoldoende om dit materiaal te beschrijven.
Hoe dan ook, dit komt niet helemaal overeen met een gebogen schoorsteen en zijn bijzondere kracht. :!:
0 x
Bagnoles branden in de buitenwijken, het is immers alleen van zelfvernietiging:

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten