Golfstroom klimaat achilleshiel

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par Remundo » 09/08/21, 12:53

ABC2019 schreef:vraag vuur, je bent erg tolerant met berichten die alleen aanstootgevend zijn en zonder enig argument, hoe wil je dat de discussies onder deze omstandigheden vreedzaam verlopen? persoonlijk antwoord ik soms als iemand me prikt, maar het is niet mijn normale manier van discussiëren, ik breng zoveel mogelijk argumenten aan en ik heb alleen beledigingen voor me. Maar goed, uiteindelijk hebben we de forum die we proberen te hebben...

Ik betreur de beledigingen die tegen u samensmelten.

u zult er echter veel vinden forumers, geïrriteerd door je obsessieve dialectiek en soms te kwader trouw, eindigen met kraken.

je moet gewoon in het Oleoceen blijven als het je hier niet uitkomt. bijna 9000 pijnberichten in minder dan 2 jaar, ben je een masochist of wat? je brengt je leven door met spelen...

9000 / 30 dagen / 20 maanden = 15 berichten per dag!

en aan de andere kant bijna evenveel forum.

haal wat lucht!
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par GuyGadeboisTheBack » 09/08/21, 13:21

Remundo schreef:Ik betreur de beledigingen die tegen u samensmelten.

Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 18:07

Remundo schreef:
ABC2019 schreef:vraag vuur, je bent erg tolerant met berichten die alleen aanstootgevend zijn en zonder enig argument, hoe wil je dat de discussies onder deze omstandigheden vreedzaam verlopen? persoonlijk antwoord ik soms als iemand me prikt, maar het is niet mijn normale manier van discussiëren, ik breng zoveel mogelijk argumenten aan en ik heb alleen beledigingen voor me. Maar goed, uiteindelijk hebben we de forum die we proberen te hebben...

Ik betreur de beledigingen die tegen u samensmelten.

u zult er echter veel vinden forumers, geïrriteerd door je obsessieve dialectiek en soms te kwader trouw, eindigen met kraken.

de velen zijn degenen die ik JOGER heb genoemd (Janic, Obamot, Guygadebois, Electron (dat we hem niet meer horen, ik hoop dat hij geen slecht virus heeft opgelopen) en Reinoso die we ook niet te veel horen)

Het is altijd hetzelfde, en ze doen hetzelfde met iedereen, beledigen in plaats van ruzie maken. Niet alleen met mij, met iedereen die het er niet mee eens is. Dit is hun normale werkwijze. Het is alleen dat ik waarschijnlijk degene ben die nog steeds het minst moe is om ze te beantwoorden, dat is alles.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 18:09

humus schreef:
ABC2019 schreef: En ben ik degene die oneerlijk is?

Absoluut.
In wetenschap / onderzoek hebben we het volste recht (en de plicht!) om onze analyse te verfijnen.
Opwarming van de aarde bestaat en kan lokale afkoeling veroorzaken, die aanvankelijk niet werd gezien.

het is heel goed mogelijk, ik heb niet anders gezegd. Ik zei dat klimatologen in 2 jaar 20 tegengestelde toespraken hebben gehouden over het klimaat van West-Europa, het is geen "verfijning" maar een draai van 180 *, en ik zei het omdat het waar is.

Voel je vrij om te geloven dat de laatste toespraak altijd de juiste is, maar dat is niet mijn geval.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par Remundo » 09/08/21, 19:20

ABC2019 schreef:Het is altijd hetzelfde, en ze doen hetzelfde met iedereen, beledigen in plaats van ruzie maken. Niet alleen met mij, met iedereen die het er niet mee eens is. Dit is hun normale werkwijze. Het is alleen dat ik waarschijnlijk degene ben die nog steeds het minst moe is om ze te beantwoorden, dat is alles.

Glorie voor jou! De Goede Heer zal je honderdvoudig belonen. : Lol:
0 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 23:45

Remundo schreef:
ABC2019 schreef:Het is altijd hetzelfde, en ze doen hetzelfde met iedereen, beledigen in plaats van ruzie maken. Niet alleen met mij, met iedereen die het er niet mee eens is. Dit is hun normale werkwijze. Het is alleen dat ik waarschijnlijk degene ben die nog steeds het minst moe is om ze te beantwoorden, dat is alles.

Glorie voor jou! De Goede Heer zal je honderdvoudig belonen. : Lol:

Ik constateer nog steeds dat u mij op dit punt niet tegenspreekt (en zij protesteren ook niet) : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par GuyGadeboisTheBack » 10/08/21, 00:09

("Hij neemt op"! Wat een elitaire perverseling, deze Bozo!!! Er zijn echt lessen uit hem te leren, maar die zijn niet wetenschappelijk, eerder fictief...)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 10/08/21, 07:53

ABC2019 schreef:
Het is altijd hetzelfde, en ze doen hetzelfde met iedereen, beledigen in plaats van ruzie maken. Niet alleen met mij, met iedereen die het er niet mee eens is. Dit is hun normale werkwijze.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten