Golfstroom klimaat achilleshiel

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par humus » 09/08/21, 07:11

ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:(En Bozo om te proberen ons te laten geloven dat we geen nieuwe mechanismen hebben gevonden, geen nieuwe verklaringen voor paradoxale verschijnselen vanwege de recent verworven kennis en dat klimatologie noodzakelijkerwijs zou worden bevroren zoals bepaalde delen van de exacte wetenschappen ... gelicentieerde oplichter!)

nou nee, het was Izzy die zei dat klimatologie zichzelf nooit tegenspreekt, ik zei juist integendeel dat het niet is omdat iets werd gepubliceerd op het moment dat het juist was. Gebrek aan begrijpend lezen, Guignoldebois?

Klimatologie spreekt zichzelf inderdaad niet tegen, het is vanwege de opwarming van de aarde dat er lokale afkoeling kan zijn. : Roll:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 08:00

humus schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:(En Bozo om te proberen ons te laten geloven dat we geen nieuwe mechanismen hebben gevonden, geen nieuwe verklaringen voor paradoxale verschijnselen vanwege de recent verworven kennis en dat klimatologie noodzakelijkerwijs zou worden bevroren zoals bepaalde delen van de exacte wetenschappen ... gelicentieerde oplichter!)

nou nee, het was Izzy die zei dat klimatologie zichzelf nooit tegenspreekt, ik zei juist integendeel dat het niet is omdat iets werd gepubliceerd op het moment dat het juist was. Gebrek aan begrijpend lezen, Guignoldebois?

Klimatologie spreekt zichzelf inderdaad niet tegen, het is vanwege de opwarming van de aarde dat er lokale afkoeling kan zijn. : Roll:

dat is wat ik zei, het is door alles te zeggen en het tegenovergestelde dat we zeker gelijk hebben ...

http://www.globalwarming.org/2010/12/27 ... -the-past/
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15994
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par Remundo » 09/08/21, 08:04

ABC2019 schreef:duidelijk ken je de wetenschappelijke gemeenschap niet goed...
het valideren van een bericht betekent absoluut niet dat het eerlijk is. Objectieve analyses van de wetenschappelijke inhoud van publicaties laten zien dat ongeveer 90% van de gepubliceerde resultaten fouten bevat of volledig onjuist is. Het is niet erg serieus, wat interessant is, het is om materiaal voor discussie aan te bieden, niet per se om eerlijk te zijn. Maar neem dat niet als waarheidscriterium - bovendien zijn alle publicaties die u citeert in tegenspraak met eerdere publicaties!

En om het geld te hebben om je onderzoek te doen, herhaal ik dat het interessant is om bang te zijn.

dat is erg interessant!

ABC hypermific op de wetenschappelijke wereld van het IPCC, de twijfel bewoont het!

aan de andere kant dezelfde factoren op de politiek-farmaceutische wereld covidist en de gezondheidspas, daar wordt het weer een goedgelovige baby.
1 x
Beeld
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par humus » 09/08/21, 08:11

ABC2019 schreef:dat is wat ik zei, het is door alles te zeggen en het tegenovergestelde dat we zeker gelijk hebben ...

Over wat ik zojuist heb gezegd, bent u intellectueel oneerlijk, zoals zo vaak, om niet te zeggen zoals altijd.
Dat verandert in ieder geval niet, dus als ik jouw logica volg, heb je het altijd bij het verkeerde eind, aangezien je altijd hetzelfde zegt.
(redeneren bewust pervers naar het beeld van jou)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 08:12

Remundo schreef:
ABC2019 schreef:duidelijk ken je de wetenschappelijke gemeenschap niet goed...
het valideren van een bericht betekent absoluut niet dat het eerlijk is. Objectieve analyses van de wetenschappelijke inhoud van publicaties laten zien dat ongeveer 90% van de gepubliceerde resultaten fouten bevat of volledig onjuist is. Het is niet erg serieus, wat interessant is, het is om materiaal voor discussie aan te bieden, niet per se om eerlijk te zijn. Maar neem dat niet als waarheidscriterium - bovendien zijn alle publicaties die u citeert in tegenspraak met eerdere publicaties!

En om het geld te hebben om je onderzoek te doen, herhaal ik dat het interessant is om bang te zijn.

dat is erg interessant!

ABC hypermific op de wetenschappelijke wereld van het IPCC, de twijfel bewoont het!

aan de andere kant dezelfde factoren op de politiek-farmaceutische wereld covidist en de gezondheidspas, daar wordt het weer een goedgelovige baby.


Ik ben helemaal niet lichtgelovig over het feit dat farmaceutische laboratoria geld proberen te verdienen, noch over gezondheidsschandalen zoals besmet bloed (dat trouwens te wijten was aan een openbare instelling) of Mediator.

Gewoon een beschuldiging moet gebaseerd zijn op harde feiten en niet manipuleren. Wat ik opmerk is dat de aanklagers de gegevens schaamteloos manipuleren om tot hun conclusies te komen.

Als je me wilt overtuigen, begin dan met zelf rigoureus te zijn - en wanneer ze worden vermengd met een antiwetenschappelijk discours, bijvoorbeeld het principieel ontkennen van het belang van dubbelblinde experimenten (wanneer dit precies de enige methode is om zeker te zijn een effect meten dat niet door andere factoren wordt verontreinigd), worden de beschuldigingen totaal ongeloofwaardig.

Het is net als uw beschuldigingen van dictatuur aan de regering, begin met het stellen van een voorbeeld aan de... forum dat u leidt, in plaats van de legitieme verzoeken die aan u zijn gericht, met minachting te behandelen, en daar zult u geloofwaardig kunnen zijn in de kritiek die u aan de anderen richt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 08:17

humus schreef:
ABC2019 schreef:dat is wat ik zei, het is door alles te zeggen en het tegenovergestelde dat we zeker gelijk hebben ...

Over wat ik zojuist heb gezegd, bent u intellectueel oneerlijk, zoals zo vaak, om niet te zeggen zoals altijd.
Dat verandert in ieder geval niet, dus als ik jouw logica volg, heb je het altijd bij het verkeerde eind, aangezien je altijd hetzelfde zegt.
(redeneren bewust pervers naar het beeld van jou)

oneerlijkheid is het maken van beschuldigingen zonder ze te rechtvaardigen. Ik zei dat klimatologen in 2000 aankondigden dat er binnenkort geen sneeuw meer zou zijn in Europa, en in 2020 dat er veel meer zou zijn. Ik leg de bronnen voor je neer, het is in zwart-wit geschreven. En ben ik degene die oneerlijk is?

jij bent het die jezelf in diskrediet brengt door te weigeren het bewijs te erkennen dat voor je ligt, je bewijst dat je overtuigingen puur ideologisch zijn en niet gebaseerd op feiten, zoals het wantrouwen dat je uitdrukt naast vaccins - jouw manier van werken is duidelijk, zoals dat van je vrienden: als dat leidt tot het beschuldigen van de kapitalistische samenleving, is het goed, zo niet, dan is het fout. Dus CR is eerlijk omdat het leidt tot beschuldiging van de kapitalistische samenleving, en vaccins zijn gevaarlijk omdat het leidt tot beschuldiging van de kapitalistische samenleving. CQFD.

Het is gewoon geen wetenschap, het is ideologie.

En natuurlijk omdat je alleen zo handelt, interpreteer je alles wat tegen je wordt gezegd als bewijs dat je ideologisch aan de andere kant staat, omdat je alleen zo weet te redeneren. Of je gewoon kunt vertrouwen op het bestaan ​​van feiten, los van politieke overwegingen, is volledig aan jou. Het ligt buiten je mentale functioneren.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15994
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par Remundo » 09/08/21, 08:42

ABC2019 schreef:Het is net als uw beschuldigingen van dictatuur aan de regering, begin met het stellen van een voorbeeld aan de... forum dat u leidt, in plaats van de legitieme verzoeken die aan u zijn gericht, met minachting te behandelen, en daar zult u geloofwaardig kunnen zijn in de kritiek die u aan de anderen richt.

al gezegd, maar hier is geen censuur of dictatuur, integendeel.

Er is niets dat we kunnen doen als de trots van sommigen wordt aangeraakt en ze de thermometer willen breken in plaats van te kijken naar het vuur dat ze naar de aarde brengen. forum... zo is het leven.
0 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par ABC2019 » 09/08/21, 09:02

Remundo schreef:
ABC2019 schreef:Het is net als uw beschuldigingen van dictatuur aan de regering, begin met het stellen van een voorbeeld aan de... forum dat u leidt, in plaats van de legitieme verzoeken die aan u zijn gericht, met minachting te behandelen, en daar zult u geloofwaardig kunnen zijn in de kritiek die u aan de anderen richt.

al gezegd, maar hier is geen censuur of dictatuur, integendeel.

geen censuur als je zonder reden wordt verbannen? werf ...
Er is niets dat we kunnen doen als de trots van sommigen wordt aangeraakt en ze de thermometer willen breken in plaats van te kijken naar het vuur dat ze naar de aarde brengen. forum... zo is het leven.

vraag vuur, je bent erg tolerant met berichten die alleen aanstootgevend zijn en zonder enig argument, hoe wil je dat de discussies onder deze omstandigheden vreedzaam verlopen? persoonlijk antwoord ik soms als iemand me prikt, maar het is niet mijn normale manier van discussiëren, ik breng zoveel mogelijk argumenten aan en ik heb alleen beledigingen voor me. Maar goed, uiteindelijk hebben we de forum die we proberen te hebben...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par humus » 09/08/21, 09:29

ABC2019 schreef: En ben ik degene die oneerlijk is?

Absoluut.
In wetenschap / onderzoek hebben we het volste recht (en de plicht!) om onze analyse te verfijnen.
Opwarming van de aarde bestaat en kan lokale afkoeling veroorzaken, die aanvankelijk niet werd gezien.
Wat oneerlijk is, is om elke evolutie aan de rand van het begrip van het fenomeen te beschouwen als alles in twijfel trekken.
Want dat is wat je probeert te doen.

ABC2019 schreef:Het is gewoon geen wetenschap, het is ideologie.

Gefeliciteerd, daar ben je duidelijk over je eigen houding, bedankt voor je eerlijkheid, voor een keer.
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Gulf Stream, het Achilles Heel Climate




par GuyGadeboisTheBack » 09/08/21, 12:19

ABC2019 schreef: Als je me wilt overtuigen, begin dan met zelf rigoureus te zijn - en wanneer ze worden vermengd met een antiwetenschappelijk discours, bijvoorbeeld het principieel ontkennen van het belang van dubbelblinde experimenten (wanneer dit precies de enige methode is om zeker te zijn een effect meten dat niet verontreinigd is door andere factoren)

En marionet om deze leugen naar buiten te brengen terwijl niemand dat heeft gezegd. Wat wel is gezegd, is dat gerandomiseerde dubbelblinde studies gelijkwaardig zijn aan observationele studies. Niet meer en niet minder, en het is wetenschappelijk gevalideerd. Hij ving nog steeds zijn hand in de tas, die schaamteloos in zijn eigen belang lag!
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten