Klimaatverandering: het geheim van wolken (Arte Video)

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 07/07/13, 18:37

highflyaddict schreef:Ah ja, ik was het vergeten.... Het IPCC is een stel kwaadaardige samenzweerders.... Duidelijk.

- Bijna ! Denk aan de verplichting om in Frankrijk met gele koplampen te rijden, omdat een "wetenschapper" zei dat we beter zagen in MONOCHROMATISCH geel/groen licht, het licht dat pijn doet aan de ogen... Dus de politici hebben het probleem omgeleid door er een geel natriumglas in te plaatsen voorkant van een gloeidraad, niet beseffend dat rood en infrarood ook door dit glas zouden gaan, waardoor dit licht een geel POLYCHROMATISCH licht zou worden!!! En destijds waren we het ENIGE Europese land dat met gele koplampen reed!
– Dit zijn dezelfde soort mensen die een visie opleggen die vertekend is door het gebrek aan menselijke intelligentie! Denk ook aan de autosticker, NORMAAL bedoeld voor 1 jaar "voor ouderen" die NOOIT de kleur ervan gezien hebben, en die ruim 30 jaar meeging!!!
– Het is niet nodig om op zoek te gaan naar “slechte complottheoretici”: zij rapporteren zichzelf : Cheesy: !
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 07/07/13, 23:26

highflyaddict schreef:Ah ja, ik was het vergeten.... Het IPCC is een stel kwaadaardige samenzweerders.... Duidelijk.
Complottheorie is een gemakkelijke manier om te voorkomen dat je naar een probleem kijkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 09/07/13, 06:01

In feite is dit Arte-doc al een heruitzending, dus geen +7. Vrijgegeven rond Pasen ongeveer.

dailymotion: http://www.dailymotion.com/video/xp1yuo ... uages_news

Ik zal het kunnen afmaken met kijken.

Bewerking: zeer goed. Het ontbreekt gewoon paren kont schopt.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten