Engels verbiedt slaapmodus

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

Engels verbiedt slaapmodus




par nonoLeRobot » 18/07/06, 16:41

Ah hier zijn onze buren (vooral de mijne ;-)) doen goede dingen van tijd tot tijd lol en zullen de stand-bymodus van elektrische apparaten verbieden.

Ik weet niet hoe ze het voor de afstandsbediening zullen doen, we kunnen zeker niet langer op afstand inschakelen.

Zie het artikel: http://www.generation-nt.com/actualites ... ie-energie
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Engels verbiedt slaapmodus




par Christophe » 18/07/06, 16:47

nonoLeRobot schreef:Ik weet niet hoe ze het voor de afstandsbediening zullen doen, we kunnen zeker niet langer op afstand inschakelen.


Nou, het is simpel, je moet je billen een beetje meer bewegen!
Alleen verkopers van slanke snel en sportscholen die zullen klagen!

Anders zal het gebruik van op afstand bedienbare stopcontacten moeten worden veralgemeniseerd :)
https://www.econologie.com/forums/prise-de-c ... t2066.html
Dernière édition par Christophe de 07 / 09 / 09, 12: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/07/06, 17:31

Dag
Zal dezelfde regel worden toegepast in industrieën?

In de fabriek waar ik werkte, liet het management ons de schakelaars (schakelaar) veroordelen om de lichten in de kleedkamer uit te doen, laten we zeggen om te voorkomen dat de werknemers gaan slapen? in de fabriek houden we nooit natriumlampen, blijkbaar verkort het hun levensduur en duurt het te lang om aan te steken, volgens management slechts één worstje koolstofelektrode in de oven en dat komt overeen met al het verbruik van een maand voor verlichting, dus te verwaarlozen. Nu het management MITTAL wordt genoemd, is het beleid niet gewijzigd ... omdat het niet de MGWATTS zijn die de factuur maken, maar de pick X de VAR die doet de rekening ... Consumptie komt op de tweede plaats
Dus nogmaals, de regels zijn voor kleine consumenten.

Wat gebeurt er met kerstdecoraties?

Als we de prijs verhogen, geven we de voorkeur aan een bepaalde categorie waarvoor de prijs niet de moeite waard is.
Als we de hoeveelheid beperken tot elke burger, zijn we rechtvaardiger,

Een beetje zoals het gebeurt met water in mijn stad, iedereen betaalt dezelfde jaarlijkse prijs, het verbruik wordt niet gemeten, of je rijk of arm bent, het is dezelfde 3/4 inch pijp die ga het huis binnen en je hebt er geen meer ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 18/07/06, 19:09

Verwijder de dag ervoor:
eenmaal per dag is goed, drie keer ........... :D

Anders zal het gebruik van op afstand bedienbare stopcontacten moeten worden veralgemeniseerd

In stand-by verbruikt mijn tele 3.0Watt als deze aansluiting hetzelfde doet ...
blah ... (alleen bij dit gebruik.) meer de stress van aan-uit te vaak ..... (je weet waarschijnlijk de rest in het kort het risico is geen besparingen en geen ecologie .

(tenzij deze reden ergens vist)
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/07/06, 23:09

Andre schreef:Wat gebeurt er met kerstdecoraties?


LOL bij Mital Ik weet het niet! (is er op een hoogoven?)
Door nadelen bij individuen als ze al allemaal LED waren, zou het al een enorme energiebesparing zijn in december ... Jammer voor de 13e maand van EdF-medewerkers! : Cheesy: : Cheesy:

Omdat er geen gezegde is ... als er een toepassing is of de LED's op hun plaats zijn, zijn het de slingers!

delnoram schreef:In stand-by verbruikt mijn tele 3.0Watt als deze aansluiting hetzelfde doet ...


Ach ja? 3W nou, het lijkt heel weinig ... het is gemeten waarmee?

Onze stand is ongeveer 25 W stand-by ... (60 cm buis) ...

Waarover praat je te vaak? UIT = stand-by uitschakelen of stand-by activeren? Als het de dag ervoor wordt afgesneden, denk ik niet dat het erg "moe" zal zijn voor je tv ...
Dernière édition par Christophe de 18 / 07 / 06, 23: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/07/06, 09:37

Erratum: onze tv staat 'slechts' 13 W in stand-by, 25 bij de dvd-speler :| maar ik bevestig dat 3W heel weinig is ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 19/07/06, 19:33

Ach ja? 3W nou, het lijkt heel weinig ... het is gemeten waarmee?

Reverified is 3W gemeten met een VOLTCRAFT-wattmeter die ongeveer 8-9 jaar oud is (en ja sorry ik kon niet wachten op de econologiewinkel :D )
Deze televisie is 51 cm, maar een andere van 66 cm geeft me 4watt in stand-by.
Uiteraard elke 2 buizen (merk BIP en BIP : Cheesy: )
Als deze metingen je te laag lijken, wordt een plek van 20 leds gegeven voor 1 watt 1.5 watt.

Want het is de stekker uit de sector scheuren :schok: :D

Gebruikt voor halfgeleiders zoals transistors, regulatoren, Ci ...
Het is waar dat het willekeurig is volgens de componenten, sommige overleven zonder andere klappen zeer snel.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
Castor
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 127
Inschrijving: 06/04/06, 22:15
Plaats: Frankrijk: IDF




par Castor » 17/10/06, 12:27

Goedemorgen.


Thuis wordt de tv systematisch uitgeschakeld na service sinds ik heel jong was. Voor zover ik me kan herinneren, hebben we 4 tv's in 15 jaar "verbruikt", ik denk niet dat het zo belastend is voor elektronica.
0 x
Wetenschap begint met nieuwsgierigheid.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 17/10/06, 15:57

Ik heb in 3 jaar "slechts" 15 tv's gebruikt. de laatste 2 werken nog 15 jaar. 8)
Ik schakel ze uit na gebruik, dit voorkomt dat ze worden geroosterd als het stormt ...
idem voor de pc aangesloten op een stekkerdoos met schakelaar en beveiligingen ...

Ik heb net een aan de muur gemonteerde "hifi" ketting gekocht (om aan de muur te hangen).
Het is een Philips gemaakt in China met de ECO POWER-functie.
In stand-by licht een mooie rode LED op, de PM230 detecteert geen verbruik. Teken dat het echt ECO is. :D

Mijn Philips-radiocassette verbruikt 11w in stand-by (opgenomen met PM230)! Ik koppel het los CARREMENT !!! :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 17/10/06, 17:33

Castor schreef:Goedemorgen.


Thuis wordt de tv systematisch uitgeschakeld na service sinds ik heel jong was. Voor zover ik me kan herinneren, hebben we 4 tv's in 15 jaar "verbruikt", ik denk niet dat het zo belastend is voor elektronica.


:schok: 4 TV over 15 jaar hebben we natuurlijk niet dezelfde referenties :D 15 jaar is mijn langdurige ‘oceanische’ tv, aangezien ik een ‘toshiba’ heb die 7 tot 8 jaar oud moet zijn (ik zou de factuur moeten zoeken).
Tenzij uw tv gedeeltelijk tegelijkertijd werkt 8) .
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten