Cyber ​​​​@ction 192: Het klimaat verandert...en wat moeten we doen?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
cyber @ctors
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/11/06, 13:59

Cyber ​​​​@ction 192: Het klimaat verandert...en wat moeten we doen?




par cyber @ctors » 15/11/06, 14:09

4 november 2006
Internationale actiedag tegen klimaatverandering

In de aanloop naar de internationale klimaatconferentie in Nairobi en de internationale actiedag tegen klimaatverandering, Het klimaat verandert... en wat doen we?
4 november is de datum die door niet-gouvernementele organisaties is gekozen waarop burgers over de hele planeet kunnen mobiliseren. Deze datum loopt twee dagen vooruit op de Internationale Klimaatconferentie van de Verenigde Naties die van 6 tot en met 17 november in Nairobi (Kenia) zal plaatsvinden.
Het Climate Action Network - Frankrijk en partnerorganisaties hebben daarom besloten een oproep te lanceren zodat op zaterdag 4 november in heel Frankrijk gemeenschaps- en burgeracties worden gestart om effectieve maatregelen te eisen om de klimaatverandering te bestrijden. Tegenwoordig is het belangrijk om onze zorgen over de opwarming van de aarde te uiten en mensen hun stem te laten horen
besluitvormers de urgentie van het nemen van krachtige maatregelen.
Met de steun van: The Alternatives, the Greens, de LCR, de Vrienden van de EcoZAC van Place de Rungis, Green Network, Independent Ecoologist Movement en Alofa Tuvalu

De Cyber ​​​​@ctors Association heeft besloten zich bij deze mobilisatie aan te sluiten door u uit te nodigen om de president van de republiek en uw parlementariërs uit te dagen en deel te nemen aan de mobilisaties
cyber @ction is online

Bedankt voor uw mobilisatie: er is een NOODGEVAL

Alain


De kosten van de opwarming van de aarde kunnen oplopen tot 5 biljoen euro
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 15/11/06, 14:23

Leuk om hier een cyber@ctor te zien!

Ik heb onlangs een van je e-mails getranscribeerd in een draad hierover forum, Dat is waarom ?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 15/11/06, 14:33

Ziet er interessant uit...het is lang geleden dat ik zonder succes contact met je heb opgenomen...Blij je hier weer te zien :)

Kunt u iets voor econologie doen, alstublieft? Voor Pantone misschien? Plantaardige olien?

Want zeggen dat er een Noodsituatie is, is mooi, maar daarna?

ps: Houthakker uitstekend je handtekening :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 15/11/06, 14:39

En wat doet de LCR daar, zo niet? herstel... :?

https://www.econologie.com/demain-4-nove ... -3222.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 15/11/06, 15:24

Ik hou van TEGEN de opwarming van de aarde : Lol:

Haha nee, ik ben erin gevallen! : Mrgreen: : Mrgreen:
chu voor antipersoonsmijnen, honger in de wereld, AIDS... enz : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
cyber @ctors
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/11/06, 13:59




par cyber @ctors » 17/11/06, 17:28

Christophe schrijft

Kunt u iets voor econologie doen, alstublieft? Voor Pantone misschien? Plantaardige olien?


Onze forum staat tot uw beschikking. Dagelijks redigeer ik een persoverzicht. Om mijn lezers niet te verdrinken, stel ik voor om lange teksten op de website te plaatsen forum en stuur mij een titel en het adres waar het is opgeslagen, zodat de geïnteresseerde lezer ernaar kan verwijzen. (zien http://www.cyberacteurs.org/forum/viewforum.php?f=3)

of voeg uw eigen URL toe aan uw persberichten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 128-gasten