COP21: miljardairs willen om het klimaat te redden? Echt?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/12/15, 20:25

Mijnwerkers in de problemen? Wat is deze sh*t info? Alle grote nationale fortuinen en rijkdom zijn gebouwd op de winning en plundering van minerale hulpbronnen!

Dus arme kleine mijnwerkers... maar hoe hebben ze het overleefd vóór de koperboom van de afgelopen jaren???

Nee, het probleem is dat ze meer huilen en geen moer geven om opgravingen!!! En dat ze hun aandeelhouders niet zullen kunnen smeren zoals "het hoort"...

dat de banken hem hun steun weigerden om een ​​geldcrisis het hoofd te bieden.


Dus ze moeten ze allemaal verbranden!!!!

Sorry dat ik daar van streek ben!

:onheil: :onheil:

ps: een beetje zoals vastgoedontwikkelaars die huilen als marktprijzen... stagneren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/12/15, 20:56

Ja, we kunnen zien waar de perversie van dit systeem ons heen leidt!

@ minder dan watt
Ik ben het niet die deze vraag heeft geïnitieerd, dus beantwoord in plaats daarvan de auteur! ^^

Bovendien is er nog een ander punt dat waarschijnlijk tot deze vraaguitval leidt. Het is de groeiende populariteit van wifi die is overtroffen door mobiel computergebruik, pc-netwerken. Hierdoor is het niet langer nodig om de ethernetnetwerken te bekabelen. Dat scheelt miljarden kilometers aan koperkabels. Voor boter telt het niet.
Idem voor de randapparatuur waarvoor veel kabels nodig zijn en die steeds meer "verbonden" zijn.

Aan de andere kant profiteert het opladen van elektrische voertuigen van het bestaande elektriciteitsnet. Er verandert dus eigenlijk niets.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/12/15, 21:12

Voor de kabels denk ik dat je ongelijk hebt: naar mijn mening wordt 90% van de RJ45-kabelmarkt ingenomen door de professionals in de sector... die NOOIT zullen overschakelen naar wifi om prestatie- en veiligheidsredenen (banken, datacenter, beurzen...)

Zelden zijn de individuen die thuis een RJ45-netwerk hebben opgezet zoals het mijne... en zelfs als dat het geval zou zijn: netwerkkabels zijn een druppel op een gloeiende plaat in vergelijking met het koperverbruik op wereldschaal!

Maar ja, als je kabels wilt, weet je waar je moet zijn: https://www.econologie.com/shop/reseau-e ... -rj45-c-53

Er zijn onlangs CAT6-kabels geweest ... 1 Gbit / s het is niet morgen dat Wifi deze capaciteit zal hebben ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 01/12/15, 21:38

De relatie tussen de variatie in koperverbruik en de variatie in de prijs van dit metaal wordt gemaakt met een significant hefboomeffect, zoals dat meestal het geval is bij grondstoffen.
We moeten dus oppassen geen definitieve conclusies te trekken...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 200-gasten