CO2 detritus van dode planten

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
tntradio12
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/03/14, 15:10

CO2 detritus van dode planten




par tntradio12 » 28/03/14, 00:50

Hallo,
Ik ben een universiteitsstudent in organisch.
Een van mijn familieleden stelde me een vraag die ik niet de middelen heb om te beantwoorden. Dus wend ik mij tot jou.
Het heeft een kas met planten. Het introduceert CO2 `` synthetisch '' in de lucht, wat de groei van planten bevordert. Hij wil weten of ten eerste, de dood van planten CO2 produceert en is het aanzienlijk genoeg om nu alleen dood plantenafval te gebruiken om zijn kas van CO2 te voorzien en de kunststof te verlaten.
(het gebruikt tussen 1400 en 1600 ppm van CO2)
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze vraag te beantwoorden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/03/14, 01:05

plantenrot produceert CO2, dat is zeker! ongeveer evenveel als ze verbranden, maar het is langzamer

we kunnen dit principe gebruiken om zoveel CO2 te maken als we willen ... blijft om de middelen en de grootte van de bazaar te kiezen om er te komen en te zien of het winstgevend is
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 28/03/14, 08:50

Het produceert CO2 maar niet alleen dat ... Methaan ook ... En het zal een enorme composter nodig hebben om zijn kassen te bevoorraden ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/03/14, 10:22