ecologisch pact analyses na 6 maanden

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

ecologisch pact analyses na 6 maanden




par bobono » 05/10/07, 09:38

Alleen haat in jouw woorden als het 6 maanden later blijft.

Sarko is niet perfect, maar er was zeker geen beter tegenover, we kunnen hem niet tegen de fouten van zijn voorgangers houden.

Het ecologische pact verwacht ik niet veel, het zou meer wilskracht vragen van een grote meerderheid van de burgers en niet alles verwachten van politici.

Voorbeeld = het vervoer per spoor van goederen en met name vracht zal zich pas weer ontwikkelen als het 100% betrouwbaar wordt en niet door zijn werknemers wordt gegijzeld zoals momenteel het geval is van staking om altijd meer op de rug van de rest van de bevolking in het algemeen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79328
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 05/10/07, 12:04

Ik weet niet op welke boodschap je eerder reageert en of je wilt praten over het ecobeleid van sarko of het pact zelf ...

Verwacht niet veel van de politici, u hebt de situatie en het standpunt van de meeste econologen samengevat (denk ik) ... in ieder geval gaf het pact geen deadlines ... als het niet dat van 2012 is ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 183 gasten