Klimaat en opwarming weten allemaal 105 minuten

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 08/07/08, 00:09

Ik heb zojuist een zeer goede software gevonden voor de opnames: ZD Soft Screen Recorder, ik slaag erin om het geluid mee te nemen en het beheert zonder problemen grote videobestanden.
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 08/07/08, 00:57

Ik heb zojuist 2-tests op Google Video opnieuw gemaakt.

Ik stuurde een extract dat al is aangepast aan het formaat dat wordt gebruikt door Google Video en een ander met het oorspronkelijke formaat, de twee bestanden werden gecodeerd in h264 met hoge snelheid afkomstig van een niet-gecomprimeerde opname.

Resultaat: het is nog steeds zo beschimmeld : Cheesy: terwijl de twee verzonden video's van superkwaliteit zijn.

De enige oplossing is om een ​​host te vinden die hoge resoluties accepteert.

Wat zijn de dagelijkse criteria om video's in HD te kunnen verzenden?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/07/08, 01:09

Ik heb hier al geantwoord Matt: https://www.econologie.com/forums/climat-et- ... 42-30.html

Maloche, jij leest ook niet! Ik wil niet langer grote videobestanden op de server hosten... dus de enige optie: vind een HD-host.

Nono: Ik weet niet hoe lang de oorspronkelijke link zal duren ... vandaar de noodzaak om de video op te slaan. 80% van de discussielinks die meer dan 2 jaar oud zijn, zijn HS ...

Anders merk ik dat we daar veel vormen bespreken ...

Hoe zit het met de bodem van deze conf? Naar mijn mening hadden veel SPIE-jongens dit niet graag gezien : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/07/08, 12:33

Toff!

deze presentatie lijkt mij van GROOT belang voor het begrijpen van de acties van de econologiesite

Het MOET door alle belanghebbenden van de site worden gezien om de problemen te begrijpen

Ik heb het gisteren gecomprimeerd in divx en de 1h46 past in 141 Mo voor een zeer eervolle kwaliteit inclusief dia's. Kan niet beter ...

De link die ik hierboven heb geplaatst, is de documentlink van de Jancovicci-site, maar een reservekopie zou wenselijk zijn voor econologie.

link: http://storage02.brainsonic.com/custome ... index.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/07/08, 12:38

Ik denk dat je bcp niet veel kibbelt: de video van Google is heel begrijpelijk en voor degenen die de dia's willen, is er de .zip van Matt ...
Dernière édition par Christophe de 28 / 04 / 11, 13: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/07/08, 12:51

Christophe schreef:dus de enige optie: zoek een HD-host.

Anders merk ik dat we daar veel vormen bespreken ...

Hoe zit het met de bodem van deze conf? Naar mijn mening hadden veel SPIE-jongens dit niet graag gezien : Mrgreen:


Ik hou van vormen : Cheesy:

alle HD-hosts zijn verschuldigd

Kortom, SPIE-mensen zoals 98% van managers zijn zich niet bewust van de problemen

En laat me je vertellen over groei als motor van de economie ...
Alle media zijn het hierover eens, BFM, tv-kranten, financiële tijdschriften: wat een ketterij!

Ik herhaal tegen iedereen die me wil horen: op planetaire schaal heeft de economie zoals die wordt beoefend geen zin.

Tenzij een energiewonder (Z-pinch, koude kernfusie of wat dan ook) zie ik geen wereldwijde overeenkomst door 10 / 20ans om CO3-emissies op planetaire schaal te delen door 2 ...

Wat er zal gebeuren zal gebeuren, de natuur zal voor ons zorgen.

De "hernieuwbare" en duurzame energiebronnen zijn:
- Hydraulica
- Wind
- Vloedgolven
- Zonne

Dat is alles wat we zullen hebben (behalve onverwachte technologische doorbraken) om onze ontwikkeling uit te breiden

Ontwikkeling ... alleen dat zegt veel over onze "economische" cultuur, persoonlijk zou ik meer willen spreken over de ontwikkeling van de kwaliteit van leven, onze enige geldige doelstelling met cultuur en onderwijs

Christophe schreef:Rah ben je doof of doe je het expres of wat?
141 Mo dat is teveel en ik zei MEER GROOT BESTANDSHUIS OP DE SERVER !!


Ik sta erop, het lijkt me belangrijk;
Hoevelen kennen deze cijfers?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/07/08, 12:56

Capt_Maloche schreef:alle HD-hosts zijn verschuldigd


Uh, heb je een lijst? Er kan over worden onderhandeld als het redelijk is ... maar we moeten die conferentie niet opzetten ...

Voor de bodem niets toe te voegen aan uw opmerkingen maar Vond kk1 de jongens die in het publiek sliepen?

Ik weet zeker dat veel leidinggevenden en ingenieurs hebben gedacht: "Maar wat een eikel, hij blaast ze op voor ons!" :onheil:

Normaal iZe zijn nooit getraind (opgemaakt?) Om anders te denken dan winst / groei / BBP ... Het zou niet al te vervelend zijn als de gebruikte tools niet verkeerd waren... GDP in 1er ... Janco legt het heel goed uit in zijn boek vol alstublieft

Capt_Maloche schreef:Ik sta erop, het lijkt me belangrijk;
Hoevelen kennen deze cijfers?


Wilde je me een aanval laten doen? De hosting van een 150Mo-bestand is NIET ONDERhandelbaar. Begrijp je?

De cijfers zijn zeer zichtbaar en begrijpelijk op de Google-video. Bovendien geven mensen nu de voorkeur aan streaming boven het downloaden van .avi.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/07/08, 14:45

Christophe schreef: Wilde je me een aanval laten doen? De hosting van een 150Mo-bestand is NIET ONDERhandelbaar. Begrijp je?


Weet je het zeker? : Cheesy:

Je bent hard in zaken

Onze keuze van gastheer en een selectie van hun aanbiedingen
Nuxit-host aanbevolen. Een complete site in een paar klikken dankzij automatische installaties
Infomaniak Slechts één pakket in de catalogus, maar zonder limiet.
1 accommodatie Slechts één pakket in de catalogus, maar zeer goed gevuld.
1 en 1 een van de grootste spelers op de wereldmarkt.
iFrance Pro een beschikbare hotline en 10 jaar ervaring, drie pakketten: familie, expert en bedrijf.
Lycos is sinds de oorsprong een puur product van internet.


AH, een gratis in HD: http://www.nowhereelse.fr/?p=4635
Als er één ding is dat problematisch is met video-hosts zoals Youtubes, Dailymotion en anderen, is de kwaliteit van de video's die eenmaal gecodeerd nogal slecht is. Gelukkig zal de Franse Dailymotion eindelijk aanbieden HD-video's in 720p te coderen waarmee na verwerking minimaal een resolutie van 1280 × 720 kan worden verkregen. (Via Tapahont)


en dat ook:
Ik maak eerst een lijst met video-hosts met hun beperkingen:


YouTube (beperkt tot 100Mo en 10Min).
Dailymotion (beperkt tot 150Mo en 20Min).
Stage6 (video moet in Divx zijn via Dr. DivX of DivX Converter).
Google Video (een video van meer dan 100Mo moet via een speciale uploader worden verzonden)
Vpod.tv (geen limieten opgegeven)
Kewego (beperkt tot 150Mo)
SoapBox (beperkt tot 100Mo)


Er zijn er nog veel meer om de bovenstaande videokwaliteiten te vergelijken:

http://www.lifegoggles.com/online_video_comparison.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 08/07/08, 15:17

Ik ben motionMaker, maar ik heb alleen het recht om video's te plaatsen waarvan ik de auteur ben.

Anders moet je Janco vragen, ik denk dat Christophe je goed antwoordt. Maar ik weet niet zeker of hij het leuk zal vinden?
...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/07/08, 17:31

Nou laat Matt beslissen dat hij het toch is die de video heeft geëxtraheerd ...

Ben jij MotionMaker Nono? Waar is het Waar is het
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten