Klimaat en opwarming weten allemaal 105 minuten

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 07/07/08, 15:26

640-versie * 480 hogerop:

a) YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1oiBvfyYiyI (Beurk)
b) Dagelijks: http://www.dailymotion.com/econologie/v ... ovici_tech (Rebeurk)

Je moet dus zeker een speciale status hebben ("Moviemaker" -stijl op Daily) om een ​​hoge resolutie te krijgen.

Het belangrijkste is dat de centrale dia's leesbaar zijn zoals het geval is.

Dus ik denk dat je de grootte van de video niet hoeft te veranderen.

Bewerken Ik had gelijk:

Wat is een MotionMaker?

Een MotionMaker is een creatieve gebruiker die zijn persoonlijke creaties op Dailymotion plaatst. Als zodanig moet hij ervoor zorgen en zorgen dat zijn video's zijn eigen creaties zijn en geen inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten van derden (copyright ...).

Vanwege zijn status MotionMaker, heeft specifieke instrumenten, die het mogelijk maken om te worden geïdentificeerd als een creatieve gebruiker en verhoging van de zichtbaarheid van haar video's: vermogen om zijn pagina te passen, het aanbrengen van de creatieve inhoud op bewegwijzering de video en een MotionMaker logo in verband met zijn profiel, upload onbeperkt (in gewicht en tijd) betere codering (vooral HD).

Hij heeft ook de mogelijkheid om zijn video's te zien op de startpagina en op de verschillende promotieruimten van Dailymotion.

Veel creatieven en talenten zijn naar voren gekomen als MotionMakers.


http://www.dailymotion.com/faq#what_motionmaker

Dus Matt kun je vergeten dat je in "laag" moet blijven ...

In ieder geval denk ik dat met de .zip-dia's in aanvulling goed is.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 07/07/08, 16:08

Ik ben zojuist lid geworden van de conferentie op de site:

a) Video: https://www.econologie.com/rechauffement ... -3863.html
b) Dia's:
https://www.econologie.com/rechauffement ... -3864.html

Je zag Matt, wanneer het is geïntegreerd met een site, hardwareversnelling functioneel is ... het verbetert de definitie niet, maar vlotte de-pixelatie van de video.

Echt vreemd ...
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 07/07/08, 17:32

het is jammer, want het is een video waar kwaliteit essentieel is om de graphics te kunnen lezen.

we zien nog steeds wanneer het groot genoeg is geschreven, het enige dat we niet zullen zien zijn de grafische legendes.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 07/07/08, 17:35

Ja maar dankzij je dia's compenseert het ... een beetje ...

Anders moet je een equivalent van Ytube vinden of dagelijks dat de HD beheert ...?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/07/08, 20:49

Matt113 schreef:hier zijn de links op google video van een video van de conferentie en dia's

https://www.econologie.com/rechauffement ... -3863.html

aan de andere kant ben ik teleurgesteld dat de video echt in kwaliteit is versleten door Google video door te geven, het is moeilijk om wat grafische afbeeldingen te lezen.

zou eens moeten proberen met dailymotion om te zien wat het geeft, maar het videofragment 20 min knippen als ik het goed begrijp.


BEUARK! het is lelijk, jammer :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/07/08, 20:56

Stel dat u het niet op uw thuisserver kunt laden?
Ik denk dat we het in 500Mo kunnen produceren
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 07/07/08, 21:03

Nee, ik doe geen streaming en ik verzamel meer grote bestanden.

Maloche het originele bestand is NICKEL is de interne conversie in dagelijkse of google video walgt van alles.

Probeer een HD-video-host te vinden in plaats van te jammeren :)
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 07/07/08, 21:46

Ja dat is het probleem, de vangst is nikkel, nou niet genoeg voor mijn smaak : Cheesy: Als ik software had die weet hoe je bestanden van meer dan 4 moet gebruiken zonder zorgen te maken, zou ik een opname direct in niet-gecomprimeerde vorm hebben gemaakt (1 ga de minuut + of -). Ik heb de plaats die het nodig heeft.
Wat rot is, is de hercodering die wordt uitgevoerd op de verzonden video.

bewerken: ik lees eerder over google video. Ik denk dat we de video in de oorspronkelijke kwaliteit kunnen downloaden, maar ik zie geen link om deze te downloaden en ik heb nog nooit zo'n optie gezien toen ik plaatste de video.

opnieuw bewerken: door te zoeken, vond ik de opties, de video werd als gratis en gratis gedeclareerd, dus het zou moeten kunnen worden gedownload, in de hulp van google video zegt hij het vervolgkeuzemenu rechts van de video te gebruiken voor de download, ik heb in geen geval iets gezien.
Parcontre om wat te verdienen, maar verliest in grootte, als u klikt op de knop aan de onderkant rechts van de video die u Normaal selecteert, wordt de video weergegeven in de resolutie die wordt gebruikt door zo google video niet Raster heeft de uitbreiding
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/07/08, 22:56

een kleine herinnering aan de primaire link http://storage02.brainsonic.com/custome ... index.html

Toff, ik stel het volledige bestand van deze kwaliteit voor
voorbeeld in deze kwaliteit = 1mn voor 1.35Mo: ICI
Laat 160Mo totaal zijn

hmm?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 07/07/08, 23:23

En waarom laat u geen link achter op de originele video. Omdat het enige voordeel van youtube is dat iedereen komt kijken, maar ja, als het een videosite uit elkaar is, is het hetzelfde.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten