Klimaat: 4 ° C in half mei? Kennisgeving meteorologen?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 17/05/10, 22:44

Ik vind deze uitspraak grappig en heilzaam voor onze soort:
"Zo zorgde deze vulkaan ervoor dat mensen bijna verdwenen, maar zoals sommigen, meer aangepast, resistent, zelfs intelligenter, het overleefden..."

... wat als het alleen de gelukkigen waren? : Cheesy:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 17/05/10, 23:23

dedeleco schreef:
Verbazingwekkend !!!!
De maan heeft 5000 km aan atmosfeer, wat geen atmosfeer is, zoals alle, we kunnen de kraters van de maan zien onder 5000 km aan atmosfeer, onzichtbaar ??? Al 4 miljard jaar !!!

De gedachte aan kistinia alleen, gezien zijn kracht, zal het klimaat veranderen en de vulkaan kalmeren !!!!


En nog een ! Jij bent taai!
In feite verbluffend hoeveel gerechten je voor ons maakt door in een onderwerp te duiken, mijn beste vriend. Science, het Ricaanse tijdschrift en NASA, is het voldoende acceptabel als bron voor u?

Ontdekking van natrium- en kaliumdamp in de atmosfeer van de maan - Het artikel is uit 1988, de laag is sindsdien al 120 km dik, het proces is wat geaccentueerd.
http://www.sciencemag.org/cgi/content/s ... 1/4866/675

En daarna kun je een kijkje nemen in de rest van het zonnestelsel, dat ook live gaat op elektromagnetisch en chemisch niveau. Zo bespaar je nieuwe gerechten ;-)

Wat betreft het kalmeren van de vulkanen en het klimaat, ik laat u aan uw strategie over, het lijkt mij echter dat collectieve actie veel te verkiezen is, maar ik beloof dat ik zal proberen mijn best te doen in mijn eentje.

En in de tussentijd veel leesplezier
Dernière édition par kistinie de 17 / 05 / 10, 23: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 17/05/10, 23:36

Ahmed schreef:Ik vind deze uitspraak grappig en heilzaam voor onze soort:
"Zo zorgde deze vulkaan ervoor dat mensen bijna verdwenen, maar zoals sommigen, meer aangepast, resistent, zelfs intelligenter, het overleefden..."

... wat als het alleen de gelukkigen waren? : Cheesy:


Wat voor velen, waaronder ikzelf, ongeveer hetzelfde is, aangezien geluk geen toeval is ;-)

Hoe dan ook, zeer relevante opmerking, bedankt!
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten