Controleren we het klimaat met HAARP? I-Télé-rapport

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Controleren we het klimaat met HAARP? I-Télé-rapport




par Christophe » 24/02/11, 14:44

Rapport uit 2008 over klimaatbeheersingstechnologie uitgezonden op een kabelkanaal om hier in 8 minuten te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=4v6jA0vX58U

Ik plaats controle tussen " " omdat we in het beste geval de klimatologische fenomenen enigszins beïnvloeden, het is op dit moment verre (en gelukkig) van een absolute controle...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Bricktal
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 18/03/10, 03:21
Plaats: Shawinigan-Que

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par Bricktal » 13/06/11, 07:36

Christophe schreef:Rapport uit 2008 over klimaatbeheersingstechnologie uitgezonden op een kabelkanaal om hier in 8 minuten te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=4v6jA0vX58U

Ik plaats controle tussen " " omdat we in het beste geval de klimatologische fenomenen enigszins beïnvloeden, het is op dit moment verre (en gelukkig) van een absolute controle...



Wat als, zoals het rapport zegt, dit slechts een desinformatiecampagne was?

Het Amerikaanse leger zegt niets, bevestigt helemaal niets en wil ook niet bevestigen wat er wordt gezegd en gerapporteerd. Zij zijn ongetwijfeld de eersten die vrijwillig informatie hebben gelekt dat ze het klimaat probeerden te manipuleren. Internet deed de rest.

Het klimaat beheersen zoals gerapporteerd aan het begin van het rapport waar ze experimenten in Vietnam probeerden? Ja en absoluut. Dit is een vrij eenvoudig experiment om te doen. Zelfs hier in Quebec, dat een kleine staat is, vonden deze experimenten plaats bij Lac St-Jean om het te laten regenen en om het water in de hydro-elektrische dammen sneller te laten toenemen.

Zilverzout werd op wolken gesproeid om vocht te verzamelen en het te laten regenen.

Dus op het eerste gezicht, als deze technologie effectief is en kan worden geïmplementeerd door een kleine staat als Quebec, dan hebben de Verenigde Staten zeker geen HAARP nodig om dit te bereiken.

De uitleg van HAARP staat elders. Waar is een grote vraag.
Het is ongetwijfeld op een plek waarvan de Verenigde Staten niet willen dat we te nauw kijken.

Zolang een van de geallieerde landen geen authentieke spion daarheen stuurt om een ​​hypergeheim dossier te stelen, blijft deze basis geheim over zijn activiteiten. Maar zal het land dat de VS bespioneert hen onmiddellijk in de problemen willen brengen door de juiste informatie te publiceren?

Ik geloof het allerminst. Zoals alles of domeinen, verkoopt goed nieuws internationaal heel goed tegen goud of andere technologieën en regeringen zijn niet allemaal dom en incompetent.

Als het tegen hun belangen ingaat, spelen ze hun kaarten recht tegen de VS. Anders wordt de informatie naar het publiek gelekt, zoals de beroemde Wikileak, waarvan u zult merken dat er niet veel te melden is op deze site.

Ja, er is wat diplomatieke informatie, maar niets dat te gevoelig is om je tanden in te zetten, zoals een HAARP-onderzoeksrapport.

Dus je hebt je antwoord dat gelijk is aan het mijne.
0 x
fredericponcet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 29/06/11, 10:17




par fredericponcet » 03/07/11, 04:26

Misschien is het het beste om te kijken naar wat de officiële HAARP-website erover zegt:

http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html

Ik heb niet het gevoel dat er veel mysteries in zitten. Het is wetenschappelijk onderzoek, met potentieel militair belang (voor telecommunicatie, geolocatie...) dus er zijn zeker problemen met intellectueel eigendom en strategische kwesties die betekenen dat alles wat HAARP produceert niet wordt uitgezonden. Van daaruit om een ​​machiavellistisch project te zien...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 20/09/13, 20:35

De HAARP-site is nu gesloten en zoekopdrachten op de site zijn blijkbaar gestopt sinds afgelopen mei:

Het High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) – een onderwerp van fascinatie voor veel radioamateurs en het doelwit van complottheoretici en antiregeringsactivisten – is gesloten. De programmamanager van HAARP, Dr. James Keeney van de Kirtland Air Force Base in New Mexico, vertelde ARRL dat de uitgestrekte 35 hectare grote ionosferische onderzoeksfaciliteit in het afgelegen Gakona, Alaska, sinds begin mei gesloten is.


http://www.arrl.org/news/haarp-facility-shuts-down
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
mATX
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 23/10/08, 17:44

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par mATX » 21/09/13, 12:07

Christophe schreef:Rapport uit 2008 over klimaatbeheersingstechnologie uitgezonden op een kabelkanaal om hier in 8 minuten te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=4v6jA0vX58U

Ik plaats controle tussen " " omdat we in het beste geval de klimatologische fenomenen enigszins beïnvloeden, het is op dit moment verre (en gelukkig) van een absolute controle...



Goedemorgen.

Sommigen zullen je vertellen dat het de planeet geen kwaad doet.
Nou, het is een beetje zoals chemtrails die niet bestaan ​​^^.

Bewijs van het tegendeel in het Europees Parlement. Jammer!

CHEMTRAILS SKYGUARDS 8 en 9 april 2013 Josefina Fraile in het Europees Parlement met:

http://www.youtube.com/watch?v=k0hsiXdipjY
0 x
Gratis energie is duur. ^^
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par sen-no-sen » 21/09/13, 13:02

Matx schreef:
Goedemorgen.

Sommigen zullen je vertellen dat het de planeet geen kwaad doet.
Nou, het is een beetje zoals chemtrails die niet bestaan ​​^^.



Hij had al een onderwerp over chemtrails, wat eigenlijk niet bestaat... (geen ironie van mijn kant).


Bewijs van het tegendeel in het Europees Parlement. Jammer!

CHEMTRAILS SKYGUARDS 8&9 april 2013 Josefina Fraile in het Europees Parlement


Het feit dat sommige Europese parlementariërs twijfels hebben over HAARP betekent niet dat het een apparaat voor "klimaatbeheersing" is.
De term "Klimaatbeheersing" komt uit de samenzweerderige sfeer, in werkelijkheid heeft HAARP absoluut geen macht om zoiets te doen!
Selon Bernard Eastlund depothouder van het octrooi, zou het in het beste geval mogelijk zijn om de meteorologische fenomenen zeer plaatselijk te beïnvloeden, wat nog ver verwijderd is van "klimaatbeheersing"...
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
mATX
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 23/10/08, 17:44

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par mATX » 22/09/13, 09:32

sen-no-sen schreef:
Matx schreef:
Goedemorgen.

Sommigen zullen je vertellen dat het de planeet geen kwaad doet.
Nou, het is een beetje zoals chemtrails die niet bestaan ​​^^.



Hij had al een onderwerp over chemtrails, wat eigenlijk niet bestaat... (geen ironie van mijn kant).


Bewijs van het tegendeel in het Europees Parlement. Jammer!

CHEMTRAILS SKYGUARDS 8&9 april 2013 Josefina Fraile in het Europees Parlement


Het feit dat sommige Europese parlementariërs twijfels hebben over HAARP betekent niet dat het een apparaat voor "klimaatbeheersing" is.
De term "Klimaatbeheersing" komt uit de samenzweerderige sfeer, in werkelijkheid heeft HAARP absoluut geen macht om zoiets te doen!
Selon Bernard Eastlund depothouder van het octrooi, zou het in het beste geval mogelijk zijn om de meteorologische fenomenen zeer plaatselijk te beïnvloeden, wat nog ver verwijderd is van "klimaatbeheersing"...




Goedemorgen.
Het klopt niet, de Chemtrails bestaan, het bewijs nog steeds in de stad Draguignan;).
Anders is de Servische minister van Ecologie gek:
https://www.youtube.com/watch?v=7BmiiqirECY

Zo gek als deze video bijvoorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=eglBs0S2j_g

Of gek zoals het rapport en alle experts die het samenstellen:
Wat in de wereld zijn ze aan het spuiten? VI-ST Frans

http://www.youtube.com/watch?v=Kw41ZubwAM8



En het onderwerp is HAARP dat reflecterende deeltjes gebruikt die in de lucht zijn... dankzij de chemtrails.
Al deze "geo-engineering"-programma's zijn door jullie gestemd en betaald :D.

Er zijn experts, boeken, commissies, veel mensen die eraan werken, dus zeggen dat het niet bestaat, is gewoon verkeerd geïnformeerd zijn of liegen tegen mensen.

Het is gemakkelijk in te zien dat het bestaat voor mensen die nog steeds over gezond verstand, logica en geheugen beschikken.

Een kleine leest (we zullen zeggen dat het is om het gewicht van de vliegtuigen te testen):

http://www.youtube.com/watch?v=Im9hXb2Luak

Wij nemen u voor Hams! :frons:
0 x
Gratis energie is duur. ^^
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par moinsdewatt » 22/09/13, 11:07

en daar gaan we weer met de mythe van chemtrails.
0 x
mATX
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 23/10/08, 17:44

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par mATX » 22/09/13, 11:28

moinsdewatt schreef:en daar gaan we weer met de mythe van chemtrails.



HAHAHA!!! Wat maken we een grapje. Je kijkt dus nooit naar de lucht. Je herinnert je de lucht niet eerder.

Ik, ik zeg gewoon wat ik zie, vliegtuigen in handenvol van 5 die draaien in de lucht, wolken opheffen die de hele dag blijven.

Vliegtuigen deden dit voorheen niet, misschien komt het omdat de technologie is geëvolueerd. :)

Op het eerste gezicht zijn het niet de Syriërs die worden vergast.
Maar inderdaad wat betaalt de koolstofbelasting mouhahahahahahah.

Ten slotte zeg ik dat het gewoon een paranoïde delirium is.
Ik ga weer mijn fluoride en mijn glutamaat eten voor mijn mooie flatscreen, dat zal veel beter gaan.

Ten slotte, wat betreft uw bericht, het biedt niet veel tegenbewijs, dus maak dit onderwerp voor de gek als u wilt.
Ik denk dat de bronnen die ik citeerde iets meer waard zijn dan een "lol pee popo lol".

tot later en hou je ogen open : Lol:
0 x
Gratis energie is duur. ^^
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: beheersen we het klimaat met HAARP? I-TV rapport




par sen-no-sen » 22/09/13, 11:34

Matx schreef:
Er zijn experts, boeken, commissies, veel mensen die eraan werken, dus zeggen dat het niet bestaat, is gewoon verkeerd geïnformeerd zijn of liegen tegen mensen.


...Er zijn ook veel verhalenvertellers en complottheoretici die onzin praten!
Het is echter jammer, want er is inderdaad geavanceerd onderzoek gericht op het wijzigen van het weer, het verzadigen van vijandelijke radars, zelfs het genereren van plasma's, gelukkig zijn de conspi's er om de hele zaak in diskrediet te brengen!






Al deze "geo-engineering"-programma's zijn door jullie gestemd en betaald


Met welk doel?
Gestemd of door wie wanneer?
Als je denkt dat de contrails van de vliegtuigen in feite chemische sporen zijn die bedoeld zijn om te bereiken, ik weet niet welk occult project... nou, ik kan niets voor je doen!



HAHAHA!!! Wat maken we een grapje. Je kijkt dus nooit naar de lucht. Je herinnert je de lucht niet eerder.


Voor informatie mATX, zal het vliegverkeer toenemen 90% over 20 jaar!
Dit verklaart dus waarom we zoveel "contrails" in de lucht zien, niets bijzonders...
Vreemd genoeg geen sporen buiten de luchtcorridors, heb je een verklaring?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten