Zoek gevonden 7 resultaten

par Karmeliet
09/03/20, 19:40
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Re: opstarthulp en configuratie van easypell

Ik weet het niet ... Mijn easypell staat in directe verwarmingsmodus. Daarnaast heb ik het document gedownload op de easypell-site om te zien of er geen probleem is, en ik heb deze modus ...
Schermafbeelding_20200309_193230_com.google.android.apps.docs.jpg
Screenshot_20200309_193230_com.google.android.apps.docs.jpg (406.77 KB) 5431 keer bekeken
par Karmeliet
08/03/20, 19:27
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Re: opstarthulp en configuratie van easypell

Dus ik ben het die denkt dat het mijn 3-stemmige klep is en dat is het eigenlijk niet. Op de foto het zwarte wiel onderaan wat is het? Op de aankondiging staat servomotor. Alles wat ik weet is dat ik op de temperatuur werk (rood)
par Karmeliet
08/03/20, 16:40
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Re: opstarthulp en configuratie van easypell

Door het openen en sluiten van de 3 stemklep (het is handmatig) speel ik op de temperatuur.
par Karmeliet
08/03/20, 16:17
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Re: opstarthulp en configuratie van easypell

Dank u voor uw hulp. Ik blijf in deze configuratie en zie mijn verbruik de volgende keer dat ik de pellettank moet vullen. Als dat niet het geval is, bevestig ik, start de circulatiepomp wanneer het water in de boiler 60 graden bereikt. Zodra de temperatuur onder de 60 graden daalt ...
par Karmeliet
08/03/20, 15:39
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Re: opstarthulp en configuratie van easypell

Geen info over het vermogen van de radiatoren het is een oude boerderij die ik aan het repareren ben Hier is een foto van de grootste radiator L 1m10, l 95cm, P15cm. De kleinste is de helft. IMG_20200308_152753.jpg Voor de ketel: - De ketel stijgt tot maximaal 76 graden. - aankomst op 60 graden zet de circulatie ...
par Karmeliet
08/03/20, 14:04
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Re: opstarthulp en configuratie van easypell

De temperatuur is correct maar het duurt lang voordat het setpoint bereikt is en daarom verbruik ik denk ik meer dan reden want ik weet niet hoe ik de machine moet afstellen .. het is vooral het probleem. Ik wil weten hoe ik mijn machine moet afstellen om het setpoint snel genoeg te bereiken en zo min mogelijk te verbruiken ...
par Karmeliet
08/03/20, 13:24
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Hulp bij opstarten en configuratie van easypell
antwoorden: 17
views: 19972

Hulp bij opstarten en configuratie van easypell

Hallo allemaal, ik heb een easypell ketel van 16 kW gekocht. Om 12 gietijzeren radiatoren te verwarmen. Vorige week basisversie, een thermostaat in mijn gang die een instructie geeft en voor de afstelling moet ik de ketel met de hand afstellen. Probleem Ik ken het onderwerp niet waarvan ik dacht dat ik hulp had ...

Zoek Geavanceerd zoeken