Zoek gevonden 3 resultaten

par Kalash01
20/06/10, 12:11
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Kies zonnecollectoren: plannen of vacuümbuizen?
antwoorden: 97
views: 170833

plan of buisvormige sensor weerstand?

Uit ervaring is de platte sensor de minst effectieve van de twee, maar op de lange termijn het meest winstgevend (qua schokbestendigheid), aangezien deze wat beter bestand is tegen bijvoorbeeld slecht weer. (deze winter hagelbuien op een van mijn sites -> vernietiging van 40% van de buissensoren...
par Kalash01
19/06/10, 15:50
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Feedback op ELM leblanc ketels
antwoorden: 0
views: 2203

Feedback op ELM leblanc ketels

Binnen mijn bedrijf heb ik steeds meer vraag naar ELM leblanc ketels Zijn er installateurs of gebruikers van deze ketels die mij feedback kunnen geven op het gebied van comfort en techniek?
Bedankt iedereen! : Mrgreen:
par Kalash01
19/06/10, 15:40
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Kies zonnecollectoren: plannen of vacuümbuizen?
antwoorden: 97
views: 170833

Hello!

Daarover nieuw zijn forums Even voorstellen. Ik ben een leerling commercieel technicus in verwarming, duurzame energie en watervoorziening en ik werk bij een van de toonaangevende bedrijven in de distributie van deze producten. Ik hoop aan al deze berichten een bijdrage te kunnen leveren en met jullie allemaal van gedachten te kunnen wisselen! @ Meer...

Zoek Geavanceerd zoeken