Zoek gevonden 2404 resultaten

par jonule
05/02/15, 11:22
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verbeterde oliebrander-reductie van NOx en CO-Blue Flame
antwoorden: 624
views: 631497

goed gedaan!
je zult zien met de blauwe vlam, maakt minder lawaai als goed; =)
@+
par jonule
05/02/15, 11:19
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Details pelletkachel: demontage foto's, kaarten ...
antwoorden: 26
views: 84176

hallo, je hebt alle kwaliteiten om vooruit te komen, a priori in dit geval zie ik niet in hoe je je doel niet zou bereiken; =) mijn woodgasturbostove was als deze: http: //mon.danstagueule. fr.free.fr/NRJrealiste/poele/woodgaz01.jpg er is natuurlijk de vergasser die de ventilator voedt ...
par jonule
03/02/15, 15:33
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verbeterde insert René Brisach: voorverwarming lucht
antwoorden: 34
views: 81527

wat zijn uw dampen bij 200 ° C? maar wat een verspilling !! =)) Ik maak een grapje, maar dat zegt genoeg: wat te doen met de hitte? als we willen dat het in de kamer straalt, moeten we de kachel toch niet teveel isoleren? anders blijft de warmte in het kanaal? Ik moet de calorieën herstellen bij de uitgang van ...
par jonule
03/02/15, 15:16
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Details pelletkachel: demontage foto's, kaarten ...
antwoorden: 26
views: 84176

"punt" Ik wilde een link zeggen naar je model van een geïsoleerde kachel (maar ik vond het tussen 2) door "tinsel" het is sowieso erg praktisch en je ziet: het maakt de "blauwe" vlam van de houtgaskachel. Zelf heb ik een houtgas camper kachel die werkt op 2 accu's 1 ....
par jonule
29/01/15, 14:18
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Details pelletkachel: demontage foto's, kaarten ...
antwoorden: 26
views: 84176

goed gespeeld;
je hoeft niet geïsoleerd huis deze tijd, zoals u voor houtkachels doen? Het is omdat het een pellet kachel / hoeft hetzelfde t ° C?
je kunt gewoon wijzen uw onderwerp op het verbeteren van een houtkachel met isolatie / luchtverwarming alstublieft? =)
cimer
par jonule
27/01/15, 12:14
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Details pelletkachel: demontage foto's, kaarten ...
antwoorden: 26
views: 84176

hallo hack, nou zeg dat hack dry! =) om een ​​blauwe vlam te maken, "nogmaals" heb je primaire lucht nodig en een secundaire lucht (zoals herverbranding onverbrand gas blauwe vlambrander): de primaire lucht wordt gebruikt om een gas (vette rook) in pryolyse, secundaire lucht verhit tot blo ...
par jonule
22/01/15, 14:25
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verbeterde oliebrander-reductie van NOx en CO-Blue Flame
antwoorden: 624
views: 631497

hoi hack, als je niet de hele vlamhouder maximaal duwt, heb je niets! heb je het goed geprobeerd en in welke mate? normaal als je het tot het uiterste duwt, slaat het af = de vlam gaat uit, omdat er te veel druk is, druk die we hier zoeken voor de blauwe vlam. op dit punt in ...
par jonule
15/01/15, 09:32
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: polycombustible stoomketel
antwoorden: 255
views: 110815

Op een oliespuitpot kan ik niet zien hoe ik een pantone praktisch moet gebruiken? Juist als de temperatuur van de dampen lager is dan 100 ° C, is het onmogelijk om water te verdampen! ? oh ja, als je maar 100 ° C hebt aan de uitgang van de brander, heb je al een geweldige prestatie! moeilijk te doen, mi ...
par jonule
15/01/15, 09:10
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Nog steeds magneten om het verbruik te verminderen :)
antwoorden: 52
views: 45556

hallo hack, de beroemdste karaf op een auto is ... de tank, dit is waar hij als eerste bezinkt; dan heb je: het dieselfilter: onderin zit precies, voorzien onderin de bezinktank, een waterdetector, want water is zwaarder dan diesel (= olie). > precies, ...
par jonule
13/01/15, 16:36
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verbeterde oliebrander-reductie van NOx en CO-Blue Flame
antwoorden: 624
views: 631497

de vlam zou naar buiten moeten wijzen, denk ik + 1, ik heb de buis ingekort zodat de deur opengaat met de brander en de buis. toen ik de vlamhaak naar de onderkant van de ketel richtte, zag ik ook de vlam naar buiten komen + voor de plaats van de buis, ik begon hem precies daar waar ...

Zoek Geavanceerd zoeken