Zoek gevonden 6 resultaten

par irgA
01/10/17, 11:25
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC BAHIA heeft onlangs geïnstalleerd die 24 / 24 draait
antwoorden: 4
views: 4346

Re: VMC BAHIA heeft onlangs 24 / 24 geïnstalleerd

Hallo allemaal, ik vroeg de elektricien om terug te komen om de werking aan mij uit te leggen, aangezien ik er niet was tijdens de installatie. De vmc heeft een aanwezigheidsmelder. Voor een korte tijd heeft hij de stroom in huis afgesloten. Toen hij alles weer in de vmc-opening van de c ...
par irgA
24/09/17, 20:38
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC BAHIA heeft onlangs geïnstalleerd die 24 / 24 draait
antwoorden: 4
views: 4346

Re: VMC BAHIA heeft onlangs 24 / 24 geïnstalleerd

Ik begrijp het probleem van de thermostaat met de radiator :). De locatie van de CMV-detector is in de wasruimte bij de uitgangsdeur. Er is als een klein luik dat open of dicht gaat. Ik merkte dit toen ik er vlak onder passeerde. Zou dat de lucht zijn waarin ik beweeg ...
par irgA
21/09/17, 20:41
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC BAHIA heeft onlangs geïnstalleerd die 24 / 24 draait
antwoorden: 4
views: 4346

VMC BAHIA heeft onlangs geïnstalleerd die 24 / 24 draait

Goedenavond allemaal, eindelijk is er thuis een vmc geïnstalleerd. Het is een BAHIA-merk VMC volgens de elektricien. Dat werkt als hij vochtige lucht in huis detecteert. Na 30 jaar zonder ventilatie in huis draait hij op volle toeren. Nogal luidruchtig. Het is sinds gisteren ...
par irgA
05/09/17, 17:23
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vochtproblemen, afwezigheid van vmc
antwoorden: 8
views: 12460

Re: Vochtproblemen, gebrek aan vmc

Ik kijk naar de link met de kromme en de grafiek, maar deze documenten staan ​​mij niet toe om te vinden wat overeenkomt met mijn huis; om de waarheid te vertellen, ik begrijp het niet. Ik heb de problemen op een concrete manier zojuist beschreven.
par irgA
04/09/17, 18:21
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vochtproblemen, afwezigheid van vmc
antwoorden: 8
views: 12460

Re: Vochtproblemen, gebrek aan vmc

de pvc-deuren zijn 10 jaar oud. Ik denk niet dat er fouten zijn; Behalve dat mijn vader zeker vroeg dat sommige ventilatieopeningen aan de bovenkant van de ramen er niet waren zoals in de keuken. Ik weet niet hoe ik de luchtvochtigheid in huis moet meten, daar is niemand voor gekomen. Of...
par irgA
04/09/17, 17:37
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vochtproblemen, afwezigheid van vmc
antwoorden: 8
views: 12460

Vochtproblemen, afwezigheid van vmc

Hallo allemaal, ik ben hier net op aangekomen forum. Een onderwerp hiervan forum Ik ben geïnteresseerd in VMC. Ik woon bij mijn vader die 76 jaar wordt. Hij heeft gezondheidsproblemen (nierfalen). Ik woon om financiële redenen bij hem in. Maar zijn huis heeft geen CMV. Er is geen gastheer zo ...

Zoek Geavanceerd zoeken