Regering: Nelly Olin binnenkort SDF?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
A.YASSINE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/10/05, 23:46

Regering: Nelly Olin binnenkort SDF?




par A.YASSINE » 06/04/06, 13:15

Door symbolisch om te gaan met milieubewustzijn en tegelijkertijd bij te dragen aan het vernietigen van elk idee van politieke ecologie of duurzame ontwikkeling (vgl. Nelly Olin sinistere ecologie ), Nelly Olin werd uiteindelijk vergeten, zelfs in de ogen van Chirac, die er onlangs over dacht de ambten van zijn minister aan Abdou Diouf toe te vertrouwen, volgend.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/04/06, 14:37

Een kunstmatige rechtse ecologie
Na de korte huwelijksreis met de milieuactivist Corinne Lepage, de alibi-vriendschap van Nicolas Hulot en de goede bedoelingen die hij verwoordde in zijn toespraak op de wereldtop over duurzame ontwikkeling in Johannesburg, lijkt het erop dat J.Chirac geen kunstgrepen meer vindt om een ​​recht te bewerkstelligen. vleugelecologie die eigenlijk nooit heeft bestaan. Als de kwestie van het behoud van het milieu op de voorgrond van het nieuws staat, hebben we gezien dat de overheid er geen grote zorg van maakt.


Corinne Lepage was de enige die probeerde het land bewust te maken van de problemen die verband houden met vervuiling.
Ze is nu veel effectiever als advocaat.

Wat Nicolas Hulot betreft, hij toont niet langer zijn “banden” met Jacques Chirac. De olielobby en alles wat daarmee samenhangt, is te machtig.

Ik ben er niet zeker van dat links, verbonden met de Groenen, het beter zou doen. We zullen het zien in 2007, na de verkiezingen.

Ik zou graag een veel grotere bijdrage willen nemen voor de installatie van zonnecollectoren (warm water en fotovoltaïsche productie), maar voorlopig aarzel ik nog vanwege de afschrijvingstermijn. Onder meer de Duitsers zijn op dit gebied veel verder gevorderd.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 13/04/06, 20:55

Bonsoir à tous,
Ik voel mij verplicht te reageren, omdat ik denk dat ecologie geen politieke kant heeft. Ecologie behoort ook niet tot links, als we denken aan Voinet die lachte als een walvis boven de Erika, lijkt mij... De Groenen, als we ze zo mogen noemen, doen helemaal niets, afgezien van het pleiten voor macht of trouwen met homo's...Ik heb niets tegen homo's, verre van dat, maar leg me alsjeblieft uit waar de ecologie daarin zit.. Meng alsjeblieft niet nog meer politiek in onze projecten...Links-Rechts dezelfde strijd, niet om maar te zwijgen van de extremisten die hen omringen...
Nofy (droom)
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten