Video: Gillier-Pantone-motor (vulkaan) op trawler

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 10/03/08, 10:02

Andre schreef:de pijpen en de uitlaat in een boot worden gekoeld met water om een ​​stijging van de temperatuur van de motorruimte te voorkomen, de ventilatie is niet genoeg ..



In feite vereist de maritieme wetgeving om veiligheidsredenen een zeer geavanceerde isolatie van de uitlaatpijpen of koeling door waterinjectie, een systeem dat regelmatig moet worden gereinigd omdat het harde afzettingen vormt geleidelijk de gekoelde elleboog belemmeren ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 11/03/08, 09:16

Pierre-Yves schreef:Ik sta helemaal versteld van zoveel wetenschap !! Terwijl hij dit doet, is meneer Albertix !! Of hij bedacht een generator van zinnen die willekeurig woorden uit een wetenschappelijk woordenboek plukten ...

Ik durf me deze generator niet voorstellen met zijn woorden in een politiek woordenboek ... Hoe? Het is al gedaan?


ja daar is de pipotron

en Janclodtronmijn favoriet Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 11/03/08, 10:14

Chatham schreef:In feite vereist de maritieme wetgeving ook om veiligheidsredenen sterk geïsoleerde uitlaatpijpen

Perfect voor een Gilllier-Pantone.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten