Verzoek om informatie

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
renault fuego
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/10/05, 15:16




par renault fuego » 25/10/05, 18:47

Bonjour à tous
en alvast bedankt voor je waardevolle hulp!!

Ik wil graag informatie over:


- het inlopen van de reactor?
- de bevestiging van de stalen staaf in de reactor?
- of er al dan niet twee tanks zijn: één voor water en één voor brandstof (diesel)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 25/10/05, 19:19

hello,

Je hoeft alleen maar de Quanthomme-site te lezen om deze informatie te krijgen.
Goed om te lezen.

hoedic
0 x
renault fuego
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/10/05, 15:16




par renault fuego » 25/10/05, 20:00

Helaas kon ik na uren webistisch ronddwalen mijn buisreactor niet vinden.
Ik kom je vragen omdat ik hulp nodig heb.
Nogmaals bedankt voor uw toekomstige waardevolle informatie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 26/10/05, 13:40

hallo

Sorry maar dit is niet na het doorlopen van de forum gedurende 2 uur dat u uw antwoorden zult vinden
het kostte me 2 maanden aan speurtochten om het systeem uit te zoeken en de mijne te gaan doen
doe je onderzoek op quanthomme en op deze site en kom terug om vragen te stellen als je bent begonnen
als je goed kijkt zie je dat al degenen die nieuwe wilden beantwoorden niet meer verschijnen omdat het altijd dezelfde vragen zijn terwijl de antwoorden overal worden gegeven je hoeft alleen maar te kijken
;) sorry als je het slecht opvat je bent nieuw maar ik herhaal het zijn altijd dezelfde vragen en je moet gewoon een beetje zoeken


rezut
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 26/10/05, 13:58

een klein adres dat geen brood eet, je zult hier je geluk vinden...

http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 26/10/05, 14:30

Pardon rezut... in dit project is het nodig om een ​​grove solidariteit te tonen met elke test...
we laten ons door niemand helpen (ik denk aan de overheid)...

we moeten solide, volhardend, vrij en verenigd zijn...

dit project is meer dan een mechanisch systeem, het is een hele geest...

het is willen streven naar individuele energie-onafhankelijkheid
voor het collectieve welzijn
...

wat sterk is, is dat het heeft bijgedragen aan de verbetering ervan... informatie delen...
laat zien dat het werkt aan familie, vrienden... het voelt goed en het versterkt de groepsgeest...

We verdienen geld en geluk niet door te patenteren... of door een copyright aan te vragen... maar door minder te consumeren... door vrijer te zijn...

Als ik moest kiezen tussen miljardair zijn maar de hele dag overboeken, gestrest... geen leven want altijd op een afspraak... waar
mijn huis losgekoppeld hebben van EDF... mijn auto een minimum verbruiken... en alleen werken om mezelf te voeden... halftijds zou genoeg moeten zijn... dan zou ik me kunnen wijden aan mijn gezin en aan anderen en zou ik de gelukkigste mannen...

dit "Pantone" ding en de andere systemen (regenwateropvang... bug het is stom om een ​​tank te maken en onder een dak te plaatsen...)... nou ik ga het doen en anderen inspireren...

Pantone verbindt veel mensen... het toppunt zou zijn dat de wereld meer wakker wordt en zich ook uitrust met een regenwatercollector (een simpele tank)... met een zonnepaneel warmte- en niet-voltaïsch (zelfgemaakt - ook dat is stom, maar het levert je tot 40% van je warmwaterbehoefte op)

koop deze systemen niet op de markt ... het is te duur ... ze zelf maken is veel zuiniger en leuker ... meer voor het thermische zonnepaneel ... zelfs als de gebruikte materialen "huis" geen garantie bieden voor de dezelfde opbrengst als die op de markt ... het maakt niet uit, je hoeft alleen maar het oppervlak te vergroten ... voor degenen die serieus willen leren terwijl ze plezier hebben http://www.sebasol.ch /

Voeg daar nog een kleine windturbine van 1 meter doorsnee aan toe (zelfgemaakt waarom niet) en batterijen... het is nog steeds allemaal stom... maar hier is het... als één systeem niet genoeg is... het hele... .

en zeg me niet dat het niet mogelijk is!!! :boos:

Pantone is goed... naast dit enthousiasme zijn andere manieren om minder te consumeren nog beter...
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 26/10/05, 14:42

Ik ben het met je eens Manager :rolleyes:
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 26/10/05, 15:04

hier zou u iemand bij u in de buurt moeten vinden die het systeem heeft gemonteerd

injectie-watermotor-pantone/
0 x
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 26/10/05, 17:53

welkom

Ik denk dat we steeds meer denken (en handelen) als manager!

Ik heb het al in andere brieven kunnen zeggen, maar ik denk dat we een punt hebben bereikt
technologie waarmee de gemiddelde klusser zelfvoorzienend kan zijn in energie.
Je moet het natuurlijk kunnen, dat wil zeggen een persoonlijk en vrij landelijk huis hebben.
Lastig om je aggregaat te laten draaien in HLM, het recupereren van regenwater praat er niet over.

Nadat ik, net als iedereen, mijn donatie aan energie- en waterleveranciers heb betaald, plan ik
een terugkeer naar het platteland (in mijn geval is het 10 km) waar de keuze van energie nog steeds is toegestaan.
Ik zou zelfs een holbewoner willen vinden om te ontwikkelen.
Nee, ik ben niet van plan om geiten te kweken of kaas te maken, ik ga door
om te werken zoals voorheen en ik zal blijven profiteren van het beste van onze tijd en zijn technologie
...maar niet met al zijn technologie met zijn ogen dicht.
vaarwel
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 26/10/05, 20:10

welkom
voor energie doet het het goed, maar ik blokkeer bier en tabak.
Mijn hop wil niet ontkiemen en mijn tabak is rookbaar. :(
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten