verenigende theorie: Pantone, Vortex en de planeet Aarde

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 29/01/08, 09:38

56 Alex schreef:Hallo Marc.

Deze zomer zag ik een imker een zwerm bijen "temmen"
met rook geproduceerd in een doos.
Ik denk dat hij vodden en een krant erin had.

Moet wat onderzoek doen in: bijenteelt misschien.
Veel geluk en meer.


Hallo,
het wordt een roker genoemd, het werkt door langzame verbranding, het doel is om rook te produceren om de bijen te "verdoven" om te voorkomen dat ze steken, maar het wordt niet erg warm
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 20/07/08, 00:28

Hallo,

Dit is het stand-by-totaalexperiment, maar ik blijf rustig documenteren.

Ik nodig u uit om dit document te raadplegen "Het elektrische universum".
Het is erg dicht en best walgelijk, dat geef ik toe. Ik heb meer dan een klein deel gelezen. Uiteraard is dit de vertaling van een artikel in het Engels, dat ik de bron niet heb gevonden.

Ik geef je mijn subjectieve interpretatie, geen samenvatting:

- 95% van het heelal bestaat uit plasma, dus geïoniseerde gassen en "vrije" elektronen in permanente interactie. Plasmafysica is echter een zeer recente wetenschap en omvat nog steeds "grijze gebieden" die ons waarschijnlijk enkele "verrassingen" zullen brengen bij onze manier van denken.

- De elektrische krachten hangen, net als de zwaartekrachten, af van het kwadraat van de afstand tussen de objecten (f = K / d²), behalve dat de K-coëfficiënt die is toegewezen aan de Coulomb-kracht 10 ^ 43 maal groter is dan die gebruikt door Newton. verwaarlozen wat : Lol:
... zozeer zelfs dat natuurkundigen willekeurig hebben geconcludeerd dat er geen geïsoleerde elektrostatische ladingen in de ruimte zijn, die onvermijdelijk elkaar moeten ontmoeten en neutraliseren.

- De "hemelmechanica" (Galileo, Newton ...) die in het begin de elektrodynamische krachten negeerde, moest zijn toevlucht nemen tot vele "kunstgrepen", zoals de zwarte gaten, de oerknal of de relativiteitstheorie, om het "model geldig te houden" mechanica 'van het universum door middel van astronomische waarnemingen.

- De opzettelijke weigering om met deze essentiële feiten rekening te houden, leidt ertoe dat astronomen poëtische 'mechanistische' termen zoals 'ionische wind', 'ionenregen', 'gasvormige wolken' gebruiken in plaats van ze te assimileren met hun equivalent van 'stroom'. elektrisch ". Op de manier van een horlogemaker die volhardt in het beschrijven van een quartzhorloge door alleen te spreken over veren en balansen : Lol:

Massale beweging van ionen met hoge snelheid produceert echter intense elektromagnetische velden, onvoorstelbare elektrodynamische inspanningen, of zelfs gigantische elektrische bogen van duizenden kilometers, die in staat zijn om in een oogwenk tonnen stenen te verdampen. Vanuit deze hoek bezien zou de staart van kometen van elektrische oorsprong kunnen zijn, en niet zoals de 'traditie' van waterdamp: als hij alleen van ijs was gemaakt, zou de komeet van Halley al lang geleden zijn gesmolten. ..

- De "elektromechanische" modellering van de kosmos verklaart de vorm van sterrenstelsels, de krachtige interacties tussen sterren, de elektromagnetische aard van kometen, enz ...

Natuurlijk, als iemand geïnteresseerd is in dit bewijs, zal het nodig zijn om meer dan een eeuw foute wetenschappelijke publicaties op te geven. Zo veel om dokter Diafoirus te vragen bloedvergieten op te geven. : Mrgreen:

Slaap rustig, goede mensen, wetenschap waakt over jou!

Ik stel met voldoening vast dat mijn hypothese parallel loopt met die in dit document:
Maar het lijkt erop dat in de krachtigste manifestaties van vortexen van ladingsveloppe de scheiding van ladingen in de wand van de vortex zelf bliksem kan veroorzaken. En als dat zo is, zouden meteorologen er goed aan doen hun onderzoek naar bliksem, orkanen en tornado's in het domein van plasmafysica te vergroten.
0 x
FPLM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 306
Inschrijving: 04/02/10, 23:47
x 1




par FPLM » 02/03/10, 12:37

Interessant over dit onderwerp!
We raken de essentie daar. : Cheesy:
[sorry] sorry voor de duur maar ik ben opgewonden!
Een verbrandingsmotor is een elektromotor als we bedenken dat het fenomeen verbranding een intrinsiek elektrisch fenomeen is (sterke krachten) waarvan de druk en temperatuur slechts onze interpretatie zijn van de effecten op onze schaal.
De "vortex" of "cycloon" is het optimale middel voor niet-turbulente energieregulatie, het verschijnt wanneer de energieniveaus niet langer anders kunnen worden geregeld, zelfs niet door turbulentie (cf .: entropie). Het is in feite een kwestie van schaal en kan worden gepopulariseerd door: "de unie (de synchronisatie van de inspanningen) is de kracht".
Een belangrijk aspect wordt echter niet genoemd, de eigenfrequenties en zijn nakomelingen, de harmonische frequenties.
De verhoudingen van de afmetingen van een systeem, zonder de eigenfrequenties van de gebruikte materialen te verwaarlozen, moeten worden aangepast voor een harmonische of enharmonische frequentierespons van de behandelde substantie (hier, de brandstof of de doteerstof). Om dit een idee van de principes te maken, is de audiosignaalverwerking een complete benadering die gemakkelijk transponeerbaar is naar de atomaire of moleculaire schaal.
Het onderwerp "synchrotron" -frequenties is een veelomvattend onderwerp (ik misbruik opzettelijk het gebruikelijke gebruik van deze term, die gewoonlijk beperkt is tot de frequentie van "rotatie" van het elektron rond de kern). Synchronisatie, of symbiose, of harmonie of ritme, is echter een natuurlijke neiging van materie. Ieder speelt in zijn register (tenor, bariton, ...). Luister naar het lied van Venus, Mars of Jupiter, het is verre van ondraaglijk voor het oor. Het komt soms zelfs heel dicht bij menselijke stemmen!
http://www.dailymotion.com/video/x776bb_le-chant-de-jupiter_tech
NB: val niet in de val van de futura-propagandisten, ik lees er zelfs over: "the sounds who cares" en zelfs "het geluid plant zich niet voort in een vacuüm". Het is hartverscheurend, als de lichtgolf zich daar voortplant, doet de geluidsgolf dat ook. Kortom, het SETI-programma is er om het sowieso te bewijzen.
Resonantie is een van de meest dramatische effecten en dit genie van Tsla had het al gebruikt om mensen te overtuigen van de noodzaak om synchronisatie in elk systeem te integreren. Bekijk deze octrooien zorgvuldig en je zult merken dat dimensies nooit riskant zijn. Dit is ook de reden waarom veel imitaties niet tot de door de uitvinder geschatte opbrengsten komen. Ik denk in het bijzonder aan zijn turbine, waarvan het principe niets anders is dan een platte draaikolk. Met andere woorden, een spiraal.
Niet overtuigd? Zoek op de spiraal van Nwton (heilige man ook deze Nwton). Zijn ervaring is gebaseerd op een spiraal waarvan de verhoudingen veelvouden zijn van de luchtdichtheid bij kamertemperatuur. Hij merkt een beweging van de lucht op zonder enige energievoorziening. Nee, ik verzeker u, ik bepleit geen eeuwige beweging, eerder de natuurlijke beweging. De spiraal en fractals hebben meer gefascineerd dan een bevestigd genie Brnoulli, Nwton, Drac, ...
(Ik maak namen voor spy bots)
PS: bereid een paar uur voor omdat de links op deze oude waarneming sneller afnemen dan CO2-emissies. : Cry:
0 x
"Als je niet oppast, zal de kranten uiteindelijk maak je een hekel aan de onderdrukten en de onderdrukkers te aanbidden. "
Malcolm X
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/03/10, 21:27

Luister naar het nummer van Venus, Mars of Jupiter, het is nog lang niet ondraaglijk in het oor. Het zit zelfs heel dicht bij menselijke stemmen!
http://www.dailymotion.com/video/x776bb ... piter_tech
NB: val niet in de val van de futura-propagandisten, ik lees er zelfs over: "the sounds who cares" en zelfs "het geluid plant zich niet voort in een vacuüm". Het is hartverscheurend, als de lichtgolf zich daar voortplant, doet de geluidsgolf dat ook. Kortom, het SETI-programma is er om het sowieso te bewijzen.



Sorry dat we de fysica opnieuw moeten uitvinden:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Son_%28physique%29

De geluidsgolven bewegen met ongeveer 344 m / s in lucht bij 20 ° C, een snelheid die kan worden afgerond op ongeveer één kilometer per drie seconden, wat handig is voor het grof meten van de afstand van een flits op een storm (de snelheid van het licht maakt zijn waarneming bijna ogenblikkelijk). In vaste (niet-gasvormige) media kan het geluid nog sneller worden verspreid. In water is de snelheid dus 1482 m / s en in het staal van 5050 m / s. Geluid verspreidt zich niet in een vacuüm, omdat er geen materiaal is om de geproduceerde golven (geluidsisolatie) te ondersteunen, het geluid verspreidt zich dankzij de verplaatsingen van de moleculen van lucht. Het is een zogenaamde longitudinale golf, omdat de materiële punten in dezelfde richting bewegen als de verplaatsing van de golf (het andere type is de dwarsgolf).


Aan de andere kant, wat kan worden gedaan, is om via een omweg een laagfrequent signaal te herstellen als gevolg van een of ander fenomeen (optisch, magnetisch ... astronomisch, waarom niet) en ernaar te luisteren als een audiosignaal. Omdat we een orgaan (oor) hebben dat gevoelig is voor dit soort signalen. Het is een manipulatie die ik heb uitgevoerd met een wervelstroomregelsignaal. Geen geluk, "de melodie" is helemaal niet gevarieerd en verandert meteen in een aanzwellend refrein ... : Mrgreen:
In de akoestische "boodschap" staat informatie, maar hoe deze te gebruiken?
[Uit Uit UIT] : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
FPLM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 306
Inschrijving: 04/02/10, 23:47
x 1




par FPLM » 02/03/10, 22:07

Een radiotelescoop is een specifieke telescoop die in de radioastronomie wordt gebruikt om de radiogolven op te vangen die door de sterren worden uitgezonden. Deze radiogolven, hoewel min of meer voorspeld door sommige natuurkundigen zoals Thomas Edison en Oliver Lodge, worden pas echt ontdekt aan het begin van de 1930-jaren door Karl Jansky wanneer hij op zoek gaat naar de oorsprong van bepaalde interferenties met terrestrische radio-uitzendingen.

(Bron)

De eerste quasars werden ontdekt met radiotelescopen aan het einde van de 50-jaren. Velen werden geregistreerd als radiobronnen zonder bijbehorende zichtbare objecten.

(Bron)

Waarneembaar in zichtbaar licht, hoe verder de sterren zijn, hoe meer de schittering van de omliggende planeten vervaagt. In deze omstandigheden, op te sporen mogelijke exoplaneten moeten vertrouwen, hetzij op de orbitale storingen ervaren door sterren die indirect de aanwezigheid van een massief lichaam een ​​korte afstand op de doorvoer van een exoplaneet om zijn ster ondertekend. Maar dit is niet genoeg om een ​​buitenaards signaal te detecteren.

Gelukkig is er een speciale radiohandtekening voor de planeten die hun activiteit op bepaalde frequenties weergeeft (aanwezigheid van Van Allen-riemen, atmosferische gassen, enz.). Maar niets kan bevestigen dat het leven op deze sterren bestaat.

Tijdens de weinige SETI-horloges die nog steeds bestaan, hoe weet je zeker dat het gedetecteerde signaal goed kunstmatig is [1]? Voor Franse radio-astronoom François Biraud [2], "lijkt het signaal op een probleem van anticryptografie te kunnen worden onderscheiden van andere ruimtewaren door het voor de hand liggend, kunstmatig te maken, zonder de inhoud te verdrinken". SETI-programma's zoeken automatisch naar drie handtekeningen: een continu signaal, continue pieptonen op bepaalde frequenties, pieptonen die de frequenties veranderen. Maar we kunnen ook het nummer p of een heel bericht detecteren. Sterker nog, onze gasten kunnen een smalbandensignaal maken.

In de ruimte zenden alle objecten met minimale bandbreedte door interstellaire verstrooiing. Het gaat om 0.1 hertz tot 1420 MHz voor een pad van ongeveer 100 parsecs. Er is geen spectrum onder ongeveer 500 Hertz. Als we een signaal vinden dat in een veel smallere band uitzendt dan die waarde, zou dit een kunstmatige oorsprong zijn. Momenteel oscilleert de gemiddelde bandbreedte van de meest significante 30000-signalen opgenomen door SETI @ home tussen 0.5-2.0 Hertz. Ze zijn helaas allemaal gerelateerd aan de natuurlijke geluiden van het universum.

(Bron)
Ik vind helemaal niets meer uit mijn beste Flytox ...
0 x
"Als je niet oppast, zal de kranten uiteindelijk maak je een hekel aan de onderdrukten en de onderdrukkers te aanbidden. "

Malcolm X
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/03/10, 22:21

Zie niet waar je aan begint, maar elektromagnetische golven en mechanische golven (geluid) zijn verschillend en verspreiden niet hetzelfde of over dezelfde afstanden, snijdheden enz.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
FPLM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 306
Inschrijving: 04/02/10, 23:47
x 1




par FPLM » 02/03/10, 22:36

De golflengte verschilt maar de aard blijft golvend en elektromagnetisch. Ultrageluidsexperimenten bewijzen het.
0 x
"Als je niet oppast, zal de kranten uiteindelijk maak je een hekel aan de onderdrukten en de onderdrukkers te aanbidden. "

Malcolm X
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/03/10, 22:45

FPLM schreef:De golflengte verschilt maar de aard blijft golvend en elektromagnetisch. Ultrageluidsexperimenten bewijzen het.


Mechanische golven zijn niet elektromagnetisch. Over welke echografie-ervaringen wil je praten?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
FPLM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 306
Inschrijving: 04/02/10, 23:47
x 1




par FPLM » 03/03/10, 00:11

Een mechanische golf is een elektromagnetische golf. Het hangt allemaal af van het doel van de studie, vanuit het oogpunt.
Als je de mechanica van materialen wilt bestuderen, biedt de mechanica wiskundig voldoende hulpmiddelen.
Als je de elektrische en / of magnetische studie wilt bestuderen, reageert de mechanica niet meer, je moet de wiskundige gereedschappen van de elektrodynamica gebruiken (zie: Maxwell, Coulomb, Mie en anderen).
De kwantummechanica brengt deze standpunten samen in één enkel bevestigd theoretisch hulpmiddel. De differentiaties zijn historisch, ze komen voort uit de eerste onderwerpen gericht op het ene of het andere aspect (geluid, magnetisch, lichtgevend, ...) van de golfmechanica.
Of het nu echografie is, ik gebruikte dit voorbeeld voor de "hoge geluidsspectrum" kant, dichter bij microgolven, of hoorbare geluiden, je kunt ze "mechanisch" of "elektromagnetisch" produceren.
Met andere woorden, je kunt een trommel op een luidspreker laten klinken door zijn membraan te laten trillen door de elektromagnetische kracht, maar je kunt hetzelfde geluid produceren door rechtstreeks op deze trommel te tikken.
Het is groene kool en groene kool.
Het verschil dat u maakt, is op het spectrumniveau. Dit is de bron van amalgaam van elders. Radio, magnetron, licht, röntgen, ...
Dit zijn allemaal elektromagnetische golven, zelfs geluidsgolven.
Kijk bijvoorbeeld naar de kant van piëzo-elektrische kristallen.
Ze reageren elektrisch op een drukverschil, inclusief een akoestische druk.
Hoe de resonantie anders verklaren? Er is een goede optimale overdracht van het ontvangen signaal en deze overdracht gebeurt binnen het materiaal. Dus door sterke verbindingen, dus door de elektrodynamica.
PS: de bovengenoemde echo's vallen op door hun "elektromagnetische" toepassingen.
Wij steriliseren bijvoorbeeld chirurgische instrumenten, vuurvast, gezuiverd water, ... De betrokken krachten laten toe dat dit een elektromagnetische aard is en in essentie worden geïnduceerd door de varianten van de elektrostatische krachten.
Ik hoop dat dit je vraag duidelijk beantwoordt, omdat ik vrijwillig de misvorming van ruimte-tijd van de golvende aard van energie ontglip. :|
0 x
"Als je niet oppast, zal de kranten uiteindelijk maak je een hekel aan de onderdrukten en de onderdrukkers te aanbidden. "

Malcolm X

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten