verenigende theorie: Pantone, Vortex en de planeet Aarde

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 03/10/07, 12:20

Hallo,

Gezien de bemoedigende resultaten met betrekking tot de recente spanningsmetingen aan de uitgang van een functionele reactor (Hier) maar ook van een AVEC (vortex) (Hier), Ik merk op dat het onderzoek van Bob_isat niet voor niets is geweest, en dat mijn theorie van ionisatie nog steeds niet ter discussie staat ...

Ik nodig je uit om een ​​onderwerp dat al geruime tijd geleden al is geschreven, te (her) lezen forum gewijd aan de vortex:
http://vortex.francophone.free.fr/viewsujet.php?id=128

In het kort:
Beeld

Maar om de reeks te grijpen, raad ik aan rustig dit onderwerp te lezen : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/10/07, 12:23

Uh Marc_c = crispus dan?

Zo ja, ik denk dat het heel wat gekopieerde / geplakte 3-berichten in een nieuw onderwerp hier niet zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 03/10/07, 12:29

Christophe schreef:Uh Marc_c = crispus dan?

Inzichtelijk! : Cheesy:

M ..., door de rebus een beetje bij te stellen, zal ik niet meer anoniem blijven? Verdorie !
Bij Quanthomme lieten ze mijn naam maandenlang "duidelijk" achter. Ik gaf er de voorkeur aan dat het werd ingetrokken na bedreigingen per e-mail (Hier).

Maar aan jouw kant moet je gebruikt zijn!


Zo ja, ik denk dat het heel wat gekopieerde / geplakte 3-berichten in een nieuw onderwerp hier niet zijn?


Ik zal het snel kopiëren ... ik moet toch eten!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/10/07, 12:38

Niet slecht de brief van "bedreigingen" van een pseudo-Zwitserse bedrijven die in werkelijkheid offshore dienen als basis voor duistere activiteiten ... bovendien bewijst het helemaal niets van wat het aankondigt ...

Mooie verspilling van tijd ... natuurlijk was er nooit zoiets als volgen, denk ik ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 18/11/07, 15:54

Hallo,

Nieuwe update, bugfixes (en introductie van nieuw? : Mrgreen: ), met deze keer suggesties voor manipulaties om mijn hypothese te testen. Ik denk in de eerste plaats aan de AVEC, maar het is ook overdraagbaar op wat uit de reactor komt ...

Hier te downloaden


Veel leesplezier!
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 28/11/07, 22:44

Hallo,

Ik herontdekte een pagina die ik een jaar geleden afgeleid had afgereisd een jaar geleden. Ik was destijds alleen geïnteresseerd in tribolectrische eigenschappen van isolatiemateriaal en ik stopte aan de eerste tafel ... Het moet gezegd worden dat de pagina saai is, hij mist kleur :P
http://www.gel.usherbrooke.ca/leroux/pr ... ec_sta.htm

Maar het is erg rijk. We ontdekken de principes van geleiding en inductie die ik noemde zonder ze te noemen in mijn hypothese met betrekking tot AVEC.
Beeld

De auteur bespreekt de gevaren van het overbrengen van koolwaterstoffen na "Tabel III - Ontspanningstijd":
In een tank met aardolieproducten kunnen er bijvoorbeeld positieve ladingen in het ene gebied en negatieve ladingen in het andere zijn. Het duurt erg lang voordat deze kosten opnieuw worden verdeeld. Bovendien kan tijdens het overslaan van dergelijke producten, vanwege de stroming, grote ladingen ontstaan ​​en ontstekingsgevaar opleveren.
...

Om te voorkomen dat grote ladingen ontstaan, we beperken de stroomsnelheid op ongeveer een meter per seconde.

In dit geval de stroom is laminair en zonder turbulentie; dit vermindert de segregatie van ladingen enorm.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 29/11/07, 10:02

bob_isat schreef: mijn pagina over de elektrificatie van waterdamp.
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/elect ... eureau.htm

Hallo Bob_isat
Van tijd tot tijd keer ik terug naar het artikel over de Gillier-Pantone.
https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... er-Pantone
Zou u kunnen controleren of de referentie betreffende u correct en mogelijk correct of volledig is?
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 23/12/07, 23:02

Ja, de ref is de juiste.

dat gezegd hebbende, versie 2 zit in de pijplijn, met wetenschappelijke referenties die minder gemakkelijk weg te vegen zijn door onze "officiële wetenschappelijke" vrienden ...

A + en nootachtige Joel voor iedereen

bob
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 28/01/08, 19:10

Hallo,

Ik wilde eindelijk een draagbare "cycloongenerator" bouwen om mijn theorie te valideren (of te weerleggen?).
Beeld
De montage is een kwestie van kansen (het is geen foto waard!) Maar we moeten ergens mee beginnen.

Tot dusver heb ik een "lifter" gemaakt om de rook omhoog te stuwen. Ik moet verbeteren omdat zijn "stuwkracht" te zwak is.

Om de route van de lucht te visualiseren, is het noodzakelijk om rook te produceren. Ik weet dat er tabak is, maar de schuld ... ik heb het schuim een ​​beetje nat geprobeerd: de eerste keer dat het werkte, was het 2, maar toen onmogelijk: het is te droog of te nat ...

Hoeveelheid vraag Ik heb mijn rookgenerator in een potdeksel ... : Lol:

Wat stel je me voor om een ​​betrouwbaar klein fumigene te maken, bij voorkeur met gerecycleerde brandstof?

Dank u bij voorbaat
0 x
Alex 56
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 09/03/06, 17:33




par Alex 56 » 29/01/08, 08:41

Hallo Marc.

Deze zomer zag ik een imker een zwerm bijen "temmen"
met rook geproduceerd in een doos.
Ik denk dat hij vodden en een krant erin had.

Moet wat onderzoek doen in: bijenteelt misschien.
Veel geluk en meer.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten