Wis de erfenis van de Pantone-motor!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

moeten we stoppen met het promoten van de Pantone-motor?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 25/09/07, 10:20

elephant schreef:lio 74:

je bent minder lui dan ik moet schrijven (tenzij het mijn synthetische geest is die meer ontwikkeld is :D )

maar dat is wat ik zei, toch? :D


Hallo,

eh ... we zullen zeggen dat ik een paar keer ontspannend ben! en dat mijn synthetische geest zich niet voldoende ontwikkelde : Mrgreen:

maar als ik nog steeds de spijker zet in het terugtrekken van wat er in de vorige post is gezegd, wilde ik mijn stem verduidelijken!

anders hebben Sam17 en Andre duidelijk gemaakt: er is een saaie dialoog die plaatsvindt ... we praten over stoom en ming-doping van 100% pantone

anders zou ming gewoon water in zijn molen stoppen met zijn argumenten ... in ieder geval kunnen we altijd blijven zeggen: JA JA JA of NEEN NEEN NEE, het werkt niet !! tot het door de cleanroom is gegaan met een complete en objectieve analyse van wie het rapport openbaar is gepubliceerd, is het nutteloos ... het is beter om in zijn atelier te blijven om te testen (als Andre) en het gevoel van ervaren monteur te voelen!

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 25/09/07, 11:03

Ik wil niet echt een laagje argumenten geven (je hebt het al heel goed gedaan) maar het lijkt erop dat als Ming denkt dat hij plannen verkoopt, hij blijkbaar begreep de mentaliteit van deze site en forum.

Dus voordat je aanvalt, is het goed om iets over je "vijanden" te weten ...

Ik geef 2-links specifiek voor Ming: https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... au_pantone
https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... y_sur_Orne

Soms vraag ik me af hoe het is om te synthetiseren ...
0 x
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 25/09/07, 11:41

sam17 schreef: vol met mensen die dagelijks met enig succes het proces van stoomdoping met elkaar experimenteren.


Dus het is geen Pantone. Dit is de techniek die wordt gebruikt door de Luftwaffe.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 25/09/07, 11:46

Het water was al voor mijn lieve ming in de motoren geïnjecteerd: https://www.econologie.com/historique-de ... -2338.html

En voor de luftwaffe waren het benzinemotoren en "koud" vloeibaar water ... dus niet dezelfde omstandigheden als een diesel gedoopt met waterdamp ... of liever gezegd met vochtige geïoniseerde lucht. ..

Maar er zijn enkele overeenkomsten elders die we nooit hebben verborgen in tegendeel:
https://www.econologie.com/par-daimler-b ... es-84.html

En bcp dichter bij ons, in F1, bijvoorbeeld: https://www.econologie.com/par-renault-a ... -2949.html

Vraag: het water is goed voor de motoren dus pkoi het is (en dit is nog nooit) niet gemonteerd serie?
0 x
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 25/09/07, 13:15

Christophe schreef:Ik wil niet echt een laagje argumenten geven (je hebt het al heel goed gedaan) maar het lijkt erop dat als Ming denkt dat hij plannen verkoopt, hij blijkbaar begreep de mentaliteit van deze site en forum.

Dus voordat je aanvalt, is het goed om iets over je "vijanden" te weten ...


Ik zoek en vind hier leuke dingen over forum :

echo-motor schreef:Bonjour à tous
Ik ben terug in deze discussie over de Pantone-motor en ons project omdat we nieuwe tests hebben gedaan.
Tijdens deze nieuwe tests was er een afname van het verbruik van 20% maar gekoppeld aan een afname van het koppel.
Ook zijn we erin geslaagd om een ​​aantal resultaten te krijgen op het gas dat gas afkeurt. Maar omdat de verbranding onvolledig is (meer O2), verwerpen we veel gasvormige verontreinigingen.
U vindt alle informatie op onze site www.echo-moteur.fr Testgedeelte, nieuwe resultaten.

Goed surfen!
Johan voor het Echo-Moteur-project


Jammer dat deze site niet meer bestaat. Het blijft de berichten:
pandrecht

Heeft iemand hier het paar gemeten?
0 x
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 25/09/07, 14:04

Christophe schreef:dat een diesel gedoteerd met waterdamp ... of liever met vochtige geïoniseerde lucht ...


Een beetje zoals SPAD en zijn beroemde katalysator?

Christophe schreef:Vraag: het water is goed voor de motoren dus pkoi het is (en dit is nog nooit) niet gemonteerd serie?


Dit kan gebeuren met de aquazole, die nog niet is ontwikkeld omdat de instellingen ingewikkeld zijn. Bovendien lijkt deze brandstof volgens u ethische problemen op te leveren: pandrecht

Christophe schreef:mijn beste Ming

Sarcasme, meer sarcasme.

Kunt u mijn vragen over mijn interpretatie van uw bevindingen in het rapport beantwoorden?
0 x
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 25/09/07, 14:13

waarom niemand deze heer antwoordde die Pantone-consumptie wilde vergelijken met de originele motor?

cedric56 schreef:hallo

Ik zou graag het verschil in verbruik willen weten tussen een benzinemotor van oorsprong en de combinatie ervan om pantone volgens 100% essence in de bubbler aan te passen.

pandrecht
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 25/09/07, 14:30

Je laatste interventies laten heel goed zien wat je wil, niet om de geloofwaardigheid van de econologiesite te verbeteren, maar om het pantoneproces en de injectie van water in diskrediet te brengen... hou ik mezelf voor de gek?

Je hebt waarschijnlijk de 2-links die ik hierboven heb geplaatst niet gelezen, heb je er gewoon op geklikt?

Je bent tevreden om wat passages op te halen forum wat niet goed past ... als een onderwerp niet antwoordt, kan het zijn dat de antwoorden ergens anders op de site staan ​​en dat niemand heeft geoordeeld goed om te antwoorden ...

meer je mengt, waarschijnlijk vrijwillig, de 100% pantone en de doping met waterdamp... onder deze omstandigheden is het moeilijk om objectief met u te bespreken ... bovendien wordt u niet voorgesteld ... 8)

De grenzen van 100% pantone zijn al heel lang besproken. Het overgrote deel van het werk richt zich op waterdoping. Trouwens, zelfs de pantone-wiki is voor hem gereserveerd:

Welkom bij de Wiki die zich exclusief richt op onderzoek, ontwikkeling en verspreiding van de Pantone-motor. Een zeer groot deel van de wiki is bedoeld voor waterdoping.


https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... hp/Accueil

ps: voor de aquazole, kijk een paar data ... als ze wilden democratiseren zou het al gedaan zijn ... alleen voor in gevangenschap werkende vloten bijvoorbeeld ...

herhalingen: wanneer u de woorden van anderen herhaalt, bedankt voor het gebruik van de tag [quote], anders is uw bericht moeilijk te begrijpen. Ik denk aan uw bericht hieronder of u hervat passages van het rapport ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/09/07, 15:24

Dag
ming schreef:
sam17 schreef: vol met mensen die dagelijks met enig succes het proces van stoomdoping met elkaar experimenteren.


Dus het is geen Pantone. Dit is de techniek die wordt gebruikt door de Luftwaffe.


Ik zie dat je een goede manier hebt om te gaan ..
voor de Gustave BF109 die een v12 was die werkt met een turbo
die zich automatisch aanpast aan de hoogte, ze wilden meer kracht hebben in gevechten in de lagere lagen en de turbo gedeeltelijk gebruiken, omdat de Duitser geen goede brandstof had met hoog octaangehalte als de bondgenoten (die verbonden waren in de VS) injecteren ze een mengsel van wateralcohol in de inlaat om het mengsel af te koelen en zelfontbranding te voorkomen.
Niet voor economische doeleinden maar voor maximaal vermogen ten koste van de levensduur van de motor, die 180 uren duurde (zonder waterinjectie), waarna ze de (nitro) gangbare naam injecteerden die Dragster hardlopers gaven. hier ..

We ontdekten dat een hogere waterdosering dan de economische dosering resulteert in meer koppel.

Het is duidelijk dat we geen laboratorium of een leger soldaten in witte jassen hebben, we vullen alleen de kurk en de rol en vullen de modder en berekenen.
De boeren ploegen hun land en vergelijken de hoeveelheid diesel voor en na ... (de mensen van de aarde hebben geen idee van de grote theorie die ze nodig hebben)

Als mijn watervoorraad leeg is, heb ik geen getuige nodig om me te vertellen dat ik het tijdens het rijden voel.
Beeld

Beeld

Beeld

Gratis Fotogalerij met PicTiger
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 25/09/07, 16:43

Christophe schreef:Je bent tevreden om wat passages op te halen forum wie regelen niet goed ...
[...]

+1

oh ja, ik dacht er niet over om het hier opnieuw te interpreteren ...
echo-motor, de school van Douais ... makkelijk om een ​​dergelijke passage te citeren als we niet alles hebben gevolgd ... daarnaast is er nog meer site!

de resultaten waren om verschillende redenen verre van goed, zoals een slechte waardering voor technologie! en de wens om terug te gaan naar vak -1 (vóór de eerste zelf) met niet veel tijd om hun tests uit te voeren... maar ze hadden een goede analyse van hun resultaten en riepen niet overal: "het kan niet werken!"

Ik heb vele malen contact met ze opgenomen zonder reactie ... ze gaven er de voorkeur aan om te reageren op lokale journalisten! ongetwijfeld een vleugje elitarisme ... :frons: :?

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten