Wis de erfenis van de Pantone-motor!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

moeten we stoppen met het promoten van de Pantone-motor?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 24/09/07, 10:04

Beste Ming,

als mensen zoals jij, vol diploma's en met toegang tot laboratoria, zich onmiddellijk hadden ingezet en maatregelen hadden genomen om:

1) leg uit waarom het werkt
2) bedrijfs- en niet-bedrijfsomstandigheden bepalen
3) leg uit hoe u het beter kunt laten werken

u zou uw eerste pagina over dit onderwerp niet hoeven te schrijven.

Natuurlijk kunnen we het zonder esoterische woordenschat en aannames doen. Maar de getuigenissen zijn er.
Dus als je nuttig wilt zijn:

Steek je mouwen op!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 24/09/07, 11:17

ming schreef:Ik ben ervan overtuigd dat de waarheid het meest wordt geloofd door het grootste aantal

Ik geef je enkele voorbeelden van feiten die door het grootste aantal werden geloofd, nadat je me hebt verteld of je dat nog steeds denkt:
1- De Inca's (en enkele anderen) gedachte allemaal zonder uitzondering dat de zon een god is. [Voor jou is het een god of een ster?]
2- Bij genociden (joden, Rwanda, etc.) is de uitgeroeide bevolking altijd overstroming door zo veel als schadelijk. [Voor jou, waren deze populaties echt schadelijk?]
3- Jarenlang benaderden veel mensen aids-patiënten niet uit angst om hiv op te lopen door de simpele nabijheid. Wat nodig is, zelfs door speeksel. [Voor jou, waren ze goed of fout?]
4- We dachten lang dat de aarde plat was, maar toen lang. [Was het waar of niet waar?]

Zoals iemand anders zei: heb je iets geleerd uit de geschiedenis?
Wat iedereen denkt (tenminste in de 'wei') is het eerste waar ik op op mijn hoede ben.
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 24/09/07, 12:24

ingenieur ?? bad Ik ben erg onder de indruk ..... mijn vrouw en lerares aan de universiteit en de meeste studenten die uit de race komen zijn stom als stenen en we beschouwen de administratieve passage al om ons niet te vervelen om ze te passeren
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 24/09/07, 14:15

Dag

"De forums, de milieuvriendelijke boetiek

Wat is het Pantone-systeem of "motor"? (de term pantone-motor is een verkeerde benaming: het is een proces of een systeem dat op bestaande motoren is gemonteerd) "

Dit is wat Christian schreef in de introductie van de "pantone-engine"

Het is nogal expliciet nee !!!
Maar hij moet al willen klikken en lezen : Mrgreen:

Maar het is waar dat het zou kunnen zijn

"Pantone-doping"
ou
"Pantone Doping Engine"


Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 24/09/07, 19:58

hello!

houlala onderwerp dat zorgt voor opschudding op de forum hihihi : Mrgreen:

Ik ga niet in een groot filosofisch debat komen, maar breng de woorden een beetje in evenwicht:

ming schreef:Ik zie dat we afstand nemen van de inhoudelijke kwestie. reframe:

1 - De Pantone-motor is verouderd, dus moet deze worden gepromoot?

[...]

Afgezien daarvan heb ik absoluut niets tegen doe-het-zelvers die proberen hun conso of hun afwijzingen te verminderen.

et

Op internet spreken we vandaag over vrije energie van het vacuüm, altijd tegen de achtergrond van een groots kapitalistisch complot. Dit is hetzelfde verhaal dat emotioneel van invloed is op mensen en zorgt voor kortsluiting van rede en wetenschappelijke demonstratie.


in zekere zin is uw spraak niet nodig! pas op voor wat je op internet leest ... controleer de bronnen en maak zelfs de applicaties :P hihi om zeker te zijn!

nu leek uw toespraak een laster van het systeem => stoomdoping ...
de pantone pfff engine ... geen commentaar, kleine voc error!
en zoals hier zijn er een aantal mensen die veel doen met weinig middelen, maar die resultaten hebben wanneer !! het gaat slecht :?

Ik wil niet schreeuwen om de samenzwering, maar er is het feit dat het basisoctrooi (basis eindelijk ... als we Chambrin en al het andere eerdere werk vergeten) openbaar is ... niet goed voor al deze zaken. ..

Ik antwoordde zonder mening =
_ ja: blijf erover praten om het niet te vergeten en er eindelijk echt onderzoek naar te kunnen doen
_ nee: je moet schreeuwen naar de wonderoplossing die de wereld en al het gedoe zal redden ...

naar mijn mening is het een goede ondersteuningsoplossing voor het einde van olie (piek tussen 2015 en 2020 ... afdaling en totaal einde niet voor 2050 ... maar met een vat van $ 200)

met je diploma armada wil je geen lab met testbank voor ons vinden :D :?

voor bham:
En dan nog een ding, de culminatie van de studies, naar mijn mening, moet worden toegewijd door de nederigheid en openheid van de student en niet door een zelfvertrouwen om superieur te zijn aan anderen en beter te denken dan hen. Anders is er iets dat is verknald.
Maar misschien is het wel de wil van pedagogie, want in het algemeen, wanneer iemand studeert, is het mogelijk om degenen die dat nog niet gedaan hebben, te regisseren.

het is helaas het probleem van alle "grote technische scholen", winkels, en vooral Sci Po en ENA !!! daarom heb ik de technische school geboycot ... 8) :P
(zonder aanval voor christophe ... hersenspoeling is niet voor iedereen effectief)

@+

PS: waar ging je doctoraat over?
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 24/09/07, 21:47

lio 74:

je bent minder lui dan ik moet schrijven (tenzij het mijn synthetische geest is die meer ontwikkeld is :D )

maar dat is wat ik zei, toch? :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 25/09/07, 02:39

Hier is een onpartijdige en compromisloze mening over de Pantone-motor, uitsluitend gebaseerd op het gewijzigde onderzoeksrapport van Chistophe Martz. Het is een bron die de verdienste heeft om te worden geschreven en die is beoordeeld door een jury van wetenschappers. De wijzigingen in rood zijn het kenmerk van zijn integriteit. Het maakt onder meer de invloed van het magnetische veld op de gasstroom en op het bestaan ​​van een spiraalpad ongeldig, waardoor de doorgangstijd in de staaf waarschijnlijk wordt verlengd [pagina 71].

De aanwezigheid van het Pantone-apparaat verandert de motor grondig, tot het punt dat deze niet meer dan 2000 W aan elektrisch vermogen kan leveren. We kunnen het ons dus niet veroorloven de originele motor te vergelijken met de Pantonized-motor. We vergelijken daarom met de werking tijdens de verwarmingsperiode, waarin het gas niet terugkeert naar de motor. Experimenteel is er een aanzienlijke vermindering van het verbruik dankzij het Pantone-apparaat. Vervolgens, ervan uitgaande dat betere technologie het probleem van de geleverde stroom kan oplossen, kunnen we veilig verdergaan met het veelbelovende aspect van het Pantone-apparaat. Het lijkt inderdaad zeer waarschijnlijk dat het systeem dezelfde besparingen kan blijven behalen. Er zijn oplossingen aangedragen, een schematisch diagram gemaakt. Maar alleen ervaring kan de geldigheid van het schema en de prognoses bewijzen. In dit rapport worden dergelijke ervaringen echter niet genoemd. De experimentele gegevens uit het rapport stellen ons daarom niet in staat om de industrialisatie van het Pantone-apparaat voor te stellen [pagina 108: "het verlies van vermogen dat op onze assemblage wordt opgemerkt, is niet acceptabel in het geval van industrialisatie"]. Alleen de ervaring van het verbeterde Pantone-apparaat dat in de appendix [pagina 108: Figuur 38] wordt voorgesteld, kan de sluier opheffen over de toename van het verbruik in vergelijking met de originele motor. We kunnen het ons veroorloven om hierover optimistisch te zijn, gezien de huidige resultaten. Conclusie: verbruiksvermindering = nog niet ontwikkeld.

De vervuilingsproefcijfers zijn indrukwekkend: verwijdering van onverbrande materialen, volledige verbranding en vermindering van CO2-uitstoot. Deze cijfers worden allereerst verklaard door de vorming, binnen het reactor-verdampersysteem, van een product op basis van onverbrande materialen waarvan de verbranding minder CO2 afgeeft en waarvan de verbranding bijna volledig is: de beroemde benzinedamp, in tegenstelling tot deeltjesnevel [pagina 88]. Het staafloze experiment [pagina 89] laat echter op geen enkele manier de vorming van zo'n damp zien. Het bevestigt alleen de vermindering van de uitstoot van verontreinigende stoffen. Daarnaast is er een theoretisch vacuüm wat betreft de verklaring van de vorming van damp: niets over de voorwaarden van temperatuur en druk in het bijzonder. Het verdwijnen van koolstof is twijfelachtig [pagina 89] omdat de auteur in een amendement bevestigt dat alleen een massaanalyse het mogelijk zou maken koolstof te traceren. In feite meet het alleen de samenstelling van de uitlaatgassen, zonder de instandhouding van de massa te garanderen. Met andere woorden, de verloren koolstof is mogelijk aan de sensoren ontsnapt! Het is dan onmogelijk om de aard van de chemische reacties te beoordelen bij gebrek aan massa-analyse. Dit is een fout in het experimentele protocol, waardoor de hypothese van actieve zuurstof plotseling ongeldig wordt.

Het belang van de studie door middel van chromatografie zou het mogelijk maken om een ​​betere verbranding aan te tonen door het aantonen van reforming. Objectief gezien geeft de chromatografie een verandering in gassamenstelling aan tussen de inlaat en uitlaat van de reactor [pagina's 96-97: figuren 35a-35b]: aanwezigheid van meer vluchtig HC. Maar laten we niet vergeten dat het de massaverhouding is die gemeten wordt, niet de massa. Het is onmogelijk om de aanwezigheid van een chemische reactie te bewijzen. De volgende katharometrie [pagina 98] detecteert noch H2 noch CH4. Het eventuele hervormingsproduct blijft onbekend. Conclusie: we weten nog steeds niet waarom de verbranding vollediger is, noch waarom het verbruik lager is = niet to the point.

Ten slotte houdt de experimentele studie geen rekening met de NOX-emissies [pagina 92]. Ik zou graag de mening willen citeren van een vriend die goed bekend is met broeikasgassen: "[...] de NOX waarmee hij weigert rekening te houden, heeft een veel grotere aardopwarmingskracht (GWP). aan die van CO2. (zie tabel op pagina 73 en 75 van "The climatic future" door JM Jancovici). Distikstofoxide heeft in twintig jaar een relatief GWP dat 275 keer groter is dan dat van CO2. Dit punt is naar mijn mening de grootste tekortkoming van de Pantone-motor. "

Ten slotte sta ik mezelf toe om een ​​simplistische aanname te voltooien die is gemaakt in een amendement [pagina 103] na de beschrijving van de lusbewerking. De laagvluchtige onverbrande materialen vervuilden uiteindelijk de cilinders, de reactor, de verdamper en het in het water opgeloste CO2. Bedenk dat chomatografie de massa van gas meet, niet de massa. Een verandering in samenstelling als gevolg van een afzetting op de wanden van laag vluchtige HC zou hetzelfde chromatogram opleveren. Alleen vluchtige HC wordt teruggevoerd naar de motor. Hun aanwezigheid aan de uitlaat van de reactor wordt experimenteel bevestigd. We kennen alleen hun aandeel, niet hun hoeveelheid. Het mysterie zweeft uiteindelijk over de vermindering van het verbruik tussen operatie B en C, namelijk verwarming en Pantone. Vragen: Waarom is de aanwezigheid van het apparaat een verspilling van brandstof in de reactor, wat leidt tot een overconsumptie van 60% tijdens het verwarmen van de reactor [pagina 85]? Kan de herinjectie van vluchtige onverbrande producten dit verlies van 60% compenseren? Wat is de invloed op het verbruik van de verwarmingsweerstand, die 1000 W vereist [pagina's 59,85], wetende dat 2000 W het geleverde vermogen is gemeten?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/09/07, 06:01

Dag

op deze forum heel weinig maken we assemblages 100% panton die op brandstof draait, tenminste op automotoren

De meesten doen waterdoping op dieselmotoren
en sinds de studies van christoph zijn er een paar jaar verstreken en zijn er veel dingen veranderd.

Het onderwerp panton kleine grasmaaier met bubbler of we zetten melk of bier om de motor te laten draaien, het is lang geleden dat het ons meer verbaast, geen verbrandingsmotor meer met stookolie of olie die is relatief eenvoudig en niets bijzonders.
Wat ons interesseert, is alleen met water, waardoor het verbruik met meer dan 30% wordt verminderd.
We hebben niets uit te vinden, we proberen gewoon een motor in echte diesel te laten draaien.

Andre
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 25/09/07, 07:13

de denkende meerderheid heeft gelijk ... !!!!!!!! :frons:

op voorwaarde dat een ‘goed denkende’ minderheid ze erin plaatste
hoofd wat te denken, dus het is de minderheid
die aan de oorsprong ligt van de meerderheid dacht ...

het is zoals degene die een man op het water zag lopen, het geluid
liep en we konden het niet verifiëren, dus vandaag miljoenen
mensen geloven er nog steeds in ... : Cheesy:
vraag moeder Théresa wat ze dacht!
in werkelijkheid wil "ON" dat de meerderheid denkt wat we willen
wat ze denkt
Ik wissel gewoon ideeën uit, neem die
loop en analyseer degenen die halverwege werken (zoals
de pantone), ten slotte heb ik mijn kaarsen doorboord (opnieuw
iets geloofd door een minderheid) sinds ik moest
veranderingen, goed resultaat van de races:
mijn fiets start zonder starter (er gebeurt iets)
mijn pot werd niet langer zwart toen ik mijn schotten had doorboord (dus
verbranding is beter)
in mijn club zijn jongens en we hebben samen gekeken
de kleur van de kaarsen zeggen ze: ideaal
consumentenvraag ongeveer 10%
dus nu ben ik geen prediker, degene die
pruil en neem me mee voor een verlichte zal haar passeren
manier, ik heb geen tijd te verliezen (zoals André)
aan de andere kant, die nieuwsgierig is, zal ik hem mijn verhaal vertellen
en hij zal ermee doen wat hij wil .......... !!!
dit is de uitwisseling (het werkt niet met de schapen)

lang leve ze forums, het is dankzij hen dat de wereld
van morgen is misschien een beetje wijzer
oh trouwens! Ik heb 70% olie in mijn auto gedaan, het trilt niet
meer, ze rookt niet meer, ze is veel minder luidruchtig ...
het is nog steeds een klap van de minderheidsgedachte !!! : Mrgreen:
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 25/09/07, 09:24

Als ik dit onderwerp lees, heb ik echt het gevoel dat ik te maken heb met een dove dialoog!

Aan de ene kant "ming" die een hele mening ontwikkelt over een jaren oud rapport, aan de andere kant vol met mensen die dagelijks met enig succes experimenteren met het dampdopingproces.

Wat uit sommige berichten naar voren komt, is dat het bijna onmogelijk is om de mening te veranderen van iemand die al een standpunt heeft gevormd, ook al is dit standpunt gebaseerd op onvolledige informatie, achterhaald of vlak naast het bord!
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten