Verbetering van de reactor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 24/10/05, 17:54

Voilà

iedereen kon dit artikel lezen

=> op het G-systeem
- http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/hi...stpmcfrance.htm
ga naar beneden om de rode tractor te lezen

uittreksels:
"De uitverkoren proefkonijn is de 95 pk MF (die later nr. 22 werd) een alledaags stuk gereedschap, en Antoine zegt tegen zichzelf, gezien het aantal paarden, vergeleken met een maaier, moet je goed meten en zo zet hij 7 reactoren parallel in een grote buis.

Waarom 7? nou dan ! zoals dat! "

"de grote gulzigheid die verbruikt 21 liter / uur van de kostbare GO, is tevreden met 10 liter en afstelling na afstelling, de motor loopt steeds beter, zijn oude calamine weg, verbruik daalt tot 5 liter met een paar liter water"

=> wat erg lijkt op het SPAD-systeem ECONOLOGISCHE OPMERKING: het is het tegenovergestelde! HET IS DE SPAD DIE ERUIT ZIET ALS HET G-SYSTEEM, het is zelfs een TOTALE EN AUTEURSRECHTELIJKE REPOMP!
- http://easy.spad.free.fr/telechargement.htm

In de eerste link viel me één ding op: het aantal reactoren "7" en het verkregen resultaat

Nou oké... laten we er eens over nadenken... blijkbaar zou het door het aantal reactoren te vermenigvuldigen de efficiëntie van de elektrificatie van water door wrijving hebben verbeterd.

Jean Pierre Petit vertelt ons dat elektrificatie belangrijk is ... citeer ik "In het Pentane-systeem zou, naast deze actie van watermoleculen om complexe koolwaterstofmoleculen te breken, iets veel interessanters kunnen optreden: een mogelijke elektrificatie van een tweefasig medium (water verrijkt met waterdamp en bevolkt door microdruppeltjes). " link: http://www.jp-petit.com/ENERGIES_DOUCES/mo...teur_a_eau1.htm

Dus ... wat ik voorstel (ik heb geen technische middelen om het te doen)
is dat iemand een reactor realiseert die niet bestaat uit 1 buis met een grote balk erin...
maar hier is 1 buis met .... veel kleine staafjes met een ronde conische doorsnede over de lengte
en omgekeerd ten opzichte van elkaar zodat het mengsel meer wrijft
(omdat het contactoppervlak toeneemt) en dus een maximale stroom ...

u zult een inlaatdiameter opmerken die groter is dan de uitlaatdiameter ...
het is nog een ander middel om druk en wrijving te vergroten.

Voorbeelden
Beeld

Kleine verduidelijking als ik zeg in de vorm van een vierkant, het is de set van 4 ronde staven die in feite de vorm hebben van een
soort vierkant ... Ik nam niet de moeite om het uitzicht te maken ...
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 25/10/05, 17:47

Ik heb het diagram duidelijker gemaakt
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/10/05, 19:51

Hallo manager

In mijn kleine experimentele montage dat ik met de staven vocht
Ik had de centrale staaf vervangen door een bundel kleine staafjes (1/8 3,2 mm soldeerstift) die gemakkelijk te proberen waren. De motor werkt maar ik merkte geen verbetering ten opzichte van een normale stang, vreemd dat alle stangen blauw worden, ik heb niet aangedrongen op dit pad. het vereist meer duwen.
maar wanneer men experimenteert om niet veel tijd in een ader door te brengen, is er minder een solide gevoel dat het zal verbeteren.
Maar het is heel goed om iets anders te bedenken en te willen proberen
het is een goede manier om te verbeteren.
Waarom maken maar weinig fabrikanten meerdere reactoren? waarom is er weinig feedback over het verbruik of de resultaten van assemblages met meerdere reactoren? het is niet vanwege de eenvoud! Er is nog iets
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 25/10/05, 21:02

hier is het juiste moment om u de kant-en-klare reactor te laten zien, deze bevindt zich op de commonrails, het is een warmtewisselaar om de motor zo snel mogelijk na het starten te verwarmen wanneer de motor warm is, het koelt de uitlaatgassen (ERG) er zijn kleinere, degene op de foto heeft 40 buizen van 5 mm aan de binnenkant, het is allemaal INOX enige nadeel dat het met zilver is gesoldeerd, om dat op diesels te proberen
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 25/10/05, 21:04

en 2
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/10/05, 02:24

Hallo Binbin 4
Het begint op de Chambrin-assemblage te lijken, het mist alleen de buitenste kamer voor de carburateurinlaat, spiraal.
Soms vraag ik me af of zijn systeem niet zo efficiënt is als het panton, hoewel er veel gelijkenis is.
Ik blijf ervan overtuigd dat de eenvoud van het panton in een Chambrin-assemblage een goede oplossing zou zijn.
Het verschil dat ik ga maken zou zijn om de uitlaatgassen rond de buizenbundels te laten gaan en niet naar binnen
Voor de rest van het Chambrin-systeem denk ik dat het goed geperfectioneerd superieur moet zijn aan de broek, omdat het ervoor zorgt dat alles naar beneden gaat als de stroomafwaartse motor, terwijl we anders een klein deel in de reactor passeren. Het valt nog te bezien of het eten van alle warmte tot het punt om het te veel tot een bepaald niveau te verlagen zo nadelig is voor de efficiëntie van de broek.
Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 26/10/05, 07:36

Helemaal André!

Ik ontving de beroemde doc over chambrin. Het is heel erg interessant, maar een beetje "groot" (15 Mo pdf)...
Ik zal ze zo snel mogelijk online zetten zodra ik ruimte vind.... (ik heb meer ruimte op de econology server!).
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 26/10/05, 13:19

Ik zie dat mijn idee niet nieuw is, het troost me te weten dat ik uiteindelijk niet te dom ben...

Ik ben in ieder geval blij om te zien dat het dingen kan laten gebeuren ...
het behoudt tenminste een bepaald technowacht ...

Mee eens
"laat de uitlaatgassen rond de buizenbundels lopen en niet erin"
om twee simpele redenen
- minder metaal om op te warmen, dus "warmt sneller op" - "koelt de uitlaatgassen minder af"
- meer contactoppervlak ...
Ik doe de berekeningen niet ...
het verschil wordt gegarandeerd door een extra contact op het binnenoppervlak van de hoofdbuis in zwart in mijn tekening... (kom op, ik ga voor ongeveer 2ft XRXL - het is nog steeds niet te verwaarlozen!!!)

Ik sta mezelf niettemin toe vast te houden aan het conische aspect van de elementen en hun positionering die op deze manier meer weerstand bieden aan de doorgang van de vloeistof dan een rechtlijnig element. Maar hey... het is saai om te doen!!!

tenzij de spiraal vermeld ...

Blijf op de hoogte!
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 26/10/05, 20:54

SPIRALEN! verschillende carburateurs waaronder Pogue of M Burney
blijkbaar gebruikt hij 3 methoden om additieven in benzine te verwijderen





http://freeenergynews.com/Directory/Carbur...king/index.html
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 27/10/05, 17:37

dit artikel is echt goed ... zelfs heel erg goed ...

Ik raad het aan ...

in dit verhaal als in Pantone bevestigt dat dat
temperatuur is erg belangrijk ... en ook water ...

Dankzij binbins4
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 192 gasten