Pantonoreactor aanpassen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
beny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/08/07, 22:01

Pantonoreactor aanpassen




par beny » 09/08/07, 22:20

dag iedereen

Ik probeer een pantonemotor op mijn maaier te maken, maar ik heb een klein probleem voor het afstellen van de reactor.Ik weet niet of ik deze magnetiseer door de maaier 20 minuten te laten draaien of ik maak de afstelling met een stang, wetende dat mijn staaf c van roestvrij staal met diameter 13 en lengte 14 zoals het op sommige sites bepleit, dan is de vraag wat roestvrij staal magnetiseert, zo niet hoe ik je bij voorbaat bedankte
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 09/08/07, 22:34

Magnetisme is eigenlijk niet belangrijk.

Hier is een kleine pantone-engine tutorial
0 x
beny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/08/07, 22:01




par beny » 09/08/07, 22:49

Ik dank je voor je snelheid. Ik wil je vragen wat het belangrijkste is voor de dimensie C, de docent van 10 of de lege ruimte van 150. Bedankt voor al zijn mooie vooruitgang in mijn onderzoek
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 10/08/07, 03:24

Dag
beny schrijft:Ik dank je voor je snelheid. Ik wil je vragen wat het belangrijkste is voor de dimensie C, de docent van 10 of de lege ruimte van 150. Bedankt voor al zijn mooie vooruitgang in mijn onderzoek


het afstandsstuk van de staaf 10 om te voorkomen dat de reactorstang naar voren wordt gezogen, houd hem op zijn plaats
de voorkamer voor de staaf van 150 mm is nodig voor stookolie, voor benzine of andere vluchtige brandstof kan deze kleiner zijn, hoewel de voorkamer de benzine- of alcoholwerking niet hindert .

Deze positionering en deze lengtes vereisen geen precisie met de micrometer, maar zijn het resultaat van talloze tests met verstelbare staven.

Deze waarden zijn voor een 100% panton-benzinemotor, voor waterdoping zijn er enkele verschillen.
wanneer u diesel of stookolie kunt gebruiken met een kleine verbrandingsmotor, zonder rook, zonder te klikken, met een lager verbruik dan benzine, is de montage bevredigend


Andre
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 10/08/07, 15:15

hello,
wat zijn de verschillen voor waterdoping?
Als ik het goed heb begrepen, is het door de originele brandstoftank te bewaren en injectie van het reactorgas door het luchtfilter of inlaatmondstuk klopt dat?
dank je wel.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten