Pantone motor training

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
ingrid
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/09/05, 11:20




par ingrid » 23/09/05, 11:30

We zijn op zoek naar een gekwalificeerde spreker op de pantone-motor voor training voor een publiek van boeren in de regio Midi-Pyrenees.
Heeft u contacten om met mij te communiceren?
Ingrid
0 x
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 24/09/05, 09:54

Hello!

Nog een andere manier om potentiële brandstofovertreders te vermelden?
Laten we er niet aan twijfelen om ze beter te elimineren.

Laten we minstens twee jaar voorzichtig blijven, ik denk dat het voldoende zal zijn om iedereen te overtuigen.
(Ten slotte, behalve de rotte nadelen die van ons land een cash cow en een grote shit maken, allemaal tot 73% vervuild door voertuigen.)

We hebben onze auto's niet hun olie nodig !!!

Stem nuttig
Stem zinloos
Maar stem op de olie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 24/09/05, 11:17

hoedic, Ik ben het met u eens, voor het wantrouwen in dit soort oproepen.

Anders voor de vorm ...

Nerveus toetsenbord?

Als u over een onderwerp wilt spreken, klikt u op " Beantwoorden ".
Wanneer u wilt ingrijpen in een onderwerp, in een zeer precieze interventie, met verwijzing, klikt u op"Quote"en u schrijft uw bericht.

Maar als je toetsenbord (van het merk Polsgeirgest) is onderworpen aan paranormale schokken ...
door de sleutel voortijdig te activeren "Voeg een antwoord toe",

het verdient de voorkeur om uw ingekorte bericht te visualiseren, dat verschijnt op de forum.
Als u nog steeds bent aangemeld als een aangemeld lid, klikt u op "Edit", (opdracht die alleen op uw persoonlijke bericht verschijnt).
U corrigeert uw bericht wanneer het u schikt.
Het is zelfs sterk aan te raden om op te klikken "Preview" om de vorm, kleuren en fouten van uw bericht te zien. U corrigeert ze, verderop op dezelfde pagina. Dit alles voordat u op klikt "Voeg een antwoord toe".

Voor de kwaliteit van de site en het respect van de lezers is het altijd goed om jezelf te herlezen, om opvallende redactionele fouten, zelfs voortijdige woorden voor humor, te corrigeren.

Bedankt voor het respecteren van dit gebruik, en meer in het bijzonder voor recente leden met een humeur.

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 26/09/05, 18:23

Ik ben het ook met je eens, vriend met opmerkelijke perfectie en onberispelijk!
En levendig poltergeist!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 26/09/05, 18:46

Bof ... Je zou ook geen paranoïde moeten zijn ... Als je dingen gedaan wilt krijgen, moet je conferenties geven ... Persoonlijk heb ik er een paar gedaan, maar ik moest stoppen om mezelf aan deze site te wijden (zie mijn Parcours )

Als dit niet het geval is, kun je je avatar repareren?

ps: gegyx voor de les van forum lol :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten