Uitleg pantone: scripties en hypothesen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
SANGLIER81
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 27/08/05, 19:51

Uitleg pantone: scripties en hypothesen




par SANGLIER81 » 01/10/05, 17:22

DIVAGATIONS en theorieën ON REACTOR PANTONE.


Er zijn dagen als dat of de hersenen keert terug aan de kook om te proberen uit te vinden waarom iets werkt he. Dit is het geval vandaag met die verdomde reactor die mijn hersenen maalt. Wat weten we? Het werkt, maar dat is de volgende? We weten ook dat een frisse wind, die een stroom van hete lucht voldoet veroorzaakt klimaat onrust en veroorzaakt een tornado of een storm. ook bekend dat een hete stroom op een metalen wand genereert statische elektriciteit. In het geval van de reactor, we hebben beide verschijnselen. Eerst startpositie, sterke zuigkracht in de reactor (negatieve druk veroorzaakt door de motor) die zuigt een eerste keer vers gas, en wanneer de motor wordt gestart door een toevoeging, het uitlaatgas stroomt in de andere richting en hete, opwarming deze andere vers gas, waardoor tegelijk, statische elektriciteit, zodat elke polarisatie van de buitenwand naar de reactor. De steel, zag ze de warmte-uitwisseling tegenovergestelde (dat wil zeggen vers en warm gas) ook elektrisch lading en eventueel een mini elektrische tornado wordt gecreëerd rond (herinneren sporen van spiralen waargenomen door sommige onderzoekers) en dit genereert een stroom elektrisch, dus een magnetisch veld (drie vingers regel bekend elektriciens: field - path - vlottende - inductie - kracht). De stang worden voorgespannen om de inverse van de reactorwand en daarom creëert een boog; Ik denk dat dit is de reden waarom het niet werkt als de uitlaat wordt doorgegeven in dezelfde richting als het gas meegezogen in de reactor: dezelfde polariteit tussen de muur en de staaf = geen vlamboog of mini ! Geen werking. Dat is waarom ik denk dat we nodig hebben om het elektrisch isoleren van de staaf uit de schede of hij kan niet een goede boog te zijn. Zeker deze boog kan hoe dan ook bestaan ​​omdat in geval van contact tussen de twee elementen, kan de contactpunten iets resistief zijn en een kleine boog kan over deze pseudo weerstand tegen kortsluiting te vormen, maar ik denk dat het moet meer effectief in het isoleren van de twee partijen. Ik denk dat het noodzakelijk is dat de reactor zich gedraagt ​​als een beetje van een condensator (twee metalen platen, gescheiden door een isolator), die energie en geeft het slaat zo snel achteruit zijn polarisatie. Aan de kant van de stengel, als Pantone zei dat hij het hele noorden van Zuid-aardse zin had gelapt, heb ik niet denk dat dit voor niets. veld van de aarde kunnen helpen "om te begrijpen" de reactor in welke richting moet worden gepolariseerd. Hier is het, het is het volledige delirium! Goed gek te gaan in de Boar! Bah!, We kunnen goed dromen. Een ander ding dat in je opkomt, de metalen paren: er rekening mee dat, afhankelijk van het metaal, als twee verschillende metalen in contact komen, is er creatieve spanning electro ... (Ik weet wat!). Dit is bijvoorbeeld het geval van goud en lood. Je hebt zeker gezien deze kleine jongens die smelt tuning hun auto en zetten vergulde accupolen voor een beter contact? Nou, beetje bij beetje, vinden ze in de tijd een achteruitgang van hun vergulde gouden kaf en hij denkt dat hij het zwavelzuur in de batterij; en nee, het is dit fenomeen van elektro ... (?) die zij genereert! Dit is niets minder dan hetzelfde principe voor temperatuurmeting thermokoppels. Hetzelfde probleem van corrosie tussen aluminium en roestvrij staal; Dus om terug naar onze Pantone, kan het zijn dat door het creëren van een metalen koppel tussen de as en de mof, of kan hebben een spanning van een paar microvolt het helpen opzetten van een mini-magnetisatie van de staaf. Voorbeeld staaf en roestvrij stalen huls.
koude heeft gekend, de reactor niet werkt, heb je een start-systeem voor warmte- en die door te voeren. Dus ik denk dat het deze fase elektrische priming die het nodig heeft om te beginnen: koud-warm huidige statische = = = polarisatie van de schede elektrische boog + wervelen rond de stang = vooroordeel = staaf magnetisch veld = = elektrische stroom boog omgekeerd ten opzichte van die van het starten van de reactor = begint! Men kan zelfs aangenomen dat de polariteit van de elementen regelmatig omgekeerd een hoge frequentie. Andrew geprobeerd om een ​​roestvrij stalen staaf met permanente magneet stukken in en uit na de operatie te maken, was er magnetiseren! Zoals ik weet iets demagnetiseren hij legt dit voor aan een wisselend veld of een sterke warmte (met audio of video K7). Ik denk dat er een plasma binnen. Nu, wat de intensiteit is een andere zaak. En water in alles wat je zegt? Het water in mijn mening kan een mini-kraken molecule ondergaan door middel van een plasma op voorwaarde dat de moleculen zijn zo fijn mogelijk (dit is een gok), maar ik betwijfel of het belang van alle door de reactor te passen. In mijn ogen, en ik heb geen ervaring met het Pantone, moet de reactor worden gebruikt brandstof dan ook gebruikt, alleen de instellingen en de temperatuur uitwisseling is belangrijk. Water, ben ik ervan overtuigd dat het injecteren van het direct in droge stoom toelating toegang zou er om de verbranding te verbeteren. In feite zouden we het gebruiken als de verbranding van de brandstof Geet. Dat kan worden hoe een in een gesloten circuit zonder luchtinlaat gas verbonden met de stoomverspreider kon draaien. Er droom ik!
Na al deze mooie theorieën, in het ergste geval zou ik gaan voor een goed verlichte asiel bij beste die ik zou kunnen geven van een aantal verklarende ideeën, maar ik beter terug naar het bouwen van mijn systeem Pantone, want ik zou graag zet de beroemde reactor! En dat niet veel vooruit.
Binnenkort een nieuwe razernij.
@+
SANGLIER81
0 x
Thibounet
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/03/05, 09:27
Plaats: Waterloo .be (België)




par Thibounet » 01/10/05, 20:20

inquete u, ik denk dat we hier allemaal gewoon goed uitzien verlicht asiel aan in de ogen van de samenleving, maar de trend zal veranderen;)
0 x
http://www.pagethib.be.tf Het aanpassen van een gasbrander of olie naar PMC
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 01/10/05, 20:27

Dank u aan de lay-out te corrigeren ... het maakt echt u wilt lezen ... sorry
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 01/10/05, 20:42

Het is grappig dat indruk op deze geuler boven Pis .... Ik moet het zicht probleem dat ik zie helemaal blauw hebben ..


Schande, de inhoud is niet zo slecht
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 01/10/05, 20:52

Go is mijn dag van vriendelijkheid
hier is de platte tekst. Maar dit is de eerste en de laatste keer dat ik het deed :: boos:

DIVAGATIONS en theorieën ON REACTOR PANTONE.


Er zijn dagen als dat of de hersenen keert terug aan de kook om te proberen uit te vinden waarom iets werkt. Dit is het geval vandaag met die verdomde reactor die mijn hersenen maalt. Wat weten we? Het werkt, maar dat is de volgende? We weten ook dat een frisse wind, die een stroom van hete lucht voldoet veroorzaakt klimaat onrust en veroorzaakt een tornado of een storm. ook bekend dat een hete stroom op een metalen wand genereert statische elektriciteit. In het geval van de reactor, we hebben beide verschijnselen. Eerst startpositie, sterke zuigkracht in de reactor (negatieve druk veroorzaakt door de motor) die zuigt een eerste keer vers gas, en wanneer de motor wordt gestart door een toevoeging, het uitlaatgas stroomt in de andere richting en hete, opwarming deze andere vers gas, waardoor tegelijk, statische elektriciteit, zodat elke polarisatie van de buitenwand naar de reactor. De steel, zag ze de warmte-uitwisseling tegenovergestelde (dat wil zeggen vers en warm gas) ook elektrisch lading en eventueel een mini elektrische tornado wordt gecreëerd rond (herinneren sporen van spiralen waargenomen door sommige onderzoekers) en dit genereert een stroom elektrisch, dus een magnetisch veld (drie vingers regel bekend elektriciens: field - path - vlottende - inductie - kracht). De stang worden voorgespannen om de inverse van de reactorwand en daarom creëert een boog; Ik denk dat dit is de reden waarom het niet werkt als de uitlaat wordt doorgegeven in dezelfde richting als het gas meegezogen in de reactor: dezelfde polariteit tussen de muur en de staaf = geen vlamboog of mini ! Geen werking. Dat is waarom ik denk dat we nodig hebben om het elektrisch isoleren van de staaf uit de schede of hij kan niet een goede boog te zijn. Zeker deze boog kan hoe dan ook bestaan ​​omdat in geval van contact tussen de twee elementen, kan de contactpunten iets resistief zijn en een kleine boog kan over deze pseudo weerstand tegen kortsluiting te vormen, maar ik denk dat het moet meer effectief in het isoleren van de twee partijen. Ik denk dat het noodzakelijk is dat de reactor zich gedraagt ​​als een beetje van een condensator (twee metalen platen, gescheiden door een isolator), die energie en geeft het slaat zo snel achteruit zijn polarisatie. Aan de kant van de stengel, als Pantone zei dat hij het hele noorden van Zuid-aardse zin had gelapt, heb ik niet denk dat dit voor niets. veld van de aarde kunnen helpen "om te begrijpen" de reactor in welke richting moet worden gepolariseerd. Hier is het, het is het volledige delirium! Goed gek te gaan in de Boar! Bah!, We kunnen goed dromen. Een ander ding dat in je opkomt, de metalen paren: er rekening mee dat, afhankelijk van het metaal, als twee verschillende metalen in contact komen, is er creatieve spanning electro ... (Ik weet wat!). Dit is bijvoorbeeld het geval van goud en lood. Je hebt zeker gezien deze kleine jongens die smelt tuning hun auto en zetten vergulde accupolen voor een beter contact? Nou, beetje bij beetje, vinden ze in de tijd een achteruitgang van hun vergulde gouden kaf en hij denkt dat hij het zwavelzuur in de batterij; en nee, het is dit fenomeen van elektro ... (?) die zij genereert! Dit is niets minder dan hetzelfde principe voor temperatuurmeting thermokoppels. Hetzelfde probleem van corrosie tussen aluminium en roestvrij staal; Dus om terug naar onze Pantone, kan het zijn dat door het creëren van een metalen koppel tussen de as en de mof, of kan hebben een spanning van een paar microvolt het helpen opzetten van een mini-magnetisatie van de staaf. Voorbeeld staaf en roestvrij stalen huls.
koude heeft gekend, de reactor niet werkt, heb je een start-systeem voor warmte- en die door te voeren. Dus ik denk dat het deze fase elektrische priming die het nodig heeft om te beginnen: koud-warm huidige statische = = = polarisatie van de schede elektrische boog + wervelen rond de stang = vooroordeel = staaf magnetisch veld = = elektrische stroom boog omgekeerd ten opzichte van die van het starten van de reactor = begint! Men kan zelfs aangenomen dat de polariteit van de elementen regelmatig omgekeerd een hoge frequentie. Andrew geprobeerd om een ​​roestvrij stalen staaf met permanente magneet stukken in en uit na de operatie te maken, was er magnetiseren! Zoals ik weet iets demagnetiseren hij legt dit voor aan een wisselend veld of een sterke warmte (met audio of video K7). Ik denk dat er een plasma binnen. Nu, wat de intensiteit is een andere zaak. En water in alles wat je zegt? Het water in mijn mening kan een mini-kraken molecule ondergaan door middel van een plasma op voorwaarde dat de moleculen zijn zo fijn mogelijk (dit is een gok), maar ik betwijfel of het belang van alle door de reactor te passen. In mijn ogen, en ik heb geen ervaring met het Pantone, moet de reactor worden gebruikt brandstof dan ook gebruikt, alleen de instellingen en de temperatuur uitwisseling is belangrijk. Water, ben ik ervan overtuigd dat het injecteren van het direct in droge stoom toelating toegang zou er om de verbranding te verbeteren. In feite zouden we het gebruiken als de verbranding van de brandstof Geet. Dat kan worden hoe een in een gesloten circuit zonder luchtinlaat gas verbonden met de stoomverspreider kon draaien. Er droom ik!
Na al deze mooie theorieën, in het ergste geval zou ik gaan voor een goed verlichte asiel bij beste die ik zou kunnen geven van een aantal verklarende ideeën, maar ik beter terug naar het bouwen van mijn systeem Pantone, want ik zou graag zet de beroemde reactor! En dat niet veel vooruit.
Binnenkort een nieuwe razernij.
@+
SANGLIER81
0 x
***************************

Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 01/10/05, 20:56

duidelijk uw naam is? C ook "betonblok" ....

Bah ...

ps: Dat zeg ik niet voor mij maar voor degenen die dit ontdekken forum en het proces ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
khartoum
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 29/12/04, 23:43




par khartoum » 01/10/05, 22:40

elektro ... (Ik weet wat!)

Redox!
0 x
Een CX is Bo ... Maar het is roestig !!! :(
SANGLIER81
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 27/08/05, 19:51




par SANGLIER81 » 01/10/05, 23:08

Goedenavond guys, sorry voor de blauwe en groter lettertype, ik zou meer te doen, ik was verlicht en ik wilde niet al het geschreeuw. MERCI Khartoum, je maakte me vind het ware woord is elektro-oxidatie. De twee verschillende metalen te maken een verschil in potentie schadelijk is voor hun relatie en is er een die de ander aantast. blunder daaraan vooral verzamelaar auto's gemaakt, omdat men vaak in de verleiding gemonteerd mooie roestvrijstalen schroeven in aluminium en het resultaat is dat het eet de netten. Sorry voor mijn betonblok, ik wilde alleen maar om ideeën te genereren en advies in te winnen.
Goedenavond iedereen.
SANGLIER81
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 01/10/05, 23:39

Vraag: Doping met water, die de reactor verlaat, is gewoon droge stoom die condenseert in het water als het koud (vandaar de noodzaak in de toelating te brengen tot een temperatuur hoog), of is het iets anders (gasmengsel) dat haar nieuwe eigenschappen blijft, zelfs als de temperatuur daalt?
Is de stoom pantonisée brandbare?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/10/05, 06:33

Hallo reactie op zwijnen
Veel dingen uit te leggen hoe de Pantone lopen. realiteit
waarschijnlijk eenvoudiger,
Het is niet bewezen dat hij stromen moet uitlaat tegen een zin om dit te laten werken (als de brander of vlam verwarmt de reactor abeam) de holle staaf die ik ben Ervaren of prodduit bubbler stroomt in dezelfde betekenis van uitlaatgas. Door doping het water, wat blijkt uit de reactor is condenseerbare.
Wanneer de twee materialen, de reactor terwijl schroot of roestvrij staal werkt goed.
Ongeïsoleerde staaf is gelast aan de bodem van de reactor werkt ook.

De vraag is niet of het werkt, het is bekend, maar weten wanneer het operationeel is en wanneer niet. Op een reis 100km, hoe lang de reactor was Efficace?
Hoe het werkt, ik denk dat het zal komen na, het zal enorm helpen om te weten, maar verbrandingsmotoren zijn ontwikkeld met voldoende ruim voor de wetenschap in staat zijn om de prestaties te verklaren was
met alle precisie processuce verbranding, lees net de mechanische werken van 1920 jaar te realiseren.
Op dit moment met alle TECHONOLOGIE is nog niet in staat om precies te zeggen hoe de verbranding plaatsvindt in een dieselmotor kamer, het is verre van perfect.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten