Uitleg pantone: scripties en hypothesen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 09/05/06, 23:53

pagina's over het pantone-proces: -20% op 2006-kleurenkaarten!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 10/05/06, 09:24

PITMIX schreef:Als ik bijvoorbeeld een bericht open en iedereen zijn goede adres invoert.
Dat is wat ik vraag wat je vindt van iets niet doen dat al bestaat.


Ben apluka zoals ze zeggen ...

lau schreef:pagina's over het pantone-proces: -20% op 2006-kleurenkaarten!


hihihihihi
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 10/05/06, 10:17

welkom
Dus voor de adressen van de verschillende leveranciers zou ik het goed in experimenten zien ... A priori is het meteen waar we apparatuur nodig hebben.
Michel
0 x
sosjbservices
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/06/08, 14:53

water motor




par sosjbservices » 26/06/08, 15:27

Nou oké, een plasma wordt zeker gecreëerd door de elektromagnetische krachten die worden gecreëerd door de spiralen die door de gassen worden gevormd.
Dit alles is het opnieuw combineren van de koolwaterstofmoleculen met de watermoleculen. Sommige van deze moleculen "absorberen" de zuurstof- of waterstofatomen in het water, of breken de koolstofketens om lichtere gassen te geven. Niets is zeker, maar het werkt.
Stel je voor dat we nog over zijn in het mengsel van H20-moleculen, dus waarom probeer je ze niet in H2 en O te breken?
Er is een koelsysteem voor de schakelkast dat voornamelijk "Vortex" wordt genoemd. Een luchtstraal van omgevingstemperatuur wordt tangentieel in een buis geïnjecteerd, waarvan het ene uiteinde wordt afgesloten door een kegel die lucht doorlaat. de overtollige lucht, die in de buis achterblijft, wervelt vervolgens in de andere vortex die wordt gevormd door de aanvankelijke luchtspiraal. Binnenin het systeem vindt een temperatuurwisseling plaats zodat aan de zijkant van de kegel de lucht een hoge temperatuur bereikt terwijl aan de andere kant de lucht daar gekoeld wordt.
We zullen rekening houden met de hete kant die de uitlaattemperatuur aanzienlijk zal verhogen, deze bouillon van moleculen verder verlaat en voorbereidt op elektrolyse. Elektrolyse, een systeem dat resoneert met de frequentie van water, hetzij in 2,4GHz, wat ons antennes van 3,1 mm in kwartgolf geeft. Stel je de massa voor op de schede en op de staaf op het andere potentieel. Dit zou gemaakt zijn van ijzer, opgebouwd uit afwisselend isolerende zones en cilindrische geleidende zones van 3,1mm lang. Het stang + hulssamenstel met een lengte toegekend aan de verplaatsing van de motorkamer.
Krijg nog meer warmte in de reactor. Volgens het principe van de koelkast, zouden we de koude gassen (damp) kunnen comprimeren, ze snelheid laten maken, het gas kunnen uitbreiden en in contact kunnen brengen met de warmte van de uitlaat, het voert dan energie af, we hercomprimeren het en eindigde met het kraken van de resterende H2O-moleculen en injecteert het uiteindelijk in de motor. We kunnen de doorgang van de dunnere gebieden naar de bredere gebieden van de staaf door verschillende kegels bewerken om de schokgolven te gebruiken.
Hier is een voorstel voor de ontwikkeling van de reactor.
Ik zal onderzoeken waarom niet iemand klaar is om het idee te exploiteren, ik zal kennis brengen in elektronica (controle van kleppen en motortoerental door PIC) en assemblage.
Dernière édition par sosjbservices de 26 / 06 / 08, 15: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 26/06/08, 15:30

Waw wat een onderwerp opgraaft, sosjbservices.

Ik raad je aan om dit in een 1er-tijd te lezen omdat dit grotendeels het idee oproept van de elektrificatie van waterdamp: https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html
0 x
sosjbservices
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/06/08, 14:53




par sosjbservices » 26/06/08, 15:43

Christophe schreef:Waw wat een onderwerp opgraaft, sosjbservices.

Ik raad je aan om dit in een 1er-tijd te lezen omdat dit grotendeels het idee oproept van de elektrificatie van waterdamp: https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html


Ik heb het niet over ioniserend water, als een plasma of velden worden gevormd of gewoon dat wrijving plaatsvindt, is het al ioniserend, ik heb het over het scheiden van zijn atomen, en stelt voor om Pantone, Meyer en Frigidère te combineren om de energie van het gas te verhogen waardoor H2O gemakkelijker te scheiden is. Een echte waterstofmotor ter plaatse. We kunnen ons voorstellen dat Pantone op een injector voor een elektrolyseur arriveert.

Weldra
0 x
sosjbservices
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/06/08, 14:53

Pantone verbetering




par sosjbservices » 26/06/08, 16:46

Dit is het idee:
Beeld
Wat zeg je
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 26/06/08, 16:50

Pkoi de spiraal hete kant?

Hier is een onderwerp waar we enkele opmerkingen over de staven hebben gemaakt: https://www.econologie.com/forums/etude-de-t ... t4944.html

U moet uw diagram daar plaatsen.

Voor zover ik weet, heeft André de meeste tests op de staven uitgevoerd.

Maar het gebruik van een 3.1mm-staaf is slecht ...
0 x
sosjbservices
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/06/08, 14:53




par sosjbservices » 26/06/08, 22:25

Beeld

van http://www.byitfrom.com/gnt/vortexgenfr.htm

Dit is de beroemde vortex-buis waar ik het over had.

Laten we de temperatuur verhogen!
3,1 mm, dit is de lengte van de antennes, resonerend op 2,4GHz, de resonantie van water lijkt mij, net als in de magnetron, de moleculen zouden worden geagiteerd, in een sterkere staat van excitatie gebracht, waardoor hun meer fragiele covalente bindingen. De assemblage van al deze processen zou geen manier zijn om alleen water te gebruiken, terwijl de energie die nodig is voor elektrolyse wordt geminimaliseerd, omdat de energie van de temperatuur kan worden vermenigvuldigd, we kunnen de punt van kraken in de richting van de 1200 ° geloof ik en op het laatste moment om deze damp te breken met een beetje elektriciteit.
Dit zijn slechts ideeën en misschien zou André ze kunnen bekijken.
++
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 16/07/09, 04:14

hallo

Bij het opgraven van het onderwerp bestudeer ik het onderwerp al enige tijd, inderdaad, Pantone spreekt in zijn oorspronkelijke beschrijving van een intens magnetisch veld rond de reactor.
om dit veld te creëren, is het inderdaad noodzakelijk dat er een draaikolk in de reactor bestaat. mogelijk dat Pantone zijn eerste reactor bouwt met enkele onvolkomenheden, waardoor het waarschijnlijk is dat deze fouten de oorzaak zijn van de creatie van de vortex, net als een VSLA op een luchtcirculatie in de inlaat.
Het is duidelijk dat er een verband moet zijn tussen de gecreëerde werveling (resulterend geïnduceerd magnetisch veld) en de efficiëntie van de reactor. bovendien is er nog steeds volgens Pantone een hotspot aan het einde van de reactor, in de holte aan het einde van de staaf: dit moet misschien werken als een resonerende holte, waarin zeker de transformatie van het gasmengsel wordt gecreëerd.

anderzijds is het duidelijk dat, volgens wat door bepaalde onderzoekers is gepubliceerd of gezegd, deze hotspot een temperatuur heeft die hoger is dan die van de uitlaat, die zou proberen aan te tonen dat het dan niet nodig is om de reactor te bouwen in de uitlaatpijp (wat de constructie en installatie van de reactor in elk voertuig aanzienlijk zal vereenvoudigen).

....

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten