Brandstofspaarinrichting systeem Verdier

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Verdier Fuel Saver System




par moinsdewatt » 20/11/18, 01:19

Christophe schreef:Welkom,

Kun je je beweringen ondersteunen? Met andere woorden, bewijs leveren?


Kijk niet, het is de marmot die jaren later de chocolade in de krant Alu 10 laat zien.
0 x
Nico82
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 16/11/18, 20:40
x 1

Re: Verdier Fuel Saver System




par Nico82 » 06/12/18, 00:19

Document zoals de vervuilingstest? Het rapport van de deurwaarder over brandstofbesparing? We praten over CO2-vervuiling, enz. Op dit moment. Dat is pk. Ik denk terug aan het systeem. C alles. Oplossingen die er zijn. Moet ze geven. Pantome of andere. Wat vond je van deze systemen?
0 x
Nico82
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 16/11/18, 20:40
x 1

Re: Verdier Fuel Saver System




par Nico82 » 06/12/18, 16:09

De marmot maakt het niet royaal uit. Deze zaak is vele jaren geleden ingediend. Ik begrijp uw frustratie door aan te nemen dat u de ambitie en oplossing van een man bent en blijft. Afgezien van het doen van de pseudo pro-donorlessen. Inderdaad, soortgelijke verbanden met pantomis worden gezien als we spreken van water. Maar het is niet dezelfde montage. Schade aan de rejeux c alles. Nadat ik je neem geef Corp en ziel aan pantome ben ik niet jaloers.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten