Synthese over waterdoping via pantone-engine

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Synthese over waterdoping via pantone-engine




par Christophe » 23/07/07, 13:08

Hier heb ik de synthese online gezet die ik had voorbereid voor de persconferentie van Vitry sur Orne.

Ik denk dat dit het meest beknopte en volledige document is dat mogelijk is met de huidige stand van kennis.

Voor elke hypothese zijn links beschikbaar die verder onderzoek mogelijk maken.

In ieder geval, zoals het op de wiki staat, blijft de pagina natuurlijk door iedereen bewerkbaar!

Synthese op de pantone-engine

ps: er moeten nog een paar Franse feestdagen over zijn : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/07/07, 17:58

Het is een heel goed begin, dat de verdienste heeft te bestaan, maar er zijn problemen.

1° de koppelingen zijn goed....wanneer ze bijvoorbeeld nog bestaan, is de koppeling op de BMW520 autoplus zeer moeilijk te gebruiken. Ik denk dat deze kennis "absoluut" moet zijn en niet afhankelijk van andere sites.
zou het niet mogelijk zijn om dit soort pagina's op te slaan in bijvoorbeeld pdf?

2° we vertrouwen op vrienden die "erin geslaagd" zijn om ons betrouwbare waarden van druk en temperatuur, sectie van de buis, waterverbruik, enz... te geven om, indien mogelijk, de Arbeidsvoorwaarden(daar ontbrak het de leerlingen van de mijnschool van Douai in mei-juni 2007)

moed, en bedankt!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 23/07/07, 18:52

1° Door de links te volgen komen we bovenstaande tegen: https://www.econologie.com/file/moteur_p ... s_2005.pdf

:schok:

2° Het is niet veel, maar het is een begin: https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... A0_l%27eau
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 23/07/07, 20:23

1° Directe links naar toegevoegde downloads.

Vergeet niet dat je het artikel ook kunt aanpassen als iets onvolledig of slecht gezegd lijkt...

2° Voor de studenten sorry maar als ze wat beter hadden gekeken hadden ze niet de fouten gemaakt die ze maakten... De voorwaarden worden veelvuldig genoemd (door André en de anderen) op de forums en dit sinds 2004... Dus misschien moet oma niet in de brandnetels worden geduwd... :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/07/07, 21:01

Christopher zei:

2° Voor de studenten sorry maar als ze wat beter hadden gekeken hadden ze niet de fouten gemaakt die ze maakten... De voorwaarden worden veelvuldig genoemd (door André en de anderen) op de forums en dit sinds 2004... Dus misschien moet oma niet in de brandnetels worden geduwd...


Zeker, ik ben het met je eens: zeer groene brandnetels :D
maar hoe meer we objectiveren, hoe geloofwaardiger we zullen zijn

dat gezegd hebbende, we weten allemaal dat Rome niet in één dag is gebouwd. Mijn oproep moet meer als een oproep dan als kritiek worden beschouwd.

de casus van de studenten van Douai is een goed voorbeeld van een reductionistische analyse: advocaten, journalisten en politici doen het niet beter.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten