studenten in prep klas contactverzoek

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
john73
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 26/09/05, 19:24




par john73 » 26/09/05, 20:07

Bonjour à tous,
Wij zijn twee studenten in het 2e jaar van de voorbereidende klas in Savoie (73) (lycée monge) en voor ons studievak (TIPE) hebben we dit jaar gekozen voor de PMC-Pantone.

Wegens gebrek aan tijd kunnen we het niet bouwen.
Voor onze studie moeten we ons concentreren op een nauwkeuriger punt dan het hele systeem zelf, wat waanzin voor ons zou zijn (gebrek aan tijd en vooral aan kennis).

We zijn daarom op zoek naar iedereen in de regio Rhône Alpes die het systeem en meer heeft opgezet, om onze globale en fijnere kennis van het systeem correct te kunnen vergroten (en misschien uit te voeren
metingen en aflezingen daarna). Zo hopen we de oriëntatie en het precieze doel van onze studie te kunnen definiëren.
We kunnen door de hele regio Rhône Alpes reizen.

<_
0 x
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24




par skyfish » 27/09/05, 08:57

hoi John, ik heb nog geen pantone aan, maar ik ga komende zaterdag naar Mérindol om te kijken wat daar aan de hand is; + Ik heb net een 4X4 aangeschaft met een grote 2.8l diesel al ver gevorderd in leeftijd en km; hij zal binnenkort overgaan op olie en zal de mogelijkheid bestuderen om een ​​pantone toe te voegen, om te experimenteren.
Als er niets anders is, zou ik graag willen overwegen om met u verder te gaan.
Hou me op de hoogte.
tot +
Luc
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/09/05, 12:29

Ik denk dat er alle benodigde documentatie voor uw werk op de site is....
0 x
john73
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 26/09/05, 19:24




par john73 » 27/09/05, 16:44

skyfish schreef:hoi John, ik heb nog geen pantone aan, maar ik ga komende zaterdag naar Mérindol om te kijken wat daar aan de hand is; + Ik heb net een 4X4 aangeschaft met een grote 2.8l diesel al ver gevorderd in leeftijd en km; hij zal binnenkort overgaan op olie en zal de mogelijkheid bestuderen om een ​​pantone toe te voegen, om te experimenteren.
Als er niets anders is, zou ik graag willen overwegen om met u verder te gaan.
Hou me op de hoogte.
tot +
Luc

>Luc bedankt voor je voorstel, houd ons op de hoogte van de voortgang van je pantone-experimenten, want het zou interessant zijn om de creatie van het systeem en zijn experimenten met meer en andere ogen te bekijken, wetende dat we geen tijd zullen hebben om het systeem in elkaar te zetten onszelf.
0 x
john73
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 26/09/05, 19:24




par john73 » 27/09/05, 16:45

het is waar dat ik niet erg expliciet (of zelfs niet echt) dsl ben geweest.
Preciezer gezegd zou ik mensen willen ontmoeten die het systeem in elkaar hebben gezet en nog steeds in werking hebben om toegang te krijgen tot een echt systeem (omdat het voor ons ondenkbaar is om het systeem opnieuw te maken), om er misschien bepaalde fysieke metingen aan uit te voeren ; wat voor ons interessant zou zijn (om toe te voegen aan onze studie).
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 28/09/05, 11:15

hallo john73

Ik ben in de regio Saône et Loire en als je een foto of info over mijn bewerking nodig hebt (aut9 op http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/Re...lPMCPantone.htm ) Ik ben in orde
om het ter plekke te zien is het om te bespreken of er geen media zijn en of de anonimiteit behouden moet blijven

voor skyfish
merindol is ver maar in de pagina's (http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite ... antone.htm)
je zult meer prestaties van spad en kopie van spad veel beter en veel gemakkelijker te bereiken vinden, want om de een of drie u voor reactoren te lassen, moet je een gekroonde laskampioen zijn om niet te lekken (zie tr23)
er zijn andere oplossingen om dit probleem te voorkomen
0 x
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24




par skyfish » 28/09/05, 17:20

bedankt rezut, ik heb veel tijd besteed aan het bestuderen van de vraag op internet en in het bijzonder op de pagina's die je rapporteert; Ik ga meer naar Mérindol om te profiteren van hun ervaring dan om hun "product" te ontdekken. We leren vaak "live" dingen die niet op een rapport staan. Maar het is zeker dat er andere oplossingen dan die van hen bestaan.
anonimiteit, zegt u? Ik respecteer hem en zal hem respecteren als we elkaar zouden moeten ontmoeten, maar eerlijk gezegd denk je dat je jezelf vandaag iets te verwijten hebt omdat je de wereld gewoon in een andere richting wilt brengen?
tot +
: Ph34r:
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 29/09/05, 13:12

hallo luchtvis

anonimiteit is niet voor jullie (leden van de ecologie), maar eerder om te voorkomen dat journalisten meer aan hun imago denken dan aan het maken van een verslag dat hun naam waardig is zonder de ontwerper van het project de eer te geven en niet om te pantone en om de onderzoekers die we zijn en ik wil op geen enkel moment lastig gevallen worden
je moet het natuurlijk laten zien, maar aan niemand, er zijn voorlopig genoeg voorbeelden
Ik ben tevreden om wat minder vies te rijden en sommige mensen ervan te laten profiteren door op tractoren of anderen te stappen in ruil voor andere diensten
het belangrijkste is dat de media erover beginnen te praten (weer vanmorgen op de 2) zodat zoveel mogelijk mensen er belangstelling voor kunnen tonen en hetzelfde van hun kant kunnen doen, want hoe meer we zijn, hoe beter de planeet zal zijn
rezut
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/09/05, 13:31

anonimiteit is niets voor jou (ecologieleden)


anonimiteit brengt het proces in diskrediet... en het is niet erg moedig van de kant van de betrokken mensen. Persoonlijk heb ik me nooit verstopt voor mijn echte naam, maar ik weet niet waar ik vandaag zou zijn als ik het had gedaan...

het belangrijkste is dat de media erover beginnen te praten (weer vanmorgen op de 2)


AH goed ? Ik weet het helemaal niet ... Is het op pantone?
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 29/09/05, 14:07

anonimiteit brengt het proces in diskrediet... en het is niet erg moedig van de kant van de betrokken mensen. Persoonlijk heb ik me nooit verstopt voor mijn echte naam, maar ik weet niet waar ik vandaag zou zijn als ik het had gedaan...


zoals ik al zei ik wil me niet vervelen... door journalisten maar mensen die geïnteresseerd zijn in het kopiëren van het systeem zijn natuurlijk welkom ;)

AH goed ? Ik weet het helemaal niet ... Is het op pantone?


Ik weet niet of ze de naam pantone hebben gegeven. Ik heb het niet gezien, maar het is een van mijn collega's die weet dat ik dit systeem in mijn auto heb geïnstalleerd en die me vertelde dat het rond 2 uur in de ochtendkrant stond. 'klok ze spraken over dampen en verminderd verbruik Ik weet niet meer
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten