Tv-verslag

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Aurélie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/09/05, 17:28




par Aurélie » 21/09/05, 17:35

Hallo,
Ik ben journalist en werk voor RTL TVI (Belgische Franstalige televisie). Ik ben een rapport aan het voorbereiden over de Pantone-processor. Ik ben op zoek naar mensen die de processor met succes op hun voertuig hebben gemonteerd, in België of in Noord-Frankrijk, en die bereid zouden zijn om aan dit rapport deel te nemen.
Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op via e-mail op het volgende adres: avaneeckhout@rtl.be
0 x
derferisch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/03/05, 11:30




par derferisch » 06/10/05, 12:00

Nou, ik begrijp niet waarom niemand antwoordt. Niemand in het noorden of bang voor vervormde informatie. Er is een vergelijkbare rapportage-ervaring op www.oliomobile.org georganiseerd met een journalist uit france2. Ik kan u zeggen dat dit rapport verreweg het beste is wat olie betreft. Ik zie niet waarom niemand op dit onderwerp reageert ...: knipperen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/10/05, 12:13

Ik had direct contact met deze journaliste, ze heeft eindelijk haar idee opgegeven (of het tenminste afgewezen)
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 06/10/05, 20:32

Goedenavond derferic,

STP leest mijn onderwerp vanaf 26 september.
@ +

Nofy (droom)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/10/05, 20:42

Over welk verhaal heb je het? Omdat ik oliomobile nog nooit op tv heb gehoord / gezien ...

FR2-rapport hier:

https://www.econologie.com/reportage-hui ... -1871.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten