Scam? ze stalen de foto's op quanthomme ...

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
hoge hoed
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 30/01/06, 21:33
Plaats: charente maritime




par hoge hoed » 04/03/06, 19:17

voor 2 maanden surf ik tussen de waterstofgeneratoren (utopia_leclerc_alfwilly?) klaar om te industrialiseren .. (stringe_sdc_nlc) huidig ​​project bijna succesvol. neofiet in de zaak, maar sterk geïnteresseerd, ik ben ook erg gestoord door uw debatten over het onderwerp ... de oplossing: de shaker ???. schud deze generators met hun onderzoekers; hij zal eruit komen! misschien een beroemd gas of gewoon ideeën ??. in deze steeds meer paradoxale wereld is het ongeduld om te weten ook het geduld om te wachten. : Lol:
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/03/06, 15:10

Hallo,
Hoi! Hoi! Hoi! : Cheesy: , Ik kan het niet geloven :schok:
"Zij" zetten dit op hun site:
"Biodiesel is een vloeibare brandstof gemaakt van plantaardige oliën en gebruikte oliën. Maar voordat deze oliën worden gebruikt, moeten ze worden behandeld om hun viscositeit en plakkerigheid te verminderen. Via een proces dat transistorisatie wordt genoemd, de olie wordt gemengd met alcohol - meestal methanol, maar ethanol kan ook worden gebruikt - en een katalysator zoals natriumhydroxide. Resultaat: een chemische reactie, waaruit glycerine en een ester genaamd biodiesel ontstaan."

Het is nog erger dan ik dacht ... : Roll:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/03/06, 15:24

Hallo,
Uit nieuwsgierigheid en in de hoop een ander grappig ding te vinden, ging ik naar hun "algemene verkoopvoorwaarden", het is een stukje bloemlezing !! (maar er zijn veel ortogaffes! : Cheesy: )
: Mrgreen: Ik ga weer terug!
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
geogy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/11/05, 09:59




par geogy » 08/03/06, 17:24

http://www.ecoenergiesweb.com/index.htm

Brandstofbesparing: Geen elektrische aansluiting. Restitutie, indien niet binnen 15 dagen tevreden.
ECO TECK -Zwaar gewicht € 1547,20 incl. Btw + € 7 verzendkosten
ECO TECK - Lichte voertuigen € 238,84 incl. Btw + € 7 verzendkosten
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Olie rollende kits (zeer beknopt! Geen belasting bp, omdat er een Europese tekst is die deze machtigt ... En in de wet weet hij het! Zie de verkoopvoorwaarden. Alles in finesse en in precisie.):
Systeem met één tank
Carburateurkit waarmee u 50% in plantaardige olie kunt rollen. Olie verwarming.
€ 439,13 Excl. Btw vanaf € 525,19 ttc
Dubbel brandstofsysteem
Automatische carburateurkit waarmee u 100% in plantaardige olie of diesel kunt rijden.
Speciaal ontworpen voor motoren met directe injectie.
Werkt bij alle temperaturen.
€ 939,70 excl. Btw Vanaf € 1123,88 incl. Btw
Dubbel brandstofsysteem
Automatische carburateurkit waarmee u 100% in plantaardige olie of diesel kunt rijden.
Speciaal ontworpen voor vrachtwagens met directe injectie.
Werkt bij alle temperaturen.
€ 1599,40 excl. Btw Vanaf € 1912,88 incl. Btw
Dubbel brandstofsysteem
Carburateurkit waarmee u 100% in plantaardige olie of diesel kunt rollen.
Speciaal ontworpen voor dieselmotoren.
Werkt bij alle temperaturen
€ 839,90 excl. Btw Vanaf € 1123,88 incl. Btw
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Voor MDI-voertuigen, registreer voor levering in 2007.
+++++++++++++++++++++++++++++++++

: Idee: Een idee voor de eco-boetiek. U neemt contact op met Guy Nègre, om leverancier-wederverkoper te worden.
Maar vanaf nu beloof ik het! We zullen meer moeten zeggen dan dat!
: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 08/03/06, 18:53

Mossieur webmaster controleert niet langer ..... hij heeft een tijdje geleden een link naar een commerciële site verwijderd.

Anders dan dat is het erg interessant. Bedankt voor de info.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 08/03/06, 19:31

ps: maak 2 rechtermuisklik op hun site om te zien ... lol ... echt schandalig ... Ze is mooi de eerlijkheid ... Niemand kent "hackers"?


Over het algemeen is dat niet nodig, sla gewoon de pagina op en ga naar de map die eraan is gekoppeld. of in internet tijdelijke bestanden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 08/03/06, 19:38

Voorbeelden:
Beeld

Bedankt voor uw "begrip"....
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 09/03/06, 15:14

Hallo,
Wanneer we op "wetgeving" klikken, kijk dan een beetje in de kopbalk waar de link naar u terugkeert ?? :schok:
en dat:
"Onze" ECO TECK "brandstofbesparing beheert automatisch de brandstoftoevoersnelheid.
Het elimineert alle onverbrande moleculen
Het slaat de koolwaterstofmoleculen op en regelt deze om u de exacte hoeveelheid te geven die uw injectiepomp wenst
"

Pi kijk naar de geanimeerde tekst onderaan het scherm : Mrgreen:
@ + (Deze site is te grappig!)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 09/03/06, 18:33

geogy :pijl:

Wat bewijst dat deze "economizers" de motoren niet beschadigen? Het is niet na 15 dagen dat u kunt weten of u tevreden bent. Hebt u een lijst met tevreden klanten over een lange periode en een lange kilometerstand, die kunnen getuigen dat het goed werkt?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 09/03/06, 23:49

Bibiphoque schreef:Hallo,
Wanneer we op "wetgeving" klikken, kijk dan een beetje in de kopbalk waar de link naar u terugkeert ?? :schok:
en dat:
"Onze" ECO TECK "brandstofbesparing beheert automatisch de brandstoftoevoersnelheid.
Het elimineert alle onverbrande moleculen
Het slaat de koolwaterstofmoleculen op en regelt deze om u de exacte hoeveelheid te geven die uw injectiepomp wenst
"

Pi kijk naar de geanimeerde tekst onderaan het scherm : Mrgreen:
@ + (Deze site is te grappig!)


bha zegt het als het opruimt en dat het regelt ....... zal er zelf een moeten kopen ..... om mijn werkplaats op te ruimen : Lol: : Lol: : Lol: .......

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten