Ervaar feedback met water

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Ervaar feedback met water




par Andre » 08/05/09, 03:35

Dag

Na 47500 km waterdoping merkte ik prestatieverlies, alsof ik geen doping had, geen besparing en vermogensverlies.
Na verificatie
De GV blokkeerde de reactor gedeeltelijk zeer geblokkeerd, een zwakke luchtdoorgang, ik liet de gecomprimeerde lucht in het systeem passeren een verbetering van de output, maar toch een beperking in de reactor, ik nam de drastische maatregelen.
Laat de motor opwarmen, vul de reactor en de GV met zuur
Zoutzuur, 10 minuten laten staan, daarna afspoelen met water en lucht inblazen, verbruik is normaal geworden 28% tot 30% besparing op een korte test van 110km, langere tests moet ik nog doen om te zien of ik de 33% vind 35 % dat ik al heb gedaan, en controleer ook of zelfs een staaf die is schoongemaakt op scherp metaal functioneel is in vergelijking met een reactor bedekt met kalksteen

Wat ik verrassend vind, is dat degenen die al heel lang reactoren exploiteren dit probleem niet hebben genoemd?

Andre
0 x
jeff2410
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 21/02/06, 22:35
Plaats: EURE




par jeff2410 » 08/05/09, 09:52

hallo andre,
Ik heb niet zoveel kilometers als jij in pantone, vooral sinds ik afgelopen november de motor van mijn 106 heb vervangen (begin van defecte koppakking) en sindsdien niet meer in elkaar heb gezet.Dus met ongeveer 8000 km in pantone mijn de staaf bleef schoon misschien komt dit door het feit dat hij vrij in de reactor ligt zodat de trillingen alle afzettingen voorkomen.
a+
0 x
JEFF2410

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten