Resultaten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
vincent27
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 111
Inschrijving: 20/05/05, 19:20
Plaats: Eure

Resultaten




par vincent27 » 25/02/06, 15:57

Bonjour à tous,

Ik dien een nieuw bericht in om iedereen die met een Pantone heeft geëxperimenteerd te vragen naar de resultaten van hun experimenten:
Verbruik voor, na, vermogen, olie verversen, vervuiling, technische controle, ....

Ik heb er eigenlijk niet naar gekeken.
Dit zal iedereen die ergens mee experimenteert in staat stellen om zichzelf te situeren, om hun systemen te laten evolueren.
Het zou ook nieuwe onderzoekers kunnen overtuigen om het experiment te proberen.

Dankjewel.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 25/02/06, 17:52

Welnu, ik heb dergelijke getuigenoproepen al meerdere keren gelanceerd, maar zonder veel succes (niet met betrekking tot de resultaten maar met betrekking tot feedback) :|

Eerlijk gezegd had ik in 2003 zelfs een gedetailleerd formulier opgesteld dat ik bij gebrek aan motivatie nooit heb gebruikt (niet het mijne, dat van de onderzoekers..)

Dit is misschien de gelegenheid om dit formulier opnieuw uit te geven?

En zo niet uw Minto-prototype? : Idee:
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais

Re: Resultaten




par bout » 25/02/06, 18:05

vincent27 schreef:Het zou ook nieuwe onderzoekers kunnen overtuigen om het experiment te proberen.


het zal afhangen van de antwoorden:
trekker nr. 22: specifiek verbruik gedeeld door 5,5
André: tot 30%, maar niet altijd
PITMIX: grote tijdsbesparing om iets anders te doen dan pantone

om te overtuigen, is het beter om ze rechtstreeks naar Quanthomme te sturen

bout
0 x
gil67
x 17




par gil67 » 26/02/06, 08:49

het zou nodig zijn geweest, dat de trekker 22 als basis voor iedereen kan worden gebruikt. Ik heb nooit begrepen waarom die laatste niet bereikbaar was. We maken er zo'n mysterie van, ik begrijp het niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 26/02/06, 11:20

Eerlijk gezegd kijk ik dit allemaal na forum en behalve

- Andre die het onderwerp (benzine en diesel) goed lijkt te beheersen, ben ik bang dat het op dit moment niet erg overtuigend is.

Van wat ik heb gelezen:

- lau doet het goed (TOYOTA diesel),

- PITMIX doet er alles aan om het op zijn R5essence te laten werken: hij communiceert in ieder geval veel over de ontwikkelingsproblemen die hij tegenkomt, asgard os tyr zegt dat het werkt (diesel),

- Guidi een hele mooie montage gemaakt op een OPEL Corsa, maar is het resultaat ook mooi op de montage?,

- bout is geweldig op een tractor (maar hier weten we dat het werkt),

- babache8 heb een montage gemaakt maar ik weet niet wat,

- MichelM deed een montage (geloof ik) op een Mercedes 300 TD?

- rezut voorzien van een BX (diesel?)

......Ik heb de anderen niet beoordeeld..

:pijl: Christophe : je zou een onderwerp moeten openen in "Experimenten" dat je "SAMENVATTING montagepantone" zou noemen waarin iedereen zou komen vertellen wat ze deden, waar zijn de foto's van hun montage, welke vermindering van het verbruik en welke problemen ze tegenkwamen en dat hij nog steeds in gebruik, omdat alle opmerkingen over de montages verspreid zijn en we niet meer kunnen volgen.

Het zou nodig zijn om een ​​bericht te sturen in hun persoonlijke BAL (niet die van econologie) van elke monteur, met het verzoek om deze samenvatting in dit onderwerp te komen maken.

Wat mij betreft volg ik PITMIX omdat we precies weten wat het doet en welke problemen het tegenkomt.

Ik hoop dat er naar aanleiding van mijn post veel reacties komen en dat de redactie komt klagen dat ik zeg: "en dat deed ik...", zodat we wat meer weten.

Afwachten.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/02/06, 11:32

Dag
Welnu, voor Christophe denk ik dat het in 2003 niet dezelfde gemoedstoestand was. Tegenwoordig zoeken mensen naar manieren om brandstof te besparen. Kijk maar naar koolzaad. Toch weet iedereen al lang dat een diesel op olie kan lopen.
Ik in 2003, het was in deze tijd dat ik het ding op internet ontdekte. Het was voor mij meer een mythe dan realiteit.
Daarom stortte ik me erop om mijn eigen conclusies te trekken.
Ik wil graag in de analysefase zijn.
Ik denk dat ik dicht bij het doel ben, maar niets zeker.
Tot nu toe geen brandstofverbruik.
Voor de rest moet ik de drain doen.
Volgens André reinigt doping ook als het niet werkt de motor.
Dat zullen we zien.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 26/02/06, 11:37

hallo jean63

jean63 schreef:Van wat ik heb gelezen:
- bout is geweldig op een tractor (maar hier weten we dat het werkt),


het zal nodig zijn om te herlezen

bout
0 x
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19




par triomf » 26/02/06, 12:45

welkom
Hoe wil je dat het verder gaat, niemand geeft hun resultaten in cijfers, hun aanpassingen en sommigen zijn bereid patent te leggen op de ideeën van anderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/02/06, 13:56

Ik vraag alleen om cijfers te geven, maar het werkt niet, dus wat heeft het voor zin. :?
Voor montage 10L per 100 km in de stad, Vandaag 10L per 100 km in de stad.
Vóór 0,5% CO bij inactiviteit, vandaag -0,3% CO vanwege de uitputting veroorzaakt door de reactor.
Gebrek aan geluk zijn er veel mensen in mijn geval op ce forum.
Naar mijn weten Zac, Christophe, André en Rezut hebben een werkende reactor. De rest is nada of korte bewerkingen.
0 x
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19




par triomf » 26/02/06, 14:13

Hallo pitmix
Leg uw opstelling uit (reactorlengte, locatie,
diameter van de leidingen en lengte … etc) temperatuur voor en na reactor en temperatuur van de gassen die je toelaat in het kanaal van admi, leg kort je montage uit.
1 kunnen we u enkele ideeën geven.
2 dit voorkomt fouten bij de ander
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 88 gasten