Belgische pantoniser, demonstratie?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: EN de motor zuigt?




par zac » 24/02/06, 15:17

Ducanard schreef:Leidt dit niet tot een snellere achteruitgang van de motor?

welkom
nee als je het niet probeert te "vullen" met water, integendeel, het verlengt het. u kunt een toename van het olieverbruik op de "gewassen" motoren hebben, maar als uw motor gezond is, is alles goed.
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19




par triomf » 25/02/06, 19:25

Waarom Canadezen een mengsel met koelvloeistof niet op lage% testen, kan het de vorst oplossen zonder teveel kookpunt te vertragen?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/02/06, 19:42

Hallo triomf
Voor mij demonteer je nooit een motor die te lang heeft gedraaid met een lek in de cilinderkoppakking, op de lange termijn het antivriesmiddel
het voelt als een motor die zonder suiker heeft gewerkt, de segmenten zitten vast in karamel en de motor pompt de olie naar de scials. Laat het water in de winter bevriezen, de motor zal het uiteindelijk smelten, in mei zal er meer over nadenken ...

Andre
0 x
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19




par triomf » 25/02/06, 20:32

Met het water dat ook roest ga je door de reactor, mijn generator draait met alles en nog wat en geen probleem, cilinderkop en nikkelklep.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 26/02/06, 13:49

hallo
Ik heb een aanpassing gemaakt op mijn pantonized R21, ik had een carburateur die van water voorzag, maar het werkte niet meer ondanks verschillende demontage ook ik maakte een druppel in plaats van de carburateur, het debiet is stabiel 3/4 liter / uur, in feite is het een flessenkegel met een doek aan de onderkant (depressie) het lijkt net zo goed te werken als de brandstof .....
als iemand weet hoe je je wat foto's moet sturen ...
@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 27/02/06, 00:47

Kedar :pijl:

Is je R21 een essentie? welke motor? 1700 cm3? F2N? 1986?

Zo ja, dat interesseert me, ik heb hetzelfde.

Om je foto's te plaatsen moet je doorlopen www.image-dream.com : je abonneert het is gratis, dan blader je, selecteer je foto voor foto en tenslotte geef je het exacte adres van je foto's op deze site bij het schrijven van je bericht.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 205-gasten