sizing reactor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/10/05, 21:39

Professeur31 = de beroemde Olivier S. van de Zx en het verbeteringscertificaat ...
We "werken" samen sinds augustus 2002 ... en ik kan u verzekeren dat u het kunt vertrouwen op het gebied van automotortechnologie ... maar het is waar dat het soms een beetje een muilezel kan zijn ... (zelfs van Mulet! :D ) .... ook is een beetje grote mond maar hey ... hij verdient pantone niveau geloof me!
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28




par professeur31 » 14/10/05, 21:49

André.
In dit geval ben ik het eens met uw temperatuurmetingen.
Het stelt me ​​gerust.
a ++
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 16/10/05, 11:43

Dag
Goed Ok Christophe voor meneer Professor 31 een beetje een muilezel ... Ik denk dat het niet de moeite waard is om meer met hem te discussiëren, omdat hij ook alleen wil lezen en begrijpen wat hij wil ... Als ik werkend aan een 300TD van 1992, beoordeel ik de optimalisatie aan de prestatiezijde van dit type motor en niet de meest recente, en dat een venturi het niet veel kwaad zou doen.
Dus geef ik er de voorkeur aan om constructiever en minder pretentieus met André en anderen uit te wisselen.
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28




par professeur31 » 16/10/05, 18:21

MichelM schreef:Dag
Goed Ok Christophe voor meneer Professor 31 een beetje een muilezel ... Ik denk dat het niet de moeite waard is om meer met hem te discussiëren, omdat hij ook alleen wil lezen en begrijpen wat hij wil ... Als ik werkend aan een 300TD van 1992, beoordeel ik de optimalisatie aan de prestatiezijde van dit type motor en niet de meest recente, en dat een venturi het niet veel kwaad zou doen.
Dus geef ik er de voorkeur aan om constructiever en minder pretentieus met André en anderen uit te wisselen.
Michel

Ja ja je hebt gelijk, ga door met knutselen!
Ik begrijp dat je graag hoort wat bij je past, maar ik eet dit brood daar niet.
We zullen zien waar je bent in 10 jaar!
Bonne chance.
:D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/10/05, 19:08

Kalmeer ... laat het voor elkaar zijn!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/10/05, 21:16

Hallo,
Laten we constructief blijven, laten we het hebben over onze ideeën die twijfelachtig goed of niet goed zijn, ons doel forum is om onze ideeën, onze montages uit te wisselen en de montages te optimaliseren (ik heb het over Patone), want er is iets anders op de forum. we mogen niet vergeten dat we door een groot aantal internetgebruikers worden gelezen. dus het is niet nodig om overstuur te raken, iedereen heeft recht op zijn ideeën, je moet leren elkaar te respecteren, en niemand heeft de geïnfundeerde wetenschap. Wanneer ik denk dat ik iets weet, realiseer ik me dat ik net de hoek van het tapijt heb opgetild en dat wat ik weet een klein deel is van wat ik graag zou willen weten ... we begrijpen dat alleen wanneer ons leven op deze laatste mijlen is.
Jean Gabin illustreerde dit goed, ik weet het, ik weet het ...


Andre
0 x
Klein
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 05/10/05, 12:59




par Klein » 18/10/05, 22:30

hallo, a priori Ik heb online super-professionals van Pantone, dus ik kan misschien wat antwoorden hebben op enkele vragen die ik mezelf stel.

a priori biedt de reactor alleen voordelen op alle fronten; waarom is het niet meer ontwikkeld dan dat?
Ik bedoel met professionals in de automobielsector, degenen die katalysatoren voor ons leggen.
0 x
Klein
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/10/05, 23:23

Hallo, klein

Dit is een vraag die we allemaal stelden voordat we een montage bouwden. Nu stel ik mezelf deze vraag meer, ik weet dat het werkt en wat ik probeer te doen is het verbeteren van de systeem omdat met 20% tot 30% volgens het regime dit niet mogelijk lijkt, zodat de fabrikanten daar geïnteresseerd zijn of anders hebben ze andere methoden in hun schooltas om tot hetzelfde te komen. Ik ben ervan overtuigd dat ze de reactor hebben geprobeerd, net als veel andere dingen, maar er gebeurt niets, het is niet nodig om ze van de tatas te nemen, als klusjesmannen erin slagen om het patent te maken, ze, het moet lang geleden zijn sinds ze heb de Chambrin, Panton en vele andere montages geprobeerd, maar alleen omdat het niet op de markt wordt gebracht, betekent niet dat het niet werkt ... en ik ben niet geïnteresseerd om te weten waarom het niet wordt verkocht , wat mij zorgen baart, is het 50% dat de tractoren wel en niet kunnen doen ... dat is mijn werk, niets om te bewijzen, alles om te proberen ...
We beschouwen onszelf niet als professionals van de pantone, maar gewoon als goede klussers, met zeer bescheiden middelen.
Andre
0 x
Klein
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 05/10/05, 12:59




par Klein » 19/10/05, 09:07

dat is het, na mijn maaier was de tweede reactor gemonteerd in een oude Amerikaanse jeep uitgerust met een indenordieselmotor 2.3L afmetingen van de kernreactor diam 20 buis diam 22 lange 110 mm toevoer door vacuümbol verwarmd door het watercircuit van het voertuig.
eerste waarneming de motor loopt goed lijkt het een beetje flexibeler, maar ik merkte geen extra vermogen. aan de andere kant rookt het helemaal niet, vooral niet met de motorrem naar beneden voordat het een ramp was.
Ik moet een vacuümklep maken op de luchtfilterinlaat omdat deze bij inactiviteit niet borrelt.
dan moet ik alles isoleren om de temperatuur te verhogen en vooral denk ik dat mijn 8 / 10-toevoerbuizen veel te klein zijn.
het zuigoppervlak van de reactor is 66mm² die moet ik in buisdiam plaatsen (wat is de berekening 3x het oppervlak)? : Huh:
Klein
0 x
Klein
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 19/10/05, 09:32

welkom
de berekening is de straal in het kwadraat door py
voila
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 95-gasten