"Water in Gasoil" -documentaire over waterinjectie, weten autofabrikanten!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 14/06/13, 10:10

Op een mengsel van 75% water en 25% benzine kan ik niet zeggen dat het het verbruik met 20% vermindert, dan dat er in wezen hetzelfde vermogen is.

We moeten realistisch zijn.

Hoe dan ook, deze documentaire zal alleen dezelfde dingen herhalen.

4 jaar geleden, in 2009, kwamen noch Chistophe, noch een van de oudsten kijken hoe de motor liep.
Het was een reeks belangrijke verbeteringen die ontwerpfouten in het pantone-systeem ontwikkelden en corrigeerden.

U heeft een bericht verzonden om de forums... in feite is er niets veranderd.

Ga door met je gewoonten.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/06/13, 16:20

Dag
alaniesse schreef:Op een mengsel van 75% water en 25% benzine kan ik niet zeggen dat het het verbruik met 20% vermindert, dan dat er in wezen hetzelfde vermogen is.



Er is een groot verschil in doping met water op een diesel en in pantonfunctie met brandstof op een benzinemotor.

Het gebruik van een bubbler is te veel voor de berekening van het verbruik

Als je het hebt over 75% water en 20% benzine, gaan al deze vloeistoffen dan door de motor?
Worden de vloeistoffen apart naar de motor gestuurd of zijn ze gemengd?

Ik heb een geperforeerde stang geprobeerd, zoals in uw montages volgens uw documentatie over de kleine panton-testmotor, waarbij ik geen opmerkelijk verschil merkte met andere gladde roestvrijstalen stangen.
de test is gedaan door een benzinemotor zonder water te laten lopen op rode huisbrandolie en ook een alcohol-watermengsel. Het is me nog nooit gelukt met een water-alcoholmengsel van meer dan 35% water met een minicarburateur..
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik kan het niet.
Wat me opviel bij de panton motortest die een generator aandrijft met gelijk vermogen, pure alcohol levert, dan een mengsel van alcohol en water, de opbrengst neemt toe met een laag percentage water, overschrijd dit percentage, als je de berekening doet duurt het ongeveer dezelfde hoeveelheid alcohol. en bij een hoog percentage waterverbruik neemt toe en als je het met meer water probeert loopt de motor moeilijk.

Andre
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 15/06/13, 12:56

Hallo André

Maanden gaan voorbij, jaren gaan voorbij.

Ik zei toch dat er een protocol was om te volgen.
Geen injectie
Geen gemodificeerde carburateur.

De enige manier voor dit systeem is een vacuüm-bubbler, een tornado-vernevelaar, een schaubberger-bubbler.

Het is de helft van het systeem.
Ja, de vloeistof bestaat voornamelijk uit 75% water en 25% benzine, vormt een witte vloeistof met bellen, het is het lichtste deel dat naar de reactor gaat.

de beweging van de cilinders veroorzaakt de aspiratie, die de depressie zal veroorzaken, en het is deze depressie die de tornado zal veroorzaken.

De start is scherp omdat we op het prototype op benzine moeten starten. ging toen geleidelijk over op de nebuleur.
De uitlaat moet opwarmen.
Op een gegeven moment wordt de brandstoftoevoer afgesloten en wordt de motor alleen aangedreven door de bubbler.

Zoals ik je al zei, muren tussen de centrale balk en de buitenste buis van 1 mm.
Gebruik van staal, geen RVS.

boren van de centrale balk door tegen de klok in te draaien

We kunnen de gaten in de staaf maken met een titaniumboor of iets anders.
Als de staaf eenmaal in de reactor heeft gewerkt, enkele uren, is het niet meer mogelijk om hem opnieuw te boren met een titaniumboor.

Ik begon de foto's op te zetten: conspiravniscience
http://www.conspirovniscience.com

Destijds verbood de uitvinder van de pantone-verbetering me om het watergedeelte naar meer dan 75% te duwen.
Dat is wat ik heb uitgelegd
(eerste dopingfase)
dopinggebruik

(tweede dopingfase)
ondersteunde waterelektrolyse

Ik ken André, dat je veel aan motoren hebt gewerkt, dat je oefent met kleine vliegtuigjes in Canada. Ik heb veel respect voor je werk.
wat je deed op de mercedes en de anderen is erg goed.
Yours.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/06/13, 17:42

Dag

Beeld

De stang is gemaakt van gewoon staal en getest op een klein Panton-samenstel dat werkt op brandstof, hetzij benzine of alcohol, of olie met toevoeging van water, en ook getest met een standaard water-bubbler met benzine.
Of ik mis details, of ik heb de gaten verkeerd gemaakt? maar vergeleken met een gewone gladde staaf niet veel verschil gemerkt.
Ik sta open voor alle aanpassingen, maar het kost veel tijd om de tests en nauwkeurige metingen uit te voeren.

ze meten met een enkele water- en brandstof-bubbler is niet nauwkeurig, een meting met twee afzonderlijke water- en brandstof-bubblers geeft meer precisie.
Wat betreft de vernevelaars, er zijn er meerdere nodig om de hoeveelheid water te hebben die nodig is voor de test..
Ik heb naar je berichten gekeken, ik kan de functie van twee systemen, de vernevelaar en bubbler tegelijkertijd, niet begrijpen.
noch als het een waterdoping is of een volledige Panton-mars
Voor doping met water door de jaren heen gaat de stalen staaf oxideren
Om een ​​test te doen met min of meer nauwkeurig controleerbare metingen, heb je een generatorset nodig met amperagespanningsmeting (constante belasting) en verbruik je vervolgens een hoeveelheid brandstof, een hoeveelheid water en tijd de looptijd van de motor. een verbruik van 500 ml of 1 liter brandstof, afhankelijk van de grootte van de motor, is voldoende voor een test
Nadat we de tests hebben herhaald met verschillende staven verschillende brandstoffen min of meer water ect ... het duurt maanden om een ​​kleine motor te laten draaien en de buren zijn het beu om de kleine motor te horen draaien ..

Het is duidelijk dat de kleine onderzoekers met beperkte middelen niet in een autolaboratorium zitten met zeer nauwkeurige momentane metingen die het mogelijk maken om de geringste variatie op te sporen. Maar als we verder gaan door te vergelijken, kunnen we zien of er een significant verschil is.

Probeer uw brandstof-waterverbruik en motorvermogen (belasting) te kwantificeren om een ​​idee te krijgen van de grootte
Voor het vermogen van de motor zonder generator of dynamometer zal het moeilijk te beoordelen zijn.
Met een brandstof en water bubbler gemengd krijg je de bubbler niet helemaal leeg en wat blijft er op de bodem geen idee van de samenstelling als het gewoon vuil water is met een spoortje brandstof?

Andre
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 15/06/13, 18:19

De stang is prima.
maar dat is 50% van het geheel.
Het is een vol.
Eenmaal warm gaat alles door de tornado-vernevelaar
Begin op benzine en ga dan door de tornado-vernevelaar.
Er is er maar één en het mengsel van 75,25 wordt gemaakt voordat u begint.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/06/13, 23:11

Hallo alaniesse

alaniesse schreef:Op een mengsel van 75% water en 25% benzine kan ik niet zeggen dat het het verbruik met 20% vermindert, dan dat er in wezen hetzelfde vermogen is.


Met andere woorden, wat doet het? Hoe bereken je je verbruik bij gelijk vermogen met een tank wat is 75% water en 25% benzine? Na hoe lang / liter benzine vermengd met water breekt u af?

We moeten realistisch zijn.

Hoe dan ook, deze documentaire zal alleen dezelfde dingen herhalen.


Wat ik steeds herhaal is dat je veel dingen aankondigt en nooit iets concreets/volledigs laat zien, foto's van originele prestaties, testresultaten..... We willen graag dat je Pantone Imagined doorgeeft aan echte Pantone....

4 jaar geleden, in 2009, kwamen noch Chistophe, noch een van de oudsten kijken hoe de motor liep.
Het was een reeks belangrijke verbeteringen die ontwerpfouten in het pantone-systeem ontwikkelden en corrigeerden.

Je kunt opscheppen dat je niet erg overtuigend bent geweest, serieus genomen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 17/06/13, 10:10

De video van wat er in Parijs is gebeurd, bestaat, die dag bestaat.

Een manier om te zien wat er destijds gezien en begrepen had kunnen worden.

Geen probleem, ik zei dat ik doorga met samenzwering.
Hier is het voorbij.
Ik kwam terug en volgde de e-mails van Christophe waarin ik vroeg om doorgang en pit te geven aan de Forum.
Er is niets nieuws.

Het is alleen voor André omdat hij probeerde zich voort te planten en ik waardeer wat hij al jaren heeft gedaan.

Hij zal foto's vinden van de vernevelaar, van het hoofd en van het hoofdsysteem, van het plan.

De rest is pantone, volledige pantone.
Niet ingewikkeld
Bonne voortzetting
0 x
Avatar de l'utilisateur
llopdoro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 29/06/13, 22:25
Plaats: Florenville (Belgisch Luxemburg)




par llopdoro » 29/06/13, 23:43

Goedemorgen of goede avond,

Ik heb me net hier geregistreerd forum omdat doping met water mij het meest interesseert. Ik bezit een Jeep Grand Cherokee met een Mercedes-Benz 3.0 CRD dieselmotor en heb ongeveer 90.000 km gereden.

Vanaf het begin gebruik ik een zeer performante synthetische olie die pas bevriest bij -63°C, ik ververs nooit olie, de motor vervuilt nauwelijks en ik hoef maar af en toe wat smeermiddel bij te vullen. de dealers die mijn voertuig saboteerden toen ik het onderhoud wilde laten doen van 50.000 km naar.....60.000. Resultaat = Ik zal daar geen voet meer zetten en zal de onderdelen vinden die de "monteurs" voor me kapot hebben gemaakt!
Toegegeven, hij verbruikt minder - het moet gezegd dat er in mijn regio nog steeds wegen zijn waar je voelt dat er pk's in de motor zitten, er zijn geen radars zoals op de assen voor druk verkeer of het is een martelaarschap om in een krachtige auto te rijden , zelfs diesel.

Het gemiddeld verbruik ligt rond de 13 l/100 km en dat wil ik graag kunnen verminderen. Ik kan het voertuig uitrusten met een bypassfilter dat filtert tot een tiende van een micron dat wordt geleverd door het merk smeermiddelen als een kit om vervuiling, corrosie en slijtage van motoronderdelen te verminderen, maar zoals de originele filters tegenwoordig zeer efficiënt zijn, Ik vond het niet zinvol om dit werk te laten doen. Ik ken waterdoping al jaren, minstens 45 jaar, omdat het al in de VS werd gebruikt, vooral op Corvairs, maar is het echt effectief? Ze scheppen op over kleine elektronische dozen die tegen astronomische prijzen worden verkocht...

Als ik de middelen had, zou ik van Jeeps wisselen, de nieuwe Grand Cherokee is uitgerust met een FUEL SAVER die het verbruik vermindert afhankelijk van het rijgedrag van de bestuurder, wat mij niet slecht uitkomt, want toen ik grote Buicks van 7,4 reed, 455 L cilinderinhoud (19 Cu In), ik verbruikte "slechts" 30 liter toen een ervaren dealer de 3 liter bereikte of zelfs overschreed ... Ik werd ook verleid door de Fisker, maar het lijkt erop dat de doos op de rand van het faillissement staat. Vandaag zijn er XNUMX merken elektrische auto's die interessant zijn omdat ze een geldige autonomie hebben en de Tesla er niet bij is in de hoop dat de prijzen betaalbaar zullen zijn.

Ik wacht op uw mening, want het lijkt mij dat dit tot nu toe geen type voertuig is dat in uw lijnen is bestudeerd.

Merci d'avance,
0 x
Avatar de l'utilisateur
llopdoro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 29/06/13, 22:25
Plaats: Florenville (Belgisch Luxemburg)




par llopdoro » 29/06/13, 23:47

het systeem aanbevolen door "alaniesse" doet me vreemd genoeg denken aan een stoomboot.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/06/13, 14:03

13 liter per 100.

Er zijn echt kicks in the ass die verdwalen.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten