Info nodig Opel Ascona of Kadett Diesel (Pantone)

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
ghislain1973
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/01/11, 09:53

Info nodig Opel Ascona of Kadett Diesel (Pantone)




par ghislain1973 » 22/01/11, 12:02

hallo ik ben eind maart geslaagd voor mijn rijbewijs en daarna ben ik van plan een auto te kopen die dateert uit de stijl

opel ascona Of kadett diesel of benzine

ze zijn gevonden op minder dan 100 km en zeer goed bewaard gebleven het zijn auto's met een redelijk robuuste motor het idee om een ​​pentoomsysteem op de motor te installeren spreekt me sterk aan vanuit ecologisch en financieel oogpunt, het enige probleem is dat Ik zie mezelf het niet zelf maken, allemaal ervan overtuigd dat als ik werd getoond dat ik zou slagen (men wordt een smid door te smeden). Ik ben erg autodidact, maar mijn vaardigheden zijn nihil om te kunnen beweren dit systeem alleen te bouwen
Dus ik zou uiteindelijk klaar zijn om naar een bekwaam persoon te verhuizen om me dit allemaal uit te leggen en me te helpen dit soort systemen te installeren

Ik woon 16 km ten zuiden van Vichy
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Info nodig opel ascona of kadett diesel (pantone)




par Flytox » 22/01/11, 22:27

Hallo ghislain1973 Welkom

ghislain1973 schreef:hallo ik ben eind maart geslaagd voor mijn rijbewijs en daarna ben ik van plan een auto te kopen die dateert uit de stijl

opel ascona Of kadett diesel of benzine

Als je een Pantoner wilt, is het makkelijker met een Diesel.

ghislain1973 schreef:.... het enige probleem is dat ik mezelf het niet zelf zie maken, allemaal ervan overtuigd dat als iemand het me zou laten zien dat ik zou slagen (men wordt een smid door te smeden) Ik ben erg autodidact, maar mijn vaardigheden zijn nul tot kunnen beweren dit systeem alleen te bouwen
Dus ik zou uiteindelijk klaar zijn om naar een bekwaam persoon te verhuizen om me dit allemaal uit te leggen en me te helpen dit soort systemen te installeren

Ik woon 16 km ten zuiden van Vichy


Als je niets weet van mechanica en lassen... heb je het hostel nog niet verlaten : Cry: maar als je de wil hebt om te leren, compenseert dat :P Je hebt veel berichten te lezen op Econology om te beginnen met leren en een beter idee te krijgen van het systeem. Ten slotte, om echt "vooruitgang" te boeken, moet u het voertuig al hebben om de congestie te kunnen inschatten en daarom na te denken over oplossingen.

Ik hoop voor je, dat je niet al te ver iemand vindt om je in te wijden :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
ghislain1973
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/01/11, 09:53




par ghislain1973 » 23/01/11, 10:45

bedankt voor je welkom

ja ik zou het voertuig eerst moeten bezitten ^^

Ik weet dat er bij de opel ascona en kadett veel ruimte rond de motor is

Ik heb enige kennis van mechanica en lassen (mijn vader laste nucleaire onderzeeërs)

uiteindelijk kon ik mijn "hand" op de helmstok doen

hier trouwens is het legaal om deze wijziging aan te brengen? mag je ermee rijden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 23/01/11, 12:55

In theorie is wat niet geautoriseerd is, verboden... maar er zijn veel uitzonderingen op "kleine" aanpassingen of we zullen je nooit chips komen halen. Je verandert je autoradio, achteruitkijkspiegel, stoelen, brandstoffilter, slangen... zoveel dingen die niet erg zichtbaar zijn en zonder grote invloed op de prestaties van het voertuig, de verzekeraar gaat geen mega-onderzoek starten hierop om te proberen je te kussen. : Cry:

Als er een groot ongeval is (duur bij Mort d'homme etc...), en de verzekeraar twijfelt, neemt hij de moeite om het na te kijken. Daar kan hij maar beter geen turbo vinden waar die er bijvoorbeeld niet hoort te zijn. Er komt een substantiële wijziging in de prestaties en de kans is groot dat die niet volgt.... Kijk aan het einde van de volgende link, er is een Verzekeraar die het Pantone risico dekt met een Ecopra Kit. :P


https://www.econologie.com/forums/moteur-pan ... 08-20.html
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten