Pantone autoverzekeringen en eeuwige problemen?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 16/11/06, 16:00

welkom
niet gemakkelijk de mijnentest !!! :onheil:
moet een mijn vinden : Lol: en dan heb je een gepantserde auto nodig : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
zullen de banden weerstaan? : Cry: : Cry: : Cry:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/11/06, 19:20

Dag
iedereen heeft het over de pantone en het patent van M Chambrin
als hij een patent pauzeerde, bovendien in veel verschillende staten, is dat het zijn colimasson moest werken ...


Over het patent wist je dat het principe van de baksteen die in een zak gesmolten staal schuift een patent is voor de 18-eeuw en het alleen werd gebruikt in de 1970-jaren .. Zoals octrooien waar een eeuw op kan slapen tablets.

Iedereen is een beetje sterk, op de plaats waar ik ben weet ik niet of een persoon op 1000 het bestaan ​​van de broek kent en iemand op 10000 weet wie Chambrin is.
Ik zou zelfs zeggen dat maar weinig mensen de olie in hun auto verversen en nog minder dat hun kaarsen verversen. Er zijn zelfs mensen die niet weten waar ze de ruitensproeiervloeistof moeten plaatsen, dit kan dit in de remschaal doen .. Dus vraag de heer niet iedereen om een ​​panton te plaatsen, hij past wat fel aan probeer, en alleen omdat het niet op de markt is, betekent niet dat het niet goed is. in het leven worden een groot aantal middelmatige dingen op grote schaal op de markt gebracht, ten koste van goede dingen, ik zal gewoon als voorbeeld de vierkante kopschroeven van Robinson geven, die duidelijk superieur zijn aan alle systemen van schroeven, alleen op de markt worden gebracht, in Canada! waarom omdat het bedrijf Philips (ster) Robinson verliefd heeft.
Hetzelfde in de kleine luchtvaart waarin je in Frankrijk woont, koop je 150 cessna om de trainingsvliegtuigen te vernieuwen, terwijl je de jodels in alle opzichten duidelijk superieur had, maar omdat het thuis wordt gedaan, koop je liever Amerikaans ! aangezien de Fransen liever wisky drinken maakt het meer binnen, terwijl sommige Amerikanen cognac drinken, maakt het meer snob ...
Ik heb je vandaag genoeg aangezet. het is gewoon een statement van de samenleving en het is hier niet beter ...
Andre
Dernière édition par Andre de 16 / 11 / 06, 19: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 16/11/06, 19:46

Het is altijd interessant een mening en een externe visie.
We zien vaak het rietje in het oog van de buurman maar niet de balk in het zijne.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 16/11/06, 21:45

De vierkante kopschroef? Wat is het principe? Het is als een inbusschroef maar een vierkant vormend?

Het is waar dat het als een systeem coherenter lijkt, ik had me altijd afgevraagd of deze fabrikanten van fabrikanten nooit beter hadden gevonden dan de kruisvormige of andere torx die altijd onbruikbaar zijn geworden bij 2e of 3e demontage opnieuw monteren :onheil:
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/11/06, 22:01

Hallo,
het is een vierkante vorm in de kop, er zijn 3-maten afhankelijk van de grootte van de schroeven, het is erg praktisch met elektrische schroevendraaiers of voor degenen die plaatstalen daken installeren, het glijdt niet, het verkoopt wrijvingsgereedschap zodat de schroef het hout niet verplettert, zet hij snel een houten kozijnhuis op .. Ik zal vanavond een foto maken ..
Verschillende Europen kopen hier roestvrijstalen schroeven voor DECK zwembadvloeren of buitenhoutwerk. Ik denk dat de markt in Europa verboden is? (privéjacht of monopolie)


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 16/11/06, 22:23

Andre schreef:Dag
.......
Over het patent wist je dat het principe van de baksteen die in een zak gesmolten staal schuift een patent is voor de 18-eeuw en het alleen werd gebruikt in de 1970-jaren .. Zoals octrooien waar een eeuw op kan slapen tablets.

Iedereen is een beetje sterk, op de plaats waar ik ben weet ik niet of een persoon op 1000 het bestaan ​​van de broek kent en iemand op 10000 weet wie Chambrin is.
.................................................. .
Andre


uh sorry voor degene die ... toen ik zei iedereen Ik dacht aan de mensen hiervan forum...

en uw opmerking en zeer relevant ... sterk dat de volgende minister van Financiën, Economie en Industrie deze tabletten die de wereld vandaag de dag hard nodig heeft afstoffen !!!

voor ZAC : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: nou ... lang leve het goede humeur
@ +++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/11/06, 04:34

Hallo,
Een beetje off-topic maar ik beloofde de foto's van de Robinson-schroeven.


Beeld

Beeld

Beeld

Foto gastheer - PicTiger
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 20/11/06, 19:42

Andre schreef:Hallo,
Een beetje off-topic maar ik beloofde de foto's van de Robinson-schroeven.


Beeld

Beeld

Beeld


Foto gastheer - PicTiger


Zolang we dat thuis niet hebben.
Maar we hebben de torx die vervangt (is dat in Canada?). Het voordeel van de torx komt in die eigenschap dat de punt niet in de schroef kan blijven vergrendeld, zelfs als deze versleten is. Het is erg handig in automatische assemblagelijnen.
De imbus (inbus of zes holle ruiten) kan daarentegen geblokkeerd blijven in de schroef.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/11/06, 22:17

Dag
Uiteraard is er ook de torx, zelfs op auto's.
Maar het vierkant dat bestaat sinds 1900 Ik denk dat het patent heel oud is, ik lees dat het philipps (de schroevendraaierster) is die een obstakel heeft gemaakt zodat deze markt zich niet ontwikkelt, het zou nodig zijn om onderzoek te doen naar Robinson de uitvinder
Ik ben ervan overtuigd dat iemand deze schroeven in Europa probeert te verkopen, ze zullen grote problemen tegenkomen. We noemen het de vrije markt ....
Wat ik nog leuker vind, is dat alle Fransen die ik hier heb gezien en die dit systeem hebben gezien, verbaasd waren en vroegen waarom er thuis geen is.
Dit alles om te zeggen dat wat in grote hoeveelheden in de handel wordt gevonden, niet noodzakelijkerwijs het beste is.
Ik zou zelfs zeggen dat ze ons indirect laten eten wat ze willen, soms vraag ik me af of ze een smaak in voedsel toevoegen om verslaving te ontwikkelen, uiteindelijk leiden ze onze smaak en onze gewoonten, die minder verkopen verdwijnt uit de schappen en erger nog, ze organiseren zichzelf zodat iedereen een door hen gekozen dag gaat kopen (premiekorting), dus het is niet nodig om de hele week personeel in de winkels te hebben alleen door een overschot in te huren op gerichte dagen. .
Ik ga weg van het onderwerp, maar kijk hoe de consument wordt gemanipuleerd alleen tijdens de vakantieperiode, je hebt het perfecte voorbeeld van de Mac Doe hoe het doet om kinderen aan te trekken, ect.
een andere grote reus Wal Mart, die iedereen zal laten sterven, dan zal hij beslissen over prijzen en wat te kopen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 21/11/06, 08:34

Benieuwd of het geen smaak toevoegt om ons te wennen?

dit wordt suiker genoemd: /


http://www.guide-du-gourmet.com/fr/inte ... magnac.php

De suikerlobby is een zeer krachtige lobby. Zo hebben we ontdekt dat het plaatsen van zogenaamde `` snelle '' suiker in bepaalde voedingsmiddelen, met name die bedoeld voor speelse consumptie,
kinderen, eerst een relatie van tevredenheid, vervolgens een relatie van afhankelijkheid van het zoete product. We hebben het Centre for the Study of Sugar Documentation (CEDUS) uitgenodigd om te komen discussiëren
ons over het onderwerp op de laatste landbouwbeurs. Ze weigerden. ''


http://biogassendi.ifrance.com/sucre.htm#LA

http://www.sanssucre.org/index.php?opti ... &Itemid=29



http://www.lesensdenosvies.org/lesite/a ... ucre7.html

lees "SUIKER EN GEESTELIJKE GEZONDHEID"

Tegenwoordig hebben de pioniers van de orthomoleculaire psychiatrie, zoals drs. Abram Hoffer, Allan Cott, A. Cherkin en dr. Linus Pauling, bevestigd dat psychische aandoeningen een mythe zijn en dat affectieve stoornissen eenvoudig het eerste symptoom van het overduidelijke onvermogen van het menselijke systeem om de stress veroorzaakt door suikerverslaving te beheersen.
0 x
--

Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten