Technologische juridische aspecten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

Als je mijn mening wilt...




par nlc » 10/11/05, 15:54

...voor nu sleutelt iedereen aan zijn eigen Pantone en is er blij mee.

Maar op de dag dat de zaak te bekend wordt en de staat de gevolgen begint te ondervinden (minder geld), denk ik dat dit systeem verboden zal worden.

Ik weet het, het is walgelijk, maar zo is het! Je zult zien, ze zullen compleet gekke redenen bedenken om ons te laten geloven dat het systeem niet geïnstalleerd mag worden omdat het gevaarlijk is, of dat er verborgen vervuiling is die veel hoger is dan de normale vervuiling van de motor, enz...

Dus voordat ik daar aankom en boetes betaal om de verliezen van de staat te compenseren, ben ik van plan er het beste van te maken!!

Dus ik ga het experiment op mijn auto proberen. Zie mijn post over dit onderwerp: “persoonlijke reflecties”

Tot binnenkort
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 10/11/05, 20:27

welkom
Wees niet eens bang :P :P
@+
zac
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten