Integreren van een Gillier Pantone in een voertuig

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 23/08/08, 13:29

Breek dus alleen je hoofd als je niet weet hoe je mensen naar de stront moet sturen.
Wat mij betreft, ik heb dezelfde motor als jij, ik wilde aardig zijn en helpen, maar als je een klootzak bent, kan het je niet schelen.
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/08/08, 13:31

Wie zorg je voor wie?
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 23/08/08, 13:50

Ik heb het over ...
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...



futuristische gezegde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/08/08, 14:12

Ben blijft beleefd ... stp :onheil:

U wilt dat uw geheugen wordt vernieuwd: https://www.econologie.com/forums/dopage-a-l ... t5938.html ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 23/08/08, 15:00

GOED !! GENTLEMEN !!!!

Ik heb de indruk om 2 te zien van mijn kibbelende kinderen!

dat is genoeg


mag ik de carburoog eraan herinneren dat ik misschien geen geweldige opleiding heb gehad, maar waar ik was, ik was beleefd!


Het lijkt mij niet dat jij hier de baas bent, en als het je niet bevalt, of als je iemand wilt beledigen, zou het een goed idee zijn als je het op een ander gaat doen forum (niet de mijne, ik zou al heel lang gewist hebben !!!, ik hou niet van de pessimisten die niets doen om het te veranderen of de slechtgeleerde!)

voor de wijzen!

PS: Sorry, ik wilde hier leren, maar geen monsters van vogels.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/08/08, 17:07

Dag

Le forum is goed veranderd ???

de nieuwe die naar de posten kijkt is ontmoedigd, die vertrekt met een goede titel, die eindigt in een zuur vertoog tussen de spreker, een beetje beperkt met de regels van de forum ..

Andre
0 x
Dudule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 30/04/08, 01:12
Plaats: Bordeaux / Frankrijk




par Dudule » 03/05/13, 21:20

coucou789456 schreef:voor veel voertuigen laat de plaats in het motorcompartiment geen keus om te weten waar het gillier-pantone-systeem moet worden geïnstalleerd

uiteraard zijn de enige momenteel uitgevoerde installaties op voertuigen met gemakkelijke toegang voor de uitlaatlijn.

Heeft iemand een Pantone Guillier in een auto kunnen maken?
Wat zijn de resultaten?
Ik heb de prestaties op Quanthomme doorgenomen, maar ik heb niets gezien :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 03/05/13, 21:33

Dudule schreef:
coucou789456 schreef:voor veel voertuigen laat de plaats in het motorcompartiment geen keus om te weten waar het gillier-pantone-systeem moet worden geïnstalleerd

uiteraard zijn de enige momenteel uitgevoerde installaties op voertuigen met gemakkelijke toegang voor de uitlaatlijn.

Heeft iemand een Pantone Guillier in een auto kunnen maken?
Wat zijn de resultaten?
Ik heb de prestaties op Quanthomme doorgenomen, maar ik heb niets gezien :frons:


De heilige graal van Gillier Pantone is op Econology : Mrgreen:
Er moeten tientallen prestaties zijn. Gebruik de index.

https://www.econologie.com/forums/experiment ... -vf42.html
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112




par Oli 80 » 03/01/14, 19:35

Goedenavond, hier is een camper met het pantonensysteem of op zijn minst volgens deze link: http://passetemps.wifeo.com/notre-camping-car.php

als het de persoon is die deze blog heeft gemaakt, kan deze hier lid van zijn forums, wie weet
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/01/14, 05:38

Dag

kopieert op zijn blog


Velen van ons hebben gehoord van de Pentonne-motor, we geloven het of, we geloven het niet.

Toen we in februari 2011 terug kwamen uit Spanje, kampeerden we in een klein stadje. Plots staat een auto stil op de parkeerplaats, de motor accelereert grondig. Ik verlaat de camper en zal mijn diensten aanbieden aan de bestuurder van deze auto.
Hij vertelt me ​​dat het contact is uitgeschakeld en dat de motor nog steeds loopt ......... en dit enkele kilometers voordat hij op de parkeerplaats arriveert. We besluiten om de motorkap op te tillen, waaruit een grote hoeveelheid koelmiddelrook ontsnapt. Op dat moment wordt de motor gestopt. ............ Na enkele ivestissememets, vinden we dat er een ontluchtingsplug op het koelretourcircuit ontbreekt en van daaruit kwam er stoom uit. Deze werd opnieuw aangezogen door het luchtinlaatspruitstuk dat ernaast werd geplaatst en we concluderen dat de motor met waterdamp liep.

Kap nog steeds opgetild, we herstartten de motor normaal, en alles werkte .............


Het mag niet in kleur dromen, een motor met antivriesdampen ??

Een dieselmotor die zijn motoroliedampen opeet, ja, maar alleen water en glicol ??? tenzij hij een wateralcoholmengsel in zijn radiator plaatste.

Andre
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten