Pantone installateur

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 24/04/06, 22:19

of we blazen op forums, om een ​​goed geweten te geven, ofwel handelen we !!!

HHHAAAAAAAAAAAA !!!!!!!! we hebben het over acteren !! 8)
eigenlijk, de blah ca banden en het kost vaak de tijd die normaal wordt gegeven aan een actie.
het is door het aantal gebruikers van vergelijkbare processen dat we dingen kunnen laten gebeuren !!!
Maar daarvoor moet je tussen ons zijn, gecoördineerd, HUMBLE!
Voor zover ik weet, heeft geen enkele gebruiker of experimentator het lef en de portfolio gehad om een ​​aanvraag voor goedkeuring in te dienen !!! : Cheesy:
0 x
Knut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/04/06, 01:53
Plaats: Normandië




par Knut » 25/04/06, 02:59

Een pantone op een auto is een wijziging van de kenmerken, met name van de brandstoftoevoer, het verbruik, de vervuiling en het vermogen.


Als een auto X is gepland om Y TIPP op 100 te maken, is het slechts de helft ervan.


IK sleutel niet aan de pantone aan MIJN auto's (maar aan die van anderen) en verwacht UTOPIA, een juridisch systeem en goed in elkaar gezet.

Ik wil geen inbeslagname van het voertuig riskeren, 250 km van mijn huis.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/04/06, 04:12

Hallo Knut

het is daarom erg ernstig voor u! hij neemt een auto in beslag omdat er een fles slang in de uitlaat zit en hij is gemaakt om een ​​kopje water door te slikken! In een land zijn er de wetten, het is de politieke macht die bevelen geeft om de wet met min of meer ijver toe te passen.
Het is nauwelijks te geloven dat politieagenten degenen achtervolgen die gebakken aardappelen besturen, (Uw politie zal moeten komen en stage gaan lopen bij de Mowaks in de buurt van Montreal, hij zou vrij snel tolerantie leren)
Een paar jaar geleden, toen we werden gestopt voor een verbrand licht, een uitlaat die lawaai maakte, een handrem die niet strak genoeg was, een gebarsten raam, hadden we 48 uur om het probleem te repareren en ons bij een post te melden om te worden witgewassen, als we om deze redenen worden gearresteerd, is het niet langer nodig om naar het politiebureau te gaan voor verificatie, maar we moeten niet na 48 uur worden gestopt zonder het probleem te hebben opgelost.

Dit etand zei over de (risico's) van de panton dat we de resultaten op de assemblies (andere auto's) water- en brandstofverbruik vóór panton en na panton konden kennen, ter vergelijking met mijn assemblies, of anders op de forum , er is een gebrek aan feedback over wat automotive assemblage is.


Andre
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 25/04/06, 07:41

welkom
Ik beweer dat de verzekeringen verzekeren, hoewel de motorfietsen niet langer voldoen aan de homologatie. Het zijn de overheidsinstanties die de laatste tijd hebben gevraagd dat de verzekeringen minder tolerant zijn en dat in bepaalde gevallen expertises worden gemaakt ... Wat betreft non-conformiteit (ex uitlaat te lawaaierig voor motorfietsen) daar er is een boete en een deadline voor het opnieuw in overeenstemming brengen maar we grijpen het voertuig niet! We moeten niet in hetzelfde land (Frankrijk) wonen?!
Voor de brandstof beweer ik dat het niet is veranderd (doping met water), het is alsof we een additief plaatsen en dat het in de vrije verkoop en geautoriseerd is (inclusief de economizers van alle vormen ex magneten op de komst van brandstof, super smeermiddel additief of voor brandstof om slijtage, vervuiling, verbruik te verminderen zijn er voldoende schappen in de winkel).
Michel
Ik kan proberen informatie te krijgen van de DRIRE (voertuiggoedkeuringsdienst) om er zeker van te zijn ...
Je doet duidelijk wat je wilt, maar als dat je tegenhoudt, is het jammer.
Michel
0 x
Knut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/04/06, 01:53
Plaats: Normandië




par Knut » 25/04/06, 22:57

Tijdens zware ongevallen stelt de gendarmerie rapporten op.

Ik las het soms voor tegenstrijdige meningen van experts. Ik werk voor verzekeringen, soms met CR om te verdedigen.

40 pagina's alleen voor een van de verzekerden ...

De jongens noteren de positie van de stoel, de versnellingspook, de riem, de snelheidsmeter, de commodos, de lampen van de auto's, de slijtage van de banden ... alles wat de officier van justitie nodig heeft om te doen zijn baan, en voorkomen dat een advocaat een procedurefout claimt.

Op de snelweg, wanneer ik een beoordeling maak, hebben de gendarms de lijst met auto's om naar te kijken, vergeleken met de leerling onder de motorkap : Mrgreen:


Ik rijd een VOLVO 850 GPL .... goed genoeg om achter de licentiepunten aan te lopen ................... wil me niet de doos met de bestanden zoeten. Dit wordt geroosterd bij klanten, en geen werk meer.

4 kinderen te voeden, het zet je echt aan het denken!
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 26/04/06, 07:56

welkom
Knut Ik denk dat je te getraumatiseerd bent door je bestanden ... Maar als je zegt dat je je voertuig niet aanpast uit angst voor confiscatie en dat je het voor de anderen doet, is het eerlijk gezegd niet leuk voor de anderen ?! Ik veronderstel dat u hen waarschuwt voor de ernstige gevaren die hen bedreigen (confiscatie, zware sancties enz ...).
Nou, ik blijf mijn kleine weerstand tegen het systeem doen ...
Michel
0 x
Knut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/04/06, 01:53
Plaats: Normandië




par Knut » 26/04/06, 13:19

Oui!

Waarschuw ik!

En ik experimenteer ook op de mijne, maar niet op degenen die ver gaan werken ...


Maar om rond te hangen in mijn huis, dat is het diepe en goed verlaten landschap / bos, waar de zeldzame gekruiste agenten alleen op zoek zijn naar drank en degenen die het consumeren ... Ik doe het heel goed ... bedankt voor mij : Cheesy:


Ik weet heel goed wat er gebeurt wanneer verzekeringsmaatschappijen een claim moeten betalen, en ik geef je mijn pro mening ................

Geloven dat dit mijn intieme overtuiging voorafschaduwt, is JOUW probleem Michlm : Lol: gratis voor jou!


Evenzo, als ik je vertel dat het hebben van 0.3 g / l alcohol in je bloed tijdens het autorijden (geautoriseerd!) Ervoor zorgt dat je voor een alcoholist gaat met yux van de rechtbank, en dat er wordt gespecificeerd dat je dronken bent, is een info pro ... dat is wat ik zie.

Het belet me niet om van tmps naar tmsp te drinken en alcohol te drinken.


Als je geloofwaardig en helder wilt blijven ... zie de dingen zoals ze zijn ... niet zoals je wilt dat ze zijn, AMHA ...



Vriendschappen!
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 26/04/06, 13:53

Knut
Ik heb geen problemen.
En voor de naleving van de regels nog minder als ik vergelijk met cairtains die in het Parijse gebied rijden (valse buitenlandse kentekens, uiteraard geen verzekering, geen rijbewijs en een rijden met bepaalde regels). Ik voel me niet (verkeerd !?) verbannen met mijn waterdoping.
En niet drinken en rijden, ik rijd alleen in water!
Goede voortzetting.
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 26/04/06, 16:00

zac schreef:[...] Met een voertuig van 15 jaar oud is het saai; gehomologeerde banden bestaan ​​niet meer. :onheil:
@+
Wat een onzin... : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 26/04/06, 16:20

voormalige oceanische schreef:Het lijkt mij dat de nieuwe politievoertuigen Subaru Impreza (vierwielaandrijving) zijn en geen BMW.
En ze ontwikkelen 230 pk en zijn perfect goedgekeurd voor het rijden op de openbare weg ... (zelfs na het "toevoegen" van de verschillende voorzieningen die nodig zijn voor hun nieuwe functie).
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 90-gasten